| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Op de middelbare school zonder meer Frans, maar dat heb ik na de tweede laten vallen. Daarna Engels, geschiedenis en aardrijskunde. En uit m'n examenpakket Engels en handelswetenschappen & recht.
Nu transculturele pedagogiek...als er iets overbodig is... Ik leer daar niks, zit twee uur te luisteren naar dingen die ik al weet...zonde van m'n tijd.
|
|
|
|
|
Duits, is duidelijk. Wat een kuttaal is dat...
En dan ook die opdrachten, die grammatica Moet je van die werkwoorden de rijtjes maken, zonder enige uitleg hoe dat moet ofzo, zit ik gewoon alles te kijken in het antwoordenboek wat dat ongeveer is want anders zou ik het echt niet weten. En dat is dan zinvol (ja, heb net duits gemaakt)
|
|
|
|
|
|
*gaat het rijtje af*
aardrijkskunde: stom (door de leraren die ik er voor had vooral, maar ik vond het zoiezo niet echt super) biologie: veel te veel werk, op zich wel interessant, maar het boek is erg onduidelijk duits: niet echt heel stom, maar ook niet super. het klinkt wel stom, de taal. frans is leuker. economie: stom en te veel werk. te grote hoofdstukken en we krijgen te veel huiswerk op. het is niet interessant. engels: dit jaar wel beter dan de vorige jaren, ik vind de taal gewoon niet zo leuk, net zoals bij duits. frans: ja, een leuker vak ertussen geschiftenis: het woord zegt t al.... grieks: stommer dan vorig jaar, maar niet vreselijk. handvaardigheid: heb ik gelukkig niet meer, ik vond het altijd vreselijk. informatica: was stom door de manier van leskrijgen. natuurkunde: ook wel leuk wel moeilijker geworden....nederlands: veel te veel werk en stomme opdrachten. dat samenwerken is scheikunde: leuk techniek: stom vak, omdat ik het niet kan/kon. tekenen: stom vak, te veel huiswerk en je moest heel erg je best doen en zo verzorging: onzinvak, gelukkig maar voor 1 jaar. wat je daarbij leert kan je ook bij biologie leren en voor een deel gebeurt dit al (=twee keer leren). wiskunde: heel erg leuk conclusie: stomste vakken top 5: 1. geschiedenis 2. handvaardigheid 3. techniek 4. aardrijkskunde 5. economie |
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
Hoi gefeliciteerd koekje #1819 Macrador | 500 | 25-08-2015 20:26 | |
| Algemene schoolzaken |
Vind je geschiedenis leuk of niet? Matthiastuut | 34 | 06-06-2011 12:02 | |
| De Kantine |
Christiansaaihug nummer 762 TopDrop | 500 | 08-12-2009 13:35 | |
| De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 19:46 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |