![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan ik inspiratie opdoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind het ook wel leuk om af en toe eens te doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is het heel verschillend per persoon of het pijn doet. Ik vond het in het begin ook wel een klein beetje pijn doen, maar als je niets forceert en gewoon rustig aan doet is het na een tijdje echt wel lekker! Ik denk dat het heel belangrijk is om goed te praten met je vriend en niet bang zijn om te zeggen dat hij bv even moet wachten ofzo.. Ik zou het sowieso een keertje proberen. |
![]() |
|
![]() |
en voor de mensen die t gedaan hebben of dit van plan zijn:
-wie is erover begonnen, of denk je dat erover gaat beginnen( en hoe reageerde die ander toen?) -had je enig gevoel van schaamte of vrees dat de ander je eens raar zou aankijken? - en voor sommige onder ons: hebben jullie misschien tips voor mensen waarvan de partner minder open-minded is? ![]() |
![]() |
|
Over die pijn - 't is in het begin wel een beetje pijnlijk. Die kringspier trekt in een reflex heel hard samen, en als hij dan lekker doordouwt omdat 'ie per se nu wil, dan doet dat inderdaad pijn. Dus eerst helemaal ontspannen, beetje met de vingers spelen, en dan h e e l langzaam naar binnen. Vereist enige zelfcontrole van de man, maargoed, moet je er wat voor over hebben. Als je gewoon even wacht als het pijn doet, ontspant die spier zich vanzelf weer, en kan je verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het helemaal niet erg dat er blijkbaar veel mensen zijn die het vies of homo-achtig vinden. Ik denk ook dat mensen dat zeggen omdat ze niet durven toe te geven dat ze het best weleens willen proberen omdat het nu eenmaal een soort van taboe is (onder de mensen die ik ken in ieder geval). Maar goed, dat maakt mij ook eigenlijk helemaal niet uit.. Ik weet wat zij missen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ANTWOORDEN OP DE VRAGEN VAN:
ratjas -wie is erover begonnen, of denk je dat erover gaat beginnen( en hoe reageerde die ander toen?) We hadden het er al eens over gehad, toen begon hij erover. Maar toen leek het me nog niet echt wat. Nouja, het leek me wel wat, maar toch eng zeg maar. En ik wilde er in ieder geval nog mee wachten. Want zo lang hadden we toen ook nog geen "gewone seks". -had je enig gevoel van schaamte of vrees dat de ander je eens raar zou aankijken? Ik begon er niet over.. Maar hij had geen enkel gevoel van schaamte. - en voor sommige onder ons: hebben jullie misschien tips voor mensen waarvan de partner minder open-minded is? Hmm, ik zou er eens over beginnen door bv een grapje ofzo niet tijdens het vrijen, maar gewoon overdag ofzo (niet dat je overdag niet kan vrijen, maar je snapt me wel) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit gedaan.. het lijkt me ook niet zo heel leuk om te doen. Ik bedoel, de bedoeling van sex is toch dat het lekker is. Ik ga dat echt niet doen "om het idee", dus ik moet dan wel vantevoren het idee hebben dat ik het lekker zou kunnen vinden.
En sowieso.. waarom zou er dan meteen een hele penis in moeten? Met een vinger ofzo zou ik echt geen problemen hebben, maar ik zie het nut van het extra volume in de vorm van een penis niet zo.. dat heb je daar (anaal) toch niet nodig? |
![]() |
|
Wel gedaan...het leek me altijd een pijnlijk en beetje vies iets, iets waarvan ik dacht dat ik het niet gauw zou doen maar dat liep dus anders.
Op een gegeven moment lagen we op elkaar en zat ie er per ongeluk een beetje in en toen probeerde hij steeds dieper te gaan. Ik liet het maar toe, ook om te kijken hoe het nou was zeg maar. Echt lekker vond ik het toen niet en achteraf had ik er last van: pijnlijk poepen, bloed bij ontlasting e.d. Sindsdien doen we het heel af en toe nog wel ns een beetje (gaat ie er maar een beetje in totdat ie niet verder mag van mij en vaak doen we het ook maar kort), maar vaak wil ik het ook niet omdat ik het toch wel pijnlijk vind soms...en ben bang voor infecties een beetje -heb ik wel eens gehad en ik denk dat dat hierdoor kwam-en vaak heb ik er achteraf last van: pijnlijk poepen of bloed bij ontlasting omdat het dan een beetje uitgescheurd is ofzo...nee echt fijn vind ik t niet. |
![]() |
||
Citaat:
Zo zou ik het ook niet aangepakt hebben. Begin bij het begin. Toen je vaginale sex ging hebben voor het eerst ben je toch ook eerst opgerekt en voorbereid? Dat moet met anale sex ook. Logisch dat het op jullie manier pijn doet. En niet eens glijmiddel gebruikt? Fout fout. Doe het fout, en het doet pijn. Doe het goed, en het is sensationeel lekker. |
![]() |
|
misschien wel een keer proberen en dan zie ik wel verder
misschien een keer proberen bij een vrouw maar zelf ontvangen zou ik niet willen S klinkt misschien hypocriet maar zo vindt ik het wel
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat vindt ik dus een beetje hypocriet
||
Citaat:
![]() On-topic: ja, wel vaker gedaan, vinnet erg lekker om te doen en mn vriendin ook, dus dat komt goed uit ![]()
|
eeuhm, nou echt gedaan.. weet niet of je het zo kan noemen. Toen ik erg uitgeteld en moe op bed lag (niet door sexuele activiteiten, gewoon erg moe) en bijna sliep probeerde mijn zeer geliefde ex dat dus bij mij en ik moet zeggen dat ik dat niet erg op prijs kon stellen en em een flinke ram op z'n smoel heb verkocht met alle kracht die ik nog in me had. Had op dat moment het gevoel dat ik 3 weken niet kon zitten, en dat was ook bijna zo.
Was sowieso al niet zo'n voorstander van anaal, maar sinds toen dus helemaal niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat dapper van je na zo'n gruwel ervaring. Ik kan het alleen maar aanraden. Welke houding hangt van jullie lichaamsbouw af, daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Als jij je maar goed kunt ontspannen. En laat hem de kant van je buik op mikken, dus druk leggen op het perinaeum.( de wand tussen vagina en anus) Dat rekt beter mee dan de kant van je stuitje, daar is het het pijnlijkst, want daar rekt het weefsel nauwelijks zo pal naast het bot. (Daar scheur je ook). En speel met je klitje tijdens de hele exercitie, als je in de aanloop naar een orgasme zit, kun je veel meer hebben. Natuurlijk voortdurend glijmiddel bijtanken. Als hij eenmaal voorbij het dikste stuk zit, glijdt het verder zo naar binnen. En dan ga je uit je dak. Helemaal erin is makkelijker dan half of alleen de eikel, dus even doorduwen! En qua bewegen is rondjes draaien en kantelen met je bekken prettiger dan hard op en neer, dat levert wel erg veel wrijving op. Als het even teveel pijn doet, bewust ontspannen, die spieren, en zelf je heupen naar hem toe duwen in plaats van hem laten bewegen. Als je het zelf doseert gaat het echt veel makkelijker. Dat vind ik persoonlijk makkelijker op zijn hondjes, maar dat is weer niet zo gezellig. Het genot zit niet rond de ingang, maar juist heel diep, omdat je baarmoeder dan aan de rugzijde van buitenaf gestimuleerd wordt, inplaats van binnendoor, tegen de baarmoedermond aan. Dat voel je ook heftiger op zijn hondjes dan meisje boven. Het is een beetje te vergelijken met heel erg diep op zijn hondjes gewoon vaginaal, maar dan zonder dat de vagina zo strakgetrokken wordt, daar krijg je snel buikpijn van. Ook je eierstokken krijgen niet zo'n klap als van erg diepe vaginale sex. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
kont AnneCath | 60 | 23-05-2003 23:38 | |
Seksualiteit |