Advertentie | |
|
![]() |
|
umm.. dat wordt zoeken als een dood vogeltje in een berg dinopoep..
het beste kun je een ftp server proggie downloaden, zodat ze het van je eigen pc kunnen downloaden: zo kun je zelf bepalen wanneer en wie het mag downloaden + het is makkelijk te beheren (je hoeft niet te uploaden). Als je een ftp proggie hebt draaien (bv Server-U) (pureftpd voor de diehards) is je ip de 'site'.. het is geen site dus.. maar dat adres moeten ze in de browser of met de ftp client opzoeken.. als je in browser doet zet je er ftp:// voor ipv http:// .. Uh.. zo ongeveer.. |
![]() |
|
op http://www.50megs.com krijg je 50 MB (nee echt?) gratis webspace. banners als de t*ring volgens mij, maar je moet wat he
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar daar laten ze geen grote bestanden toe dacht ik en dat zijn mp3's meestal wel die laten ze voor zover ik weet alleen op lycos (bij voorkeus lycos.co.uk) toe alleen als ze te veel worden gedownload wordt je account gedelete... als het slim aanpakt (niet te veel bestanden per account; mirror accounts die random worden gepakt) dan is het goed te doen maar om een concurrent te worden van de betere gevestigde mp3 sites moet je heel wat doen... dan moet je het groter aanpakken en een host huren in combinatie met een goed antileech beveiliging
||
Citaat:
- 50 MB web space - 256 K file size limit tja... in 20 bestanden opslitsen - 512 MB bandwidth limit zal wel niet per dag zijn helaas
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
t maakt pas uit als je voor elke tik moet betalen (like me, isdn). laat je de pc een x een nachtje aan.. en als de ander kabel heeft.. en ik ga downloaden van zijn ftp.. en zit er als enigste op.. gaat het voor mij nog retesnel (6 kb/s) ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |