| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

maaruh ja 17, ook nog maar sins 1,5 maand ofzo    hé wel vaag trouwens, toen ik hier net kwam forummen, waren er ook al heftige (ahum) discussies over me leeftijd... en een ander ding is....uncle sam is er noooit meer, neit dat het mij wat boeit ofzo  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Welcome to your mom's house! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

op zich zou coke of speed op je werk nog niet eens zo verkeerd uitpakken, ga je dus echt wel hard van werken... maar stoned kan dan op de een of andere manier dan weer niet 

You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

dan ben ik bijna 18  

spoorontwijkend gedrag 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Ik verkoop onderbroeken per telefoon, dat kan ik nog met een liter whiskey en een zegel LSD. Maar vandaag hield ik het bij een pijpje Shiva en 2 Herbaltjes  

Johnny Tsunami is drunk 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

, kzit hier nu met 1 halve liter bij me...en denk bij Barbappa aan "hup hup, barbatruc". Omg wat vond ik barbapapps vet ![]() *ontezettend offtopic maar moest ff* 

Vliegende Vissen Vangen Veel Airtime. 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Tis niet zomaar een filter hoor! Vanalles over elkaar, en kheb die letters apart getekend. Van die pic hierboven dus.. 

Poeheej ik ben alweer ontopic   . Ik werd wakker met een pijpje naast me die nog vol zat, dus daar moest even gebruik van gemaakt worden.. En mijn huis is nu echt een teringzooi, gisteren min of meer filmavond gehad, maar we waren echt te stronken allemaal  .
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

soort van soggi (?) onderbroek waarbij je alleen verzendkosten betaalt? 

You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Johnny Tsunami is drunk 
	 | 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol | 

het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd  | 500 | 13-01-2004 21:03 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd  | 500 | 07-01-2004 19:00 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd  | 500 | 30-12-2003 21:21 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd  | 500 | 11-12-2003 02:18 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 14 Verwijderd  | 500 | 03-12-2003 19:29 | |
| Drugs & Alcohol | 

Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13 Verwijderd  | 500 | 12-11-2003 22:30 | |