Oud 03-11-2003, 18:33
Poesket
Poesket is offline
Eerst was ik hier nog niet klaar voor en durfte ik dit dus echt niet. Omdat ik weet dat mijn vriend hier erg opgewonden vind ben ik langzaam aan het gaan proberen. En uiteindelijk ook gewoon helemaaluit mezelf en afgemaakt inc. klaarkomen waar hij dus naast zit of ligt. Soms bevrdigd hij zich zelf dan ook een andere keer vind hij het gewoon geilom te kijken en na een tijdje houdt hij het dan niet meer en bspringt me werkelijk.

Doen jullie ook dit soort dingen? wordt jij er geil van als je vriend/vriendin dit doet?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:41
metalgirl
metalgirl is offline
Wij doen dat wel eens. Niet vaak hoor.
Ik vind het wel opwindend om te zien hoe mijn vriend zich aftrekt, en andersom vindt hij het ook geil als ik me vinger. Maar we laten het elkaar nooit afmaken...
Oud 03-11-2003, 19:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
hmm doen wij best wel vaak eigelijk. Maar we laten het elkaar inderdaad nooit alleen afmaken. en het werkt gewoon goed pom elkaar geil te krijgen.. vind het leuk om te zien.
Oud 03-11-2003, 21:11
Nona
Nona is offline
Mijn ex-vriend vond dat ook enorm geil. Ik moest eraan wennen, maar toen ik het hem zag doen was het wel makkelijker. En uiteindelijk ging het ook gewoon.
Oud 03-11-2003, 21:31
miro
miro is offline
Hmz lijkt mij nou niet echt opwindend (eerder saai ), zou ik t toch liever zelf bij m doen....Zelf zie ik zoiets ook niet zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:22
Verwijderd
Je dat lijkt me ook wel gaaf. Alleen mn vriendin doet daar pertinent niet aan! En ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch fijner vindt om mn vriendin te neuken....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:35
Chimera
Chimera is offline
Jawel hoor, doen we ook regelmatig, leuk ter afwisseling. Vaak bespringen we mekaar dan alsnog maar toch
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 07:00
Verwijderd
is chill
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 07:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Nog nooit gedaan
Oud 04-11-2003, 10:45
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik bevredig mezelf altijd tijdens de seks en vooral als ik bovenop zit heeft hij daar waarschijnlijk wel een leuk uitzicht op, maar of hij er geil van wordt weet ik niet.
Maar je bedoelt dus dat hij er gezellig naast gaat zitten en voor de rest niet meehelpt...nee, eigenlijk nog nooit gedaan. Weleens gehad dat ik kramp in mijn armen en kaken had van hem bevredigen en het niet meer af kon maken, dus dat hij het zelf een stukje deed en mij het laatste stukje liet doen. Tja, vond het niet echt supergeil om hem bezig te zien...gewoon normaal eigenlijk.
Oud 04-11-2003, 10:48
Aniken
Aniken is offline
Kheb liever dat hij het doet, eigenlijk...
En ik hoop maar dat hij dat andersom ook vindt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:48
juno
juno is offline
Door de kunst af te kijken leer je het wel het beste wat de ander lekker vindt.

Ook is het redelijk frustrerend om je partner zijn best te voelen doen en het toch net niet lukt, ach, dan neem je het even over.

Verder vind ik het heel erg speciaal om hem zo met zichzelf bezig te zien. Masturbatie is echt het intiemste, meest persoonlijke wat je met iemand kunt delen. Als hij dan klaarkomt terwijl hij in mijn armen ligt, dat heeft wel wat hoor! Dan heb ik ook echt nietde behoefte om mee te gaan doen, dan lig ik alleen maar met open ogen naar hem te kijken. Fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ja, fijn. Geil uitzicht, ik kom dan ook heel vaak binnen no-time klaar als ik het kan zien.
Oud 04-11-2003, 13:45
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2003 @ 12:48:

Verder vind ik het heel erg speciaal om hem zo met zichzelf bezig te zien. Masturbatie is echt het intiemste, meest persoonlijke wat je met iemand kunt delen.
Vind ik niet. Orale seks vind ik veel intiemer. Ik ben niet preuts, maar dat laat ik niet zo maar iedere jan doedel doen.
Oud 04-11-2003, 14:39
Verwijderd
Tot aan het bevredigde gaan wij nooit, maar we masturberen wel eens bij elkaar, ja... maar dan meer als voorspel, we maken het dus nooit ook op die manier af
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:20
raarbeestje
raarbeestje is offline
zo GEIL !
wij doen het ook vaak
Oud 04-11-2003, 16:43
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Eerised schreef op 03-11-2003 @ 19:33:
Eerst was ik hier nog niet klaar voor en durfte ik dit dus echt niet. Omdat ik weet dat mijn vriend hier erg opgewonden vind ben ik langzaam aan het gaan proberen. En uiteindelijk ook gewoon helemaaluit mezelf en afgemaakt inc. klaarkomen waar hij dus naast zit of ligt. Soms bevrdigd hij zich zelf dan ook een andere keer vind hij het gewoon geilom te kijken en na een tijdje houdt hij het dan niet meer en bspringt me werkelijk.

Doen jullie ook dit soort dingen? wordt jij er geil van als je vriend/vriendin dit doet?
Ik heb echt heel erg het idee dat jij een mening wil gaan vormen hoe je het zelf vindt door het aan anderen te vragen. En dat je het nu maar gewoon doet omdat je vriendje het helemaal geweldig vindt, maar dat je zelf niet echt weet wat je ervan vindt. Kan je zelf niet een soort van aangeven wat je er zelf van vindt bij dit soort vragen.

En om je vraag te beantwoorden. Ik heb zelf niet echt ervaring ofzo.
Oud 04-11-2003, 17:35
Verwijderd
Tja soms doe ik dat wel eens, en soms is mijn meisje nog niet te beroerd om een handje mee te helpen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Eerised schreef op 03-11-2003 @ 19:33:

Ik vind het supergeil als mijn vriend zo gek is van geilheid dat hij de hand aan zichzelf legt en andersom ook. Meestal doen we dan wel met elkaar mee en pakken we het later van elkaar over Maar soms laten wij onszelf onze gang gaan en is het gewoon een heerlijk gezicht. Dus is niet zo vreemd hoor
Oud 07-11-2003, 05:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja dat vind ik wel opwindend.

En ondertussen elkaar zoenen ook. =)
Oud 07-11-2003, 08:11
alanis
alanis is offline
Nee, maar dit vind ik dus echt helemaal niks!

Vind het eigenlijk nogal genant om daar een beetje met mezelf aan de slag te gaan, en mijn vriend hoef ik ook niet te zien op die manier...
Oud 09-11-2003, 13:32
Verwijderd
Ik vind het fijn om mezelf te bevredigen zo nu en dan omdat ik beter weet dan wie dan ook wat ik fijn vind en waar ik precies moet zijn, welk tempo enz. Maar als hij er naast gaat zitten en een beetje suf gaat toe kijken, voel ik me zo "bekeken", als hij zichzelf ook gaat bevredigen of mij nog extra bevredigd is dat wel erg geil.
Je kunt er ook een spelletje van maken..
Uitproberen wie er zo lang mogelijk niet aan die andere komt.
Op het laatste moment ervaar je een soort ontploffingsmoment en is de sexuele spanning op zijn grootst..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 15:20
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het voor een keertje wel geil, maar ik zou het niet leuk vinden als we dat bijna iedere keer gebruikten om elkaar op te geilen.
Oud 09-11-2003, 18:21
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
mezelf bevredigen lijkt mij erg ranzig, of mijn vriendin er nou bij is of niet... verder hoef ik haar zichzelf ook niet te zien bevredigen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 18:54
Verwijderd
laatste tijd doe ik het altijd zelf, als hij erbij is.. als hij het doet lukt het gewoon niet, of het doet pijn of ik kan gewoon niet klaarkomen...
't lijkt me wel leuk om ook te zien dat hij met zichzelf bezig is, maar dat vind hij nix.
mijn vriend word er niet geil van ofzo als ik het bij mezelf doe, tenminste daar merk ik nix van hij vind 't alleen maar makkelijk volgens mij
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:49
~*Lulutje*~
~*Lulutje*~ is offline
ik zou me een beetje ongemakkelijk voelen om bij mijn vriend te masturberen, aangezien ik van masturberen nooit klaarkom
Oud 09-10-2016, 20:37
lekker bezig
lekker bezig is offline
mijn vriendin en ik doen het altijd samen maar alleen vind ik spannender
Met citaat reageren
Oud 09-10-2016, 23:37
pj eilander
pj eilander is offline
Lekker bezig, met je dikke up.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 10:30
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
mijn vriendin en ik doen het altijd samen maar alleen vind ik spannender
kick van 13 jaar?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 10:57
bierkoning
bierkoning is offline
Oud topic inderdaad. Maar ik vind de vraag opzich wel leuk om eens te laten gaan. Ik kan me geen topic hierover herinneren de laatste tijd.
Oud 11-10-2016, 20:25
robbie14
robbie14 is offline
Mijn vriendin vind het geil om me te zien aftrekken, dus ik ga wel eens boven haar gezicht zitten met mijn penis, en dan kom ik klaar in haar gezicht/mond.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2016, 23:56
Anonymous John
Anonymous John is offline
Vroeger veel gedaan via Skype toen het meisje en ik voor een poos lange-afstand waren. Soms ook zij met de vibrator erbij, en ik met de fleshlight.

Tegenwoordig alleen maar zelf trekken in haar bijzijn om het op haar gezicht te deponeren.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten