Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En daarbij het is 2 maanden uit. In 2 maanden kan er vrij veel gebeuren. Misschien bied die jongen haar meer mogelijkheden om uit die dal te komen dan dat Orion16 dat deed. Je weet de verdere redenen er niet achter |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je je kut voelt ben je kwetsbaarder, en zal ze sneller met iemand in zee gaan, idd om dat kutgevoel kwijt te raken. Maar of ze dat heel bewust doet? Ik zou het niet kunnen...
ik vraag me alleen af waa rje nou mee zit, want wil je haar terug dan ofzo??? zo niet, laat haar dan gewoon, in 2 maanden kunnen dingen heel erg veranderen (en ik weet het) En misschien kwam hij gewoon op het goede moment, maar lijkt het nu alsof ze hem gebruikt... iig sterkte er verder mee... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Ook een meisje dat niet lekker in dr vel zit kan binnen 2 mdn wel een nieuw vriendje vinden zonder deze te gebruiken!
Er is alleen wel een mogelijkheid dat ze die jonge ook een beetje heeft om zichzelf beter te voelen maar ik voel me zelf ook beter met iemnad die onwijs van me houdt dan zonder zo`n iemand.... Laat je ex lekker
||
Citaat:
nou, dan vraag ik me af waarom je in hemelsnaam dit topic geopend hebt! want in je topic blijkt ergens wel dat je haar mist en zo want anders zou je er niet om geven... iig, ik denk niet dat ze hem echt 'gebruikt'... ze heeft waarschijnlijk gewoon iemand nodig die haar steunt en zo en jij geeft haar dat blijkbaar niet meer... dat ze een relatie met hem heeft, is haar en zijn keuze, dus, dat moet je mss maar met haar bespreken... als ik jou was zou ik zelf een contact zoeken en haar duidelijk maken dat je haar mist!!??!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind je 2 mnd niet erg snel dan? Of ben je zelf zo iemand die dat doet? Ze was er helemaal kapot van, enne.. volgens mij had ze totaal geen behoefte aan een andere vriend voorlopig omdat ze eerst maar ns van zichzelf moest gaan houden. En nu heeft ze alweer een ander.. Het gaat er niet om of ik er mee zit, maar alleen wat jullie hier over denken. Plz lees ff voordat je dingen uit gaan kramen waar ik niets aan heb. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste ik "kraam" nooit zomaar dingen uit, ten tweede dat is mijn mening, die vroeg je toch? Niet zeuren dan. Het is haar zaak, het is uit, dat zij niet lekker in haar vel zit: je kunt dr met haar over praten maar over het feit dat ze een nieuw vriendje heeft heb jij absoluut geen flikker te zeggen dat is haar zaak. en DAT is mijn mening over jou 'verwarrende verhaal'. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |