Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
whaha dikke onzin dat 95 voor de aldi kiest...maar goed bewijs dan maar es hoe je kwaliteit objectief kunt vaststellen? Want iemand vind Coca-cola misschien wel van hoge kwaliteit en iemand anders weer de Aldi-cola, dus aan de hand van wat wil jij bepalen of iets vandezelfde kwaliteit is? de verpakking en fabriek iig niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kwaliteit gaat om wat erin zit en van welke kwaliteit dat is, smaak is altijd subjectief, daar kun je ruzie over maken. Maar het neem tgewoon niet weg dat aldi producten van top kwaliteit heeft. at van die fabriek is gewoon waar, vond ik persoonlijk zeer leuk aan het artikel, het ging bijvoorbeeld om een produkt van Dr. Oetker dat ze in de verpaking met Dr. Oetker stopten, en precie shetzelfde product kwam nogeens voor de lidl in een andere verpakking ![]() Het kwaliteits argument van het product gaat niet op, dat is nu eenmaal zo, ik vind het echt jammer dat ik het artikel niet meer kan vinden, het was echt interresant. Bij de AH krijg je meer medewerkers, een beter uitziende winkel etc geboden voor je geld, terwijl daarop word bezuinigd bij de Aldi, waardoor ze minder onkosten hebben. Verder hebben ze niet zo'n groot directie apparaat en chanteren ze de bedrijven die de goederen maken waardoor ze heel goedkoop kunnnen aanbieden, mede door die chantage hebben veel fabrieken besloten hun goede producten speciaal voor de aldi en nog enkele supermarkten in een andere verpakking te leveren ![]() |
![]() |
|
Tjsa.. op het moment is het allemaal gunstig voor de consument natuurlijk, wat alleen hoop ik ook iedereen ziet, is dat als we nu allemaal weer naar de Albert Heijn gaan, er straks andere supermarkten failliet gaan en straks AH weer gewoon de prijzen opschroeft!
dus.... denk eraan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) kijk op www.jumbosupermarkten.nl ik heb nu geen zin ze allemaal op te sommen en uit te leggen ![]() 3) dat laatste kan ik helaas niet voor je regelen, de enige mogelijkheid is dat er zich een franchisenemer aandient in Leiden; zie anders maar is zomaar een pand te krijgen met ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik werk ook bij Jumbo en ik wil de interessantste wel even opnoemen.
• Gegarandeerd de laagste prijs. Kom je ergens anders (andere supermarkt) iets goedkopers tegen, dan krijg je van Jumbo het product gratis mee. Tijdelijke prijsverlagingen tellen natuurlijk niet. • Vlot winkelen. Dit betekent dat de winkels zo worden ontworpen dat de gangen ruim zijn (oke, er zijn uitzonderingen; de oude jumbo's). Maar het leukste is dat dit betekent dat de vierde wachtende klant zijn boodschappen gratis mee naar huis krijgt!! Dit gaat niet op als alle kassa's geopend zijn, of als er al iemand bijgeroepen is en je dus kunt aansluiten bij de kassa die zo direct open gaat. • Voor alle boodschappen: Jumbo probeert aan alle wensen van de klant te kunnen voldoen. Mist een klant een product, dan probeert Jumbo zo snel mogelijk om dat product toch in het assortiment op te nemen... • Niet tevreden, geld terug: Is een product toch minder dan je had verwacht, dan krijg je zonder problemen je geld terug. Smaakte de wijn toch wat zuurder dan je had verwacht, dan krijg je dus je geld terug. Het gaat dus om niet TEVREDEN, dat gaat verder dat niet GOED. • Vers is ook echt vers. Ga je vandaag winkelen bij jumbo en je ziet iets dat slechts houdbaar is tot morgen, dan krijg je het product gewoon gratis mee!! Jumbo wilt namelijk dat je langer dan vandaag van je product gebruik kunt maken... Is het vandaag de 1ste en je ziet een product van de 2e, dan mag je het dus gratis meenemen! En dan heb je nog dat de klant koning is en dat de service top hoort te zijn... Zoals je ziet is Jumbo dus niet alleen een supermarkt met de laagste prijzen, maar is het meer!! Qua kwaliteit benadert Jumbo een heel eind de AH, terwijl de prijzen onder Aldi-niveau liggen... In mijn ogen is Jumbo gewoon een heel eind de ideale supermarkt... Maar ik ben dus wat bevooroordeeld, dus je zult het zelf moeten beoordelen. Jammer alleen dat Jumbo slechts 3% marktaandeel heeft omdat het een bedrijf is dat pas sinds kort actief aan het uitbreiden is. Ondertussen zit jumbo ook in Den Haag, Groningen, Arnhem en tal van grote steden boven de rivieren, maar helaas nog lang niet altijd! Maar jaarlijks worden er redelijk wat nieuwe filialen geopend, dus goede kans dat jumbo binnen nu en 5 jaar ook in Leiden te vinden is. ![]() Mijn excuses als ik hiermee te veel reclame heb gemaakt... :$
|
Tuuuuuurlijk komen de ECHTE Nederlanders dan bij de AH winkelen. Dat is tog altijd zo met geld? Zodra iets gratizzz is of goedkoper zijn de Nederlanders er als de kippen bij...
Ik werk zelf bij de AH en merk het echt wel aan de kassa. Er zijn véél meer mensen met véél grotere boodschap, maar of het nou veel goedkoper is dan al die andere winkels??? Volgens mij zijn ze nu net zo duur als de Komart (en dat is nog steeds niet spotgoedkoop) |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
qua opvattingen sta ik waarschijnlijk eerder aan jou kant dan die van BARON, en ik heb me vast ook schuldig gemaakt aan persoonlijke aanvallen op meneer BARON, en toch wil ik je ff attenderen op deze kort door de bocht actie ![]() verder niks ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 17:44. |
![]() |
|
prijzenoorlog?? volgens mij is dit de bekentmaking dat de supermarktketens (met name ahold) jarenlang een veel te hoge prijs vroegen voor goedkope producten.
ik denk persoonlijk dta we nu niet te veel moeten inslaan omdat de prijzen nog veel lager kunnen!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam, nemen de moeite speciaal iets voor je uit het magazijn te halen als het op is in de winkel, ik persoonlijk heb absoluut geen klachten over de aldi. Als een product niet n orde is kun je het gewoon terug brengen en dan krijg je zonder problemen je geld terug. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Is allemaal leuk en aardig die prijsverlagingen bij de AH en Super de Boer.
Maar daar wordt nu wel iedereen ontslagen van 18 jaar en ouder (weekend en avondcaissieres). En dat vind ik nu net weer niet kunnen. Verder zag ik laatst bij een avondprogramma op ned 3 (weet de naam ff niet meer) dat daar de directeuren van Ahold en van Laurus waren. En daar werd gezegd dat de prijzen van de meest verkochte producten wel omlaag gingen, maar dat dat wel gepaard ging met lichte verhoging van andere producten (zogenoemde luxe-producten). Bronnen: 1 nicht die nog 18 moet worden (weliswaar over 1 maand) die bij Super de Boer werkt. 1 nicht die bij de AH werkt.
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 17:00. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |