Oud 23-10-2003, 07:36
checko
checko is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 22-10-2003 @ 20:11:
Maar,

Bij de Albert Heijn lopen de medewerkers wel met je mee wanneer je iets zoekt. Er wordt gekookt in de winkel en laatst heb ik er mijn vetgehaltegetest. Het uiterlijk van de winkels is beter, er worden bekendere merken verkocht, er staat muziek op en alle groenten zijn voorgehakt en dubbel verpakt.

uhhh.......niet bij elke ah hoor...niet bij filiaal 8742
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2003, 09:56
Verwijderd
Albert heijn is dan wel de duurste supermarkt, maar ook gelijk kwalitatief gezien de beste.

Als ik er rondloop, is alles altijd keurig opgesteld. De grond is netjes schoon, en ik word er altijd goed geholpen.

Jammer alleen dat de lasagne zuigt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-10-2003 @ 10:56:
Albert heijn is dan wel de duurste supermarkt, maar ook gelijk kwalitatief gezien de beste.

Als ik er rondloop, is alles altijd keurig opgesteld. De grond is netjes schoon, en ik word er altijd goed geholpen.

Jammer alleen dat de lasagne zuigt.
Volgens mij ben jij nog nooit in een andere supermarkt geweest
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 23-10-2003 @ 11:22:
Volgens mij ben jij nog nooit in een andere supermarkt geweest
Zeker wel.

Ik werk zelf bij de Dirk van den broek, en de c1000 heeft regelmatig heineken in de aanbieding. (de AH dus grolsch)

Wat wil je weten?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:12
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 22-10-2003 @ 20:10:
De Aldi heeft wel betere koekjes dan de AH. Meer niet.
Aldi-hagelslag is prima, evenals hun brood, chips en andere "standaard" dingen die toch allemaal uit dezelfde fabriek komen.
Oud 23-10-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 22-10-2003 @ 07:19:
*werkt bij edah*
Edah is goedkoper dan de C1000
en wij gaan nu landelijk 1450 producten blijvend in prijs verlagen.
Wij zullen naar verhouding toch wel goedkoper blijven dan een C1000, Super de Boer, AH, konmar enz..
Ik werk bij EDAH en het is vandaag bekend geworden dat wij de goedkoopste winkel zijn. op onze duitse-voedsel-concern-vrienden na dan (aldi, lidl)

dus C1000 is duurder (altijd al zo geweest) dan EDAH
en ik blijf het maar zeggen tegen iedereen.

en nee, ik trek edah niet voor omdat ik er werk, het is en blijft een feit. daarvoor heb ik bij Super de Boer gewerkt en dat was gewoon een dure winkel.

ps. we gaan nu meer dan 1550 producten in prijs verlagen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 10:59
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-10-2003 @ 00:32:
Inderdaad, wat er bij de AH te krijgen is krijg je bij de andere ketens ook en veel goedkoper
Precies! Daar ben ik het nou eens helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:36
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Albert Heijn blijft toch belachelijk duur. Moeten ze echt wel wat meer voor doen dan die paar cent verlaging.
Oud 26-10-2003, 16:32
Atje85
Atje85 is offline
Super de Boer is nu de duurste
Gevolgd door Konmar
AH op 3
en de rest weet ik niet

Dirk is de goedkoopste, en Aldi en Lidl zijn niet opgenomen omdat daar niet alle A-merkproducten verkrijgbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:38
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-10-2003 @ 17:32:
Aldi en Lidl zijn niet opgenomen omdat daar niet alle A-merkproducten verkrijgbaar zijn.
Je bedoelt dat er überhaupt A-merken te krijgen te zijn bij de Aldi of de Lidl?

Ze zijn bij de Aldi iig wel goed in het op uiterlijk imiteren van A-merken.
Oud 26-10-2003, 16:40
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
GND86 schreef op 18-10-2003 @ 22:38:
Albert Heijn verlaagt prijzen
18-10-2003

Supermarktketen Albert Heijn verlaagt vanaf maandag blijvend de prijzen van ruim duizend produkten in het assortiment. Met de actie geeft de keten gehoor aan een toenemend aantal klachten van klanten die de prijzen van de supermarkt te hoog vinden. Dit laat een woordvoerder zaterdag weten.

De prijzen worden tussen de 7 en de 35 procent verlaagd. Met de actie probeert de supermarkt het verloren marktaandeel van 1,3 procent te herwinnen. De prijsverlaging is de grootste die ooit binnen een jaar tijd is doorgevoerd bij Albert Heijn. Over de kosten van de investering wil de woordvoerder niets kwijt. "Het is een enorme investering voor ons, maar dat kan ik nu niet in cijfers uitdrukken".

"Het gaat vooral om de dagelijkse produkten die mensen kopen. Die vullen over het algemeen ongeveer 30 procent van het boodschappenmandje", aldus de woordvoerder. "Vooral als deze dagelijkse producten elders goedkoper zijn, wijken klanten uit naar de concurrent."

[Copyright 2003, Novum]

Ik heb vandaag meer dan 11 uur gewerkt vanwege het feit dat alle nieuwe posters opgehangen moesten worden, alle nieuwe prijskaartjes geplaats moeten worden, alle prijzen veranderd moeten worden, er weet ik veel hoeveel nieuwe producten in het assortiment verschijnen, en ga zo maar door.

Mijn vraag, denken jullie dat AH op deze manier haar slechte positie zal verbeteren?
Wie werkt er nog meer bij de AH hier?
IK! werk bij de AH. Maar ik ben geen vakkenvulster, geen delimeid en geen kassamiep en ook geen broodbakster. Rara?
Oud 26-10-2003, 16:45
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 26-10-2003 @ 17:40:
IK! werk bij de AH. Maar ik ben geen vakkenvulster, geen delimeid en geen kassamiep en ook geen broodbakster. Rara?
Collega!

Wat ben je dan? Kaassnijder? Magazijnmedewerkster? Kantinedame? Of sta je achter zo'n pan?
Oud 26-10-2003, 19:13
Sade
Sade is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 26-10-2003 @ 17:40:
SM in opleiding
Oud 26-10-2003, 22:30
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
GND86 schreef op 26-10-2003 @ 20:13:
SM in opleiding
Zou coowl zijn. Maar nee, ik ben de kantinejuf.
Oud 26-10-2003, 23:09
digga
digga is offline
Olee!! Ik werk bij de Appie! Gezellig zo met al die collega's

Maar even on topic, ik denk dat veel mensen vooral door de publiciteit en de reclame toch wel vaker naar de AH zullen gaan. Het wordt best wel veel opgeblazen die prijsverlaging..
Oud 26-10-2003, 23:12
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ook ik werk bij de AH.. XL wel te verstaan

En bij ons was het duidelijk drukker!
Oud 27-10-2003, 08:54
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
Hallo beste collega'z k werk ook bij AH alleen dan op t station.. en bij ons is het al helemaal erg...!!
soms gaan mensen zelfs SCHREEUWEN dat t te duur is..

mjaa.. k denk ook wel dat mensen meer inkopen gaan doen bij de Appie doordat het zo opgeblazen word (like digga said)

maar nog 1 vraag wie werken er nogmeer bij:

AH station food store??
vrijdag feest he menze??
Oud 28-10-2003, 07:00
Verwijderd
Citaat:
nl2suzy schreef op 27-10-2003 @ 00:12:
Ook ik werk bij de AH.. XL wel te verstaan

En bij ons was het duidelijk drukker!
Ik werk in een best wel grote edah, en bij ons is het nu ook steeds drukker

dan vraag ik me af waar het rustiger word.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 10:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dukko schreef op 28-10-2003 @ 08:00:
Ik werk in een best wel grote edah, en bij ons is het nu ook steeds drukker

dan vraag ik me af waar het rustiger word.
Albert Heijn maakt goede slag in prijzenoorlog

Uitgegeven: 27 oktober 2003 20:56
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2003 21:18

DEN HAAG - Albert Heijn heeft een goede slag gemaakt in de prijzenoorlog van de supermarkten. Het gevecht heeft AH echter nog niet gewonnen. Dat stelt het onderzoeksbureau Market Response dat maandag de bezoekerscijfers van de afgelopen week heeft gepubliceerd.

Vorige week opende AH een prijzenoffensief om de gunst van de klant terug te winnen. Die opzet lijkt geslaagd, omdat de keten afgelopen week meer klanten wist te trekken. Market Response noteerde 3 procent meer klanten dan over het gemiddelde van de vier weken ervoor.

Op zaterdag, de dag waarop de consument de meeste boodschappen haalt, trok AH nog maar 1 procent meer bezoekers dan de vier zaterdagen ervoor. "Dat is weliswaar onder het weekgemiddelde, maar boven het gemiddelde van de week ervoor", merkt onderzoeksdirecteur A. Doffer op. Vrijdag kreeg AH juist 1 procent minder klanten.

Verliezers

Ook de concurrenten Super de Boer en C1000 hebben meer mensen in hun winkels gehad. Bovendien lijken Aldi en Lidl geen last van de prijzenslag gehad te hebben. "De verliezers zijn de kleinere regionale supermarkten en kleine speciaalzaken", aldus Doffer.

Hij verwacht dat de prijzenslag vooralsnog aanhoudt. "Om de discounters terug te dringen, is meer tijd nodig", concludeert de onderzoeker. "Een prijzenslag is altijd in het voordeel van de discounters en in het nadeel van de zogeheten service supermarkten."

Market Response meet aan de hand van telefonische interviews onder vijfhonderd consumenten welke supermarkten zij in een bepaalde week hebben bezocht. De bezoekersaantallen zeggen niets over het bedrag dat een klant heeft uitgegeven. Market Response gaat evenwel uit van een gemiddeld besteed bedrag van 15 tot 16 euro per supermarktbezoek.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:30
Atje85
Atje85 is offline
'Vooral luxe supermarkten profiteren van prijzenslag'

Uitgegeven: 28 oktober 2003 13:11

DEN HAAG - Vooral luxe supermarkten zoals Albert Heijn en Super De Boer hebben geprofiteerd van de vorige week losgebarsten prijzenslag. De zogenoemde discounters hebben ingeleverd. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerde cijfers van onderzoeksbureau GfK.

De supermarkten hebben in de eerste week van de prijzenslag gezamenlijk bijna 5 procent meer omzet geboekt. Vergeleken met de week daarvoor is de omzet met 22 miljoen euro gestegen naar 478 miljoen euro.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:02
Lun@
Lun@ is offline
Ik denk dat er nu wel meer mensen naar de AH gaan ja.
Trouwens AH is niet zo duur als de meeste mensen denken, mijn ouders dan daar ook geregeld boodschappen (en die zijn me toch zuinig!) maar je moet natuurlijk wel het goede merk kopen geen dure merken, die kunnen af en toe wel een paar centjes duurder zijn, maar ja moet je euro-shopper kopen (vooral de kroketten daarvan zijn erg lekker) maarja wacht ff dit is reclame

Nee maar ja altijd beter een sfeervolle winkel en een paar euro meer betalen (als dat al zo is) dan die kille aldi met z'n rij van een half uur. Trouwens de appelsap van de AH is goedkoper als die van de aldi duzzz echt goedkoop hoor die aldi.
Oud 28-10-2003, 14:42
Verwijderd
mensen mensen, Jumbo is de goedkoopste, want die bieden daar garantie op (ergens anders goedkoper, krijgt u het product gratis) dat is 1 van de 7 zekerheden die zij bieden www.jumbosupermarkten.nl

Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 15:09
Lun@
Lun@ is offline
ja ze zeggen allemaal dat ze de goedkoopste zijn...

wij hebben trouwens geen jumbo hier.duzzz
Oud 28-10-2003, 15:16
Verwijderd
bij ons waren ze binnen 4 uur klaar, maar hadden ze ook een grote ploeg hoor, en ik werk dus ook bij de AH.
Ik ben wel blij met die prijzenoorlog, dan sta ik tenminste een keer wat de doen op zaterdag...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 13:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-10-2003 @ 15:42:
mensen mensen, Jumbo is de goedkoopste, want die bieden daar garantie op (ergens anders goedkoper, krijgt u het product gratis) dat is 1 van de 7 zekerheden die zij bieden www.jumbosupermarkten.nl

Die Jumbo zit haast alleen maar in Brabant en Limburg, vind je t gek dat ze ook wat goedkoper zijn
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:49
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 29-10-2003 @ 14:16:
Die Jumbo zit haast alleen maar in Brabant en Limburg, vind je t gek dat ze ook wat goedkoper zijn
dat is niet waar; we hebben tegenwoordig 63 vestigingen en deze week wordt Jumbo Heerlen geopend. Verder zijn er ook Jumbo's in Dedemsvaart (overijssel), Almere (flevoland), Den Haag (zuid holland), goes, middelburg, terneuzen (zeeland). Verder is Jumbo keer op keer de goedkoopste (kijk in consumentengids, distrifood zomer en winter onderzoek 2002, 2003), en zijn de 7 zekerheden superieur aan de onzin die anderen verkopen, zoals de "geen fratsen" winkel, en de domme winkel waar ze op kleintjes letten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:11
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 29-10-2003 @ 21:49:
dat is niet waar; we hebben tegenwoordig 63 vestigingen en deze week wordt Jumbo Heerlen geopend. Verder zijn er ook Jumbo's in Dedemsvaart (overijssel), Almere (flevoland), Den Haag (zuid holland), goes, middelburg, terneuzen (zeeland). Verder is Jumbo keer op keer de goedkoopste (kijk in consumentengids, distrifood zomer en winter onderzoek 2002, 2003), en zijn de 7 zekerheden superieur aan de onzin die anderen verkopen, zoals de "geen fratsen" winkel, en de domme winkel waar ze op kleintjes letten.

Ik heb niet ontkent dat ze de goedkoopste zijn, want die onderzoeksresultaten ken ik ook, maar als ik op de site kijk, zie ik allemaal stipjes bij Brabant en in Limburg en maar een paar in de rest van NL, in NH maar 2 ofzo in Flevoland 2, in t Gooi 0(terwijl alleen in Hilversum al 5 AH's zijn), ze zijn niet goed verspreid.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:20
Verwijderd
weet je..... als je het anders bekijtk betekent t gwn dat we de hele tyd teveel betaalt hebben, anders zouden ze zich dit niet kunnen veroorloven.....
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:37
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DeGroteBever!!! schreef op 29-10-2003 @ 22:20:
weet je..... als je het anders bekijtk betekent t gwn dat we de hele tyd teveel betaalt hebben, anders zouden ze zich dit niet kunnen veroorloven.....
Ze zeggen dat ze t geld ergens anders vandaan hebben gehaald... Ik geloof nooit dat ze het vol kunnen houden. Op den duur zal het toch allemaal geleidelijk aan weer duurder worden... De kleine buurtsupertjes die niet mee konden komen zijn dan allang gesloten. Ik vind het gewoon zonde... Die paar euro die je er gemiddeld over een jaar aan verdient zijn het gewoon niet waard....
Oud 30-10-2003, 19:30
Verwijderd
De aldi is altijd nog veel goedkoper en die draait ook zeer goed
Verder is er geen mens die alleen maar merkproducten koopt, dus het gaat helemaal nergens over.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 30-10-2003 @ 20:30:
De aldi is altijd nog veel goedkoper en die draait ook zeer goed
Verder is er geen mens die alleen maar merkproducten koopt, dus het gaat helemaal nergens over.

De aldi staat alles in pallets en zomaar neergeflikkerd en je moet ook altijd minimaal een half uur in de kassa staan, maar SOMS hebben ze wel leuke aanbiedingen ja

AH en De Boer kunnen moeilijk net zo goedkoop als Aldi gaan worden, omdat deze 2 veel meer hogere kwaliteisproducten verkopen en de service beter is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:05
Atje85
Atje85 is offline
Edah doet ook mee aan tweede ronde prijzenslag

Uitgegeven: 30 oktober 2003 19:40

DEN BOSCH - Na de prijsverlagingen van Albert Heijn, Konmar en Super De Boer eerder deze week heeft ook Edah besloten om een reeks artikelen in prijs te verlagen. Het moederconcern Laurus, waartoe ook Konmar en Super De Boer behoren, maakte donderdag bekend dat Edah vanaf vrijdag 230 producten goedkoper aanbiedt.
----------------------

gaat lekker

De Edah heeft nou met 1230 producten de meeste verlagingen doorgevoert.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:46
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
AH is duur, maar je winkelt volgens mij wel een stuk luxer als dan bij de Aldi of de Lidl, want hoe die supermarkten er uit zien.

En de Albert Heijn heeft altijd wel een verzorgde winkel! Weinig karton, weinig plastic vakjes, mooie bonuskoppen, etc etc...

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 30-10-2003 @ 21:46:
AH is duur, maar je winkelt volgens mij wel een stuk luxer als dan bij de Aldi of de Lidl, want hoe die supermarkten er uit zien.

En de Albert Heijn heeft altijd wel een verzorgde winkel! Weinig karton, weinig plastic vakjes, mooie bonuskoppen, etc etc...
en zo een kok die wat maakt

mja de Dirk gaat bijv ook nog wel, maar de Aldi en de Lidl is echt typisch Duits
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 30-10-2003 @ 22:44:
mja de Dirk gaat bijv ook nog wel, maar de Aldi en de Lidl is echt typisch Duits
Bespeur ik hier de typisch nederlandse anti duitser mentaliteit

Persoonlijk gaat het mij om het product en niet om het uiterlijk van een winkel, en het is een bewezen feit dat de aldi producten altijd a kwaliteit zijn, en vaak ook nog uit dezelfde fabriek komen als de merkproducten.

Je bent toch gek als je meer geld betaald voor iets wat je in dezelfde kwaliteit goedkoop kunt krijgen.

Die hele prijzen oorlog slaat trouwens nergens op, in duitsland komt het om de paar jaar eens voor en dara maakt niemand zo'n ophef over
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 15:44
Chimera
Chimera is offline
Ik snap het probleem niet, niks mis met marktwerking.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 31-10-2003 @ 16:44:
Ik snap het probleem niet, niks mis met marktwerking.
Er is ook geen probleem, het word alleen gewoon door iedereen opgeklopt
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 31-10-2003 @ 14:18:
Bespeur ik hier de typisch nederlandse anti duitser mentaliteit

Persoonlijk gaat het mij om het product en niet om het uiterlijk van een winkel, en het is een bewezen feit dat de aldi producten altijd a kwaliteit zijn, en vaak ook nog uit dezelfde fabriek komen als de merkproducten.

Je bent toch gek als je meer geld betaald voor iets wat je in dezelfde kwaliteit goedkoop kunt krijgen.

Die hele prijzen oorlog slaat trouwens nergens op, in duitsland komt het om de paar jaar eens voor en dara maakt niemand zo'n ophef over
Ik ben allochtoon

Nou, als ik 1 uur ga winkelen loop ik toch liever in een nette winkel dan een ''opslagplaats''. Een bewezen feit? Hahaha dacht t niet he T is wel zo dat sommige producten van gelijke kwaliteit zijn, maar de sinaasappelsap bijv. is echt niet zo goed als die van de AH of Appelsientje. Ze komen vaak wel uitdezelfde fabriek, maar dat zegt nix, want die goedkopere producten worden ook 'anders' gemaakt dan de A-merk producten..

Als je nou AH-merk met A-merken ging vergelijken, zou je misschien wel gelijk hebben, maar t overgrote deel van die Duitse merken tipt nog lang niet aan A-merken.

Hier komt t ook om de paar jaar voor hoor, alleen dan in een kleinere omvang
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 21:27
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 30-10-2003 @ 21:46:

Daar zit overigens nog een hoop werk in. Het zogenoemde 'spiegelen' (alles recht en mooi neerleggen/-zetten) neemt ongeveer een kwart van mijn werktijd in beslag. Dat hoeven ze bij Aldi en Lidl dan weer niet te doen.
Citaat:
BARON schreef:
...de domme winkel waar ze op kleintjes letten.
Die slogan is al vrij lang achterhaald hoor Ten eerste gebruikt AH hem gewoon niet meer, en ten tweede let AH al heel lang niet meer op de kleintjes, wat je aan de prijzen goed kon merken.

Dan heb ik nog drie vragen aan jou:
1) Werk jij bij de Jumbo?
2) Wat zijn die 7 zekerheden?
3) Als je echt bij Jumbo werkt, kun je dan niet bij je baas gaan lobbyen voor een Jumbo in Leiden?
Oud 01-11-2003, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 31-10-2003 @ 21:10:
Ik ben allochtoon

Nou, als ik 1 uur ga winkelen loop ik toch liever in een nette winkel dan een ''opslagplaats''. Een bewezen feit? Hahaha dacht t niet he T is wel zo dat sommige producten van gelijke kwaliteit zijn, maar de sinaasappelsap bijv. is echt niet zo goed als die van de AH of Appelsientje. Ze komen vaak wel uitdezelfde fabriek, maar dat zegt nix, want die goedkopere producten worden ook 'anders' gemaakt dan de A-merk producten..

Als je nou AH-merk met A-merken ging vergelijken, zou je misschien wel gelijk hebben, maar t overgrote deel van die Duitse merken tipt nog lang niet aan A-merken.

Hier komt t ook om de paar jaar voor hoor, alleen dan in een kleinere omvang
Gaap, het is een bewezen feit dat de shit waar je bij AH veel geld voor betaald grotendeels in een andere verpakking ook bij de aldi kunt kopen. Het is bewezen dat aldi alleen top kwaliteit verkoopt. Het enige waar je bij de AH extra geld voor dokt is niet het product maar de winkel

Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die denken dat iets wat duurder is ook beter is. Ik raad die mensen eens aan wat meer consumenten onderzoek te plegen

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 02:08.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-11-2003 @ 03:06:
Gaap, het is een bewezen feit dat de shit waar je bij AH veel geld voor betaald grotendeels in een andere verpakking ook bij de aldi kunt kopen. Het is bewezen dat aldi alleen top kwaliteit verkoopt. Het enige waar je bij de AH extra geld voor dokt is niet het product maar de winkel

Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die denken dat iets wat duurder is ook beter is. Ik raad die mensen eens aan wat meer consumenten onderzoek te plegen
WAt lul je nou met je feiten? WELKE feiten? Geef es een bron?? Bewezen feit ONZIN!
Als ik sinaasappelsap in een beker doe van AH-merk en ik doe tzelfde met de ALDI-sinaasappelsap dan ziet t er al anders uit en t smaakt ook nog anders!
Jij wilt zeker ook beweren dat de AH-cola of 3ES-cola of ALdi-cola ofzo net zo goed is als Coca-Cola????

Ik snap nog steeds niet hoe jij aan die kortzichtige conclusie komt, maar niemand zegt dat dingen die duurder zijn AUTOMATISCH ook beter zijn. Vaak is t wel t geval, maar lang niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:43
Zaina
Zaina is offline
Ik mag trots constateren dat ik de AH nog steeds boycot, ondanks vele prijsverlagingen. En uiteraad de advertenties die zo groot zijn waardoor ik dacht dat ik het hier om een AH folder ging. Terwijl het toch echt gewoon de krant was, ik heb nooit geweten dat komkommer tijd zo letterlijk kon zijn
Oud 01-11-2003, 11:49
Gatara
Gatara is offline
Winkelen bij de Aldi is erg irritant met die weinig ruimte enzo, maar dat neem ik op de koop toe als ik prijs-kwaliteit verhouding ga vergelijken met AH. Ik fiets dan ook liever met een volle boodschappentas 20 minuten van Aldi naar huis, dan 3 minuten van AH naar huis

Echt.

Scheelt in mijn portemonnee.

(en wanneer komt nu eindelijk eens de Jumbo naar Amsterdam????????)
Oud 01-11-2003, 14:08
sexylexy
sexylexy is offline
nou ik vind het alleen maar relaxed dat de prijzen omlaag zijn gegaan. mijn moeder winkelt meestal bij de Albert Heijn en daar is ook bijvoorbeeld een automaat met gratis koffie en thee, en het ziet er netjes uit.
Oud 01-11-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 01-11-2003 @ 12:16:
WAt lul je nou met je feiten? WELKE feiten? Geef es een bron?? Bewezen feit ONZIN!
Als ik sinaasappelsap in een beker doe van AH-merk en ik doe tzelfde met de ALDI-sinaasappelsap dan ziet t er al anders uit en t smaakt ook nog anders!
Jij wilt zeker ook beweren dat de AH-cola of 3ES-cola of ALdi-cola ofzo net zo goed is als Coca-Cola????

Ik snap nog steeds niet hoe jij aan die kortzichtige conclusie komt, maar niemand zegt dat dingen die duurder zijn AUTOMATISCH ook beter zijn. Vaak is t wel t geval, maar lang niet altijd.
Omdat het er anders uitziet of smaakt is het niet beter of slechter, dat is dan weer een persoonlijke voorkeur
Ik raad je aan om de fabrieks codes eens te gaan vergelijken tussen de producten, dan heb je bewijs 1

Dan zal ik kijken of ik de monitor berichten nog voor je kan vinden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
sexylexy schreef op 01-11-2003 @ 15:08:
nou ik vind het alleen maar relaxed dat de prijzen omlaag zijn gegaan. mijn moeder winkelt meestal bij de Albert Heijn en daar is ook bijvoorbeeld een automaat met gratis koffie en thee, en het ziet er netjes uit.
Ja, idd, en daarvoor betaal je ook meer, en dat is dan een afweging die je maakt. Ik persoonlijk drink geen koffie in een supermarkt, en hoe het eruit ziet maakt mij ook niet uit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 14:29
sexylexy
sexylexy is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-11-2003 @ 15:20:
Ja, idd, en daarvoor betaal je ook meer, en dat is dan een afweging die je maakt. Ik persoonlijk drink geen koffie in een supermarkt, en hoe het eruit ziet maakt mij ook niet uit.
maakt het écht niet uit hoe de supermarkt eruit ziet? ik bedoel, ik kom veel liever in de Albert Heijn, Super de boer of C1000 dan in de lidl of Aldi, en dat komt vooral doordat de laatste 2 winkels er vies uitzien en omdat je uit dozen koopt.
Oud 01-11-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
sexylexy schreef op 01-11-2003 @ 15:29:
maakt het écht niet uit hoe de supermarkt eruit ziet? ik bedoel, ik kom veel liever in de Albert Heijn, Super de boer of C1000 dan in de lidl of Aldi, en dat komt vooral doordat de laatste 2 winkels er vies uitzien en omdat je uit dozen koopt.
Ja, en wat dan nog, je betaald minder en je krijgt er geen slechtere waar voor
Juist doordat ze geen extra fratsen uithalen kunnen ze hun producten goedkoper aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:03
NN
NN is offline
Waarom een discussie over prijsverlagingen? We hebben er immers voordeel van.....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 01-11-2003 @ 15:19:
Omdat het er anders uitziet of smaakt is het niet beter of slechter, dat is dan weer een persoonlijke voorkeur
Ik raad je aan om de fabrieks codes eens te gaan vergelijken tussen de producten, dan heb je bewijs 1

Dan zal ik kijken of ik de monitor berichten nog voor je kan vinden

als je 100 mensen aldi-cola en coca-cola liet proeven dan kiezen er minimaal 95 voor coca-cola, dus je kunt stellen dat over t algemeen de producten gewoon beter smaken.

Zelfde fabriek zegt NIX! Een fabriek kan topkwaliteit uitbrengen en tegelijkertijd tegen een lagere prijs ook minder kwaliteitproducten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten