Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb zelf vrij lichtblond haar met blauwe ogen en superlichte wenkbrauwen. mijn zusje heeft het donkerblond tot bruin en heeft ook donkere ogen en donkere wenkbrauwen, maar de meeste mensen valt et ni een sop. Die vinden da we zo op elkaar lijken dat ze denken dat zij ook lichte ogen heeft haha.
Maar pas inderdaad op met de lichtheid van de kleur!!
|
Ik heb zelf donkerblond/lichtbruin haar en ik verf het al een paar jaar lichtblond. En er heeft nog nooit iemand tegen me gezegd dat het ordinair/lelijk/vreemd staat.
Als je het maar goed doet dus. ![]()
|
Als je je haar verft, moet je in ieder geval zorgen dat je genoeg advies hebt, of gewoon bij de kapper laten doen. ik heb zelf donkerblond haar, en verf het bruin, ik heb vrij lichte wenkbrauwen, maar teken die bij. Ik vindt blond met donkere wenkbrauwen niet zo'n ramp, zolang je er maar natuurlijk uit blijft zien. Advies aan de kapper vragen, doe ik ook altijd en ik heb nog nooit geblunderd soow
![]()
|
Als het een heel groot verschil is zou ik het in stapjes doen.. Steeds een beetje lichter.. Als iets niet staat is dat ook vaak een soort van niet gewend zijn aan.. Als je zelf geen donkere huid hebt en je wenkbrauwen ook een beetje meeneemt is er opzich geen reden dat het niet zou staan... Maar de gewoonte om je met donker haar te zien en opeens zo licht daar schrikken mensen wel een beetje van.. Als het een groot verschil is zou ik het daarom niet in een keer boem heel licht maken..
|
Dit ben jij toch? ik zou wel gek zijn, maar volgens mij ben je allang donkerblond en als je het niet bent, zou ik je haarkleur zeker niet omschrijven als erg donker ![]()
|
Bij Shakira vond ik het eigenlijk best meevallen.
Ik heb zelf bijna zwart haar, en heb het een tijdje donkerblond gehad, vond het eigenlijk niet zo mooi (was ook meer een ongelukje ![]() Wel heb ik het de laatste paar maanden rood (met henna) gehad, vond ik eigenlijk best leuk staan, weer eens wat anders. Maar op dit moment zit er zwart/paarse verf in. (ga het zo uitspoelen, ben benieuwd ![]() je kunt gewoon wat expirimenteren, doe ik ook altijd, maar je moet het wel "durven" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 17:12 | |
Lifestyle |
het grote HAAR en KAPSEL topic innogen | 500 | 02-08-2010 02:35 | |
Lifestyle |
Kga men haar zwart verven misschien.. XalionX | 61 | 02-07-2010 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
haar verven tongpiercingkje | 8 | 04-12-2004 21:40 | |
Lifestyle |
Haar blonderen DéSirable | 19 | 01-04-2004 11:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |