Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nee ![]() ik kan dat toch niet. ik ga weg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Erg leuk antwoord, alleen was de vraag volgens mij, Waarom zijn bananen NIET recht?
Maar goed toch maar een volgende vraag, Hoe komt het dat engelsen en schotten veel vaker naast de pot pissen als nederlanders? (het toilet is de kroeg waar ik werk isaltijd aanzienlijk smeriger als er een aantal engelsen en schotten zijn langs geweest.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom heeft een stoel maar 4 poten en niet meer?
|
Verwijderd
|
omdat er daardoor tropenerosie ontstaat (-->meer hout wordt gebruikt, meer bomen worden gekapt, minder bomen, minder wortels om de aarde bij elkaar te houden, water spoelt de niet door wortels bij elkaar gehouden aarde weg, erosie)
hoe komt het dat (ondanks dat het een edelmetaal is) zilver toch kan oxideren... |
![]() |
|
zilver oxideert zelf niet, maar op zilver kan zich wel een laagje zooi afgezet hebben, wat lijkt op oxidatie maar het dus niet is.
en een vraag: (gejat) Als een woord op zichzelf van toepassing is, noemen we het homologisch. Als een woord niet op zichzelf van toepassing is, dan is het heterologisch. Kort is homologisch, lang is heterologisch. Is heterologisch heterologisch of niet?
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 11:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en omdat vier zo'n lekker symetrisch is krijg je heel veel zooi bij een nieuwe modem (denk aan 10.000 diskettes en cd-roms) terwijl je maar 1 nodig hebt? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() waarom ....mmmm, waarom ben ik nie zo slim om te regelen dak nu in dit (standaard) tussenuur de volgende les vervissel (ja volg je em nog) zodak dit uur wis had ipv 8e uur, dus dak nu wis had en 8e u vrij had ![]() hihi kijk, das n nutteloze vraag (maar niet dom weer, zit wel wat in eig ![]()
||
Citaat:
Schrijft MickeyV uit het losse handje reply's of typt ie elke zin opnieuw om de allermooiste verwoording te krijgen (dat vraag ik me serieus af).
||
Citaat:
![]() Waarom wilde vandaag dat andere groepje in Godsnaam gráág presenteren? |
![]() |
|||
Citaat:
geweldig ![]() Citaat:
Als om 8 uur een film begint in een ander gebouw dan waar ik nu zit, hoe laat moet ik dan weg gaan, wil ik plaats hebben, maar er niet te vroeg zijn?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|