![]() |
||
Citaat:
En om je vraag te beantwoorden. Ik heb zelf niet echt ervaring ofzo. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Nee, maar dit vind ik dus echt helemaal niks!
Vind het eigenlijk nogal genant om daar een beetje met mezelf aan de slag te gaan, en mijn vriend hoef ik ook niet te zien op die manier...
|
Verwijderd
|
Ik vind het fijn om mezelf te bevredigen zo nu en dan omdat ik beter weet dan wie dan ook wat ik fijn vind en waar ik precies moet zijn, welk tempo enz. Maar als hij er naast gaat zitten en een beetje suf gaat toe kijken, voel ik me zo "bekeken", als hij zichzelf ook gaat bevredigen of mij nog extra bevredigd is dat wel erg geil.
Je kunt er ook een spelletje van maken.. Uitproberen wie er zo lang mogelijk niet aan die andere komt. Op het laatste moment ervaar je een soort ontploffingsmoment en is de sexuele spanning op zijn grootst.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
laatste tijd doe ik het altijd zelf, als hij erbij is.. als hij het doet lukt het gewoon niet, of het doet pijn of ik kan gewoon niet klaarkomen...
't lijkt me wel leuk om ook te zien dat hij met zichzelf bezig is, maar dat vind hij nix. mijn vriend word er niet geil van ofzo als ik het bij mezelf doe, tenminste daar merk ik nix van ![]() ![]() |
![]() |
|
Vroeger veel gedaan via Skype toen het meisje en ik voor een poos lange-afstand waren. Soms ook zij met de vibrator erbij, en ik met de fleshlight.
Tegenwoordig alleen maar zelf trekken in haar bijzijn om het op haar gezicht te deponeren. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|