![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: probeer het uit te leggen aan je vriend, dat je je niet zo fijn voelt bij de sex en vraag of hij hier begrip voor op wil brengen. Als hij om je geeft en van je houdt moet dit geen probleem zijn, lijkt mij. Net of alles om de sex draait.
|
![]() |
Ik heb er al veel over gepraat met hem maar hij blijft zeggen dat het voor hem niet fijn is, nou ja, voor mij is het ook niet al te fijn om tegen men zin sex te hebben.
En als het moet kan hij zichzelf toch eens "onder handen" nemen om het zo te zeggen maar daar is hij op tegen. Ik heb gewoon schrik dat hij het voor zo'n domme reden zou uitmaken want sex is (voor mij) niet het belangrijkste in een relatie. Hij beweert dat dit bij hem ook niet het geval is, maar ik heb nu ondervonden dat hij niet heel eerlijk geweest is op dit gebied. |
![]() |
||
Citaat:
Heb je echt duidelijk uitgelegd dat je op het moment moeite hebt met ontspannen zodat je pijn hebt tijdens de sex en daardoor momenteel even geen behoefte hebt? Als dat voor hem duidelijk is en hij kan daar niet mee leven zou ik hem persoonlijk de deur uit schoppen. Dat geeft dan wel aan hoeveel hij om je geeft. Als hij er nou wel mee in kon komen, dan zou ik misschien bereid zijn tot een compromis stellen: geen neuken, maar ik bevredig jou wel. Of zoiets...Maar als hij doro blijft drammen dat ie sex wil... nou, ga dan de deur maar zoeken.
||
Citaat:
En zoals AngelLena ook zegt, als hij door blijft zeuren is het misschien beter om het uit te maken..hoe kut dat ook is. sterkte
||
Citaat:
![]() ontopic: praat erover met je vriend op een moment dat jullie niet al halfnaakt zijn, maar gewoon op een moment dat je even rustig kan praten. |
![]() |
||
Citaat:
en weinig sex kan je ook compenseren op het geestelijke platform. bepaald soort aandacht etc.
|
Ik vind dat jouw vriend wel met 1x per week genoegen mag nemen. Zelf met minder als jij je niet prettig voelt.
Ik snap dat hij graag seks wilt, maar als het tegen jouw zin in moet, dan vind ik dat niet goed. Probeer er met hem over te praten en seks is niet het belangrijkste in een relatie. Ik zou het erg stom vinden als hij je hierom laat vallen.
|
![]() |
Bedankt om jullie mening te geven! Nu weet ik toch al dat de meesten er net zoals mij over denken. Men vriend zegt dat elke jongen zo zou reageren maar daar ben ik niet zo zeker van. Nou hij is de slechtste niet hoor, doet heel veel voor mij maar dit is nu juist een knelpunt waar we allebei nogal hard aan tillen.
Nogmaals merci voor de reacties! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij wil dus dat jij tegen je zin seks met hem hebt, en anders maakt hij het misschien uit? Hmm, dat is nou niet bepaald lief - en nee, zo denkt gelukkig niet elke jongen, sterker nog, de meesten denken niet zo.
Wat verbeeldt hij zich eigenlijk, dat als jij tegen je zin seks hebt, dat je dan vanzelf wel zin krijgt? Nee, zo werkt het dus niet, waarschijnlijk heb jij door al dat gezeur van hem en doordat hij je dwingt alleen maar nog minder zin. Hij is er op tegen om te masturberen, maar hij is er niet op tegen om zijn vriendin ongelukkig te maken? 1 keer per week, daar is niets mis mee, het is misschien niet veel maar toch ook niet extreem weinig. Sperma lozen is geen argument, want dat wordt keurig afgebroken door het lichaam als het een dag of twee oud is. Seksuele spanning ook niet, want hij heeft niet voor niets handjes gekregen. Daarbij is niets een argument om iemand te dwingen iets te doen wat diegene echt niet wil, behalve dan misschien de wet of de gezondheid van diegene, maar dat gaat in dit geval niet op. Je zou eens hem kunnen aftrekken alos je geen zin hebt in seks, maar doe dat alleen als je dat wel best vindt; je hoeft niet echt te staan springen bij het idee, maar als jij iets hebt van 'nee, dan krijg ik weer een lamme arm en we waren net zo leuk aan het praten,' dan doe je t lekker niet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar je kan hem toch gewoon bevredigen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat een onzin zeg! hij zou meer met je moeten meeleven omdat je nu problemen hebt in plaats van de verdrinken in zelfmedelijden omdat hij nu minder seks kan hebben, omdat jouw hoofd er nou eenmaal niet naar staat.
|
![]() |
vraag eens aan jou vriend of hij het leuk zou vinden om sex met je te hebben, terwijl jij het he-le-maal niet leuk vindt. zou hij er dan echt van kunnen genieten?? ik moet er niet aan denken om sex te hebben met iemand die dat helemaal niet wil, alleen om mijn eigen behoeften te bevredigen.
laat hem alstjeblieft duidelijk merken dat jij echt geen zin in sex hebt als je je zo naar voelt, en zeg er ook meteen maar bij dat hij zijn eigen handjes ook wel kan gebruiken.
|
Verwijderd
|
Wij hebben hetzelfde issue, en eerlijk gezegd hou ik meer van mijn vriendin dan van sex, dus respecteer ik dat het voor haar niet zo vaak hoeft, en als je vriend ook maar een greintje fatsoen in zijn donder heeft doet hij dat bij jou ook.
( bovendien hebben de meeste jongens 2 handen om hun scrotum te legen ![]() |
![]() |
|
Als mijn vriend een aantal dagen lang geen sex wil ( we doen het normaal iedere keer als we elkaar zien) dan denk ik dat er meer is.. dan ga ik er dingen achter zoeken waarom hij niet meer wil.. of het soms is dat hij het uit wil maken of me niet aantrekkelijk vind of whutever.. Misschien heeft hij dat ook.. Maar probeer er gewoon over te praten met hem en leg zo goed mogelijk ut wat er aan de hand is..
||
Citaat:
Alsof het iemand boeit dat jij aan sm doet en alsof het hele forum dat niet al weet.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verkeer & Vervoer |
(Stelling) Rover verspreidt onjuiste informatie, en brengt zo de NS schade toe Quantes | 38 | 14-01-2006 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 |