Oud 13-11-2003, 19:02
Orion16
Orion16 is offline
Zomaar even iets... je hebt een ex waar het ongeveer 2 maanden mee uit is. jij hebt het uitgemaakt omdat zij helemaal niet lekker in d'r vel zat en allerlei rare dingen deed en jou daarmee alleen maar kwetste... Al met al niet leuk dus.. Zij helemaal in een dal, verdriet, enz.. en een poosje later, een maand of 2 heeft ze alweer een nieuwe liefde die uiteraard weer "heel vertrouwd is" en die ze al een jaar of 2 schijnt te kennen, als 'een' vriend...

Zou ze nou een vriend nemen om het klotegevoel wat ze had toen ik het uitmaakte weg te nemen? Want nou voelt ze zich alweer een stuk beter, ze kan vanzichzelf houden, blabla.. Mij laat ze min of meer links liggen, maarja ik ben nu eenmaal een ex

Sorry voor mijn verwarrende verhaal, maar wat denken jullie hier nou van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2003, 19:04
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
dat het een verwarrend verhaal is

die jongen word gewoon gebruikt

om haar klotegevoelens kwijt te raken
Oud 13-11-2003, 19:38
Verwijderd
FOOIJDONK heeft helemaal gelijk.

http://forum.scholieren.com/showthre...ght=aangrijpen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 19:41
Gothic
Gothic is offline
dat jij je er niet druk meer om moet maken... je hebt 'dat recht' verspeeld door het uit te maken.

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 08:48.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 19:42
Verwijderd
Gebruiken lijkt me wel een groot woord. Ik denk dat ze iemand nodig heeft voor steun. Maar om nou meteen een relatie te beginnen. Erg ingewikkeld allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 19:55
Sithan
Sithan is offline
Dit klinkt mij helaas bekend in oren
Oud 13-11-2003, 20:27
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik denk eigenlijk ook dat ze die jongen gebruikt om over haar verdriet heen te komen..
Lullig dus
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:35
Orion16
Orion16 is offline
De liefde voor haar is aan mijn kant iig helemaal weg, ze hoeft er ook niet op te rekenen dat we nog vrienden blijven, daar heb ik dus echt geen zin in...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 13-11-2003 @ 21:27:
Ik denk eigenlijk ook dat ze die jongen gebruikt om over haar verdriet heen te komen..
Lullig dus
Ik ben er vrij zeker van dat ze zich er niet van bewust is dat ze haar huidige vriend gewoon gebruikt, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:43
Auntie M
Auntie M is offline
Sommige mensen kunnen 'niet alleen blijven' en storten zich in relatie na relatie.
Oud 13-11-2003, 20:44
Orion16
Orion16 is offline
Wat wel zo is, ze is altijd een enorm aandachtvragend meisje geweest en ze schijnt die goser al 2 jaar te kennen..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:50
Verwijderd
Gast JIJ hebt het uitgemaakt, dus ben ik het met Gothic eens dat je het recht niet hebt om te mekkeren dat ze een nieuwe vriend heeft, om welke reden dan ook.

En ojee ze kent een gozer al 2 jaar, erg zeg, mijn vriendin kent verschillende gozers al 2 jaar, wtf doet dat ertoe.

Dit klinkt onaardig, maar wat ik zeggen wil is dat je leven te kort is om er niet elk moment van te genieten, dus ipv te liggen mekkeren over een ex ( zeker als je het zelf hebt uitgemaakt ). kun je maar beter zorgen dat je wat lol hebt in je leven.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 20:55
selfmindead
selfmindead is offline
Grappig, maar zou jij niet in de put zitten als je lief het uitmaakt en dan met een goede vriend door gaat.
Sorry, maar dat zou mij ook tegensteken.
Maar ik ben dan ook zo jaloers de laatste tijd, hormonen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 21:07
Verwijderd
Sorry hoor... maar eh... JIJ hebt het 2 maand geleden uitgemaakt. Ze mag doen wat ze wil, als ze voor een andere jongen gevallen is, ja en? Wat heb jij daarmee te maken?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 21:25
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind inderdaad ook dat je je er geen zorgen om moet maken. Ex is ex... of ze nou in een dip zit of niet beetje nadenken kan ze wel en gevoelens gaan niet zomaar weg. Tis al 2 maanden uit hoor. Zij heeft ook een leven. Eveneens jij..

Go on...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 21:29
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 13-11-2003 @ 22:07:
Sorry hoor... maar eh... JIJ hebt het 2 maand geleden uitgemaakt. Ze mag doen wat ze wil, als ze voor een andere jongen gevallen is, ja en? Wat heb jij daarmee te maken?
Op zich heb je wel gelijk...
Maar stel nou dat zij het had uitgemaakt omdat ze diep in een dal zat en even geen relatie wilde met niemand en dan na 2 maanden in een anders armen rent...vind je dan hetzelfde?
Oud 13-11-2003, 21:34
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Sithan schreef op 13-11-2003 @ 22:29:
Op zich heb je wel gelijk...
Maar stel nou dat zij het had uitgemaakt omdat ze diep in een dal zat en even geen relatie wilde met niemand en dan na 2 maanden in een anders armen rent...vind je dan hetzelfde?
dat zijn gewoon andere zaken. Dat is hier niet aan de orde.

En daarbij het is 2 maanden uit. In 2 maanden kan er vrij veel gebeuren.

Misschien bied die jongen haar meer mogelijkheden om uit die dal te komen dan dat Orion16 dat deed.

Je weet de verdere redenen er niet achter
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 21:54
Verwijderd
Als je je kut voelt ben je kwetsbaarder, en zal ze sneller met iemand in zee gaan, idd om dat kutgevoel kwijt te raken. Maar of ze dat heel bewust doet? Ik zou het niet kunnen...

ik vraag me alleen af waa rje nou mee zit, want wil je haar terug dan ofzo???
zo niet, laat haar dan gewoon, in 2 maanden kunnen dingen heel erg veranderen (en ik weet het) En misschien kwam hij gewoon op het goede moment, maar lijkt het nu alsof ze hem gebruikt...

iig sterkte er verder mee...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 22:00
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 13-11-2003 @ 22:34:
dat zijn gewoon andere zaken. Dat is hier niet aan de orde.
Ik vraag het mij gewoon af, of dat nou relevant is of niet..mag dat niet
Oud 14-11-2003, 13:13
miro
miro is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-11-2003 @ 20:41:
dat jij je er niet druk meer om moet maken... je hebt 'dat recht' verspeeld door het uit te maken.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:44
never mind
never mind is offline
dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Ook een meisje dat niet lekker in dr vel zit kan binnen 2 mdn wel een nieuw vriendje vinden zonder deze te gebruiken!
Er is alleen wel een mogelijkheid dat ze die jonge ook een beetje heeft om zichzelf beter te voelen maar ik voel me zelf ook beter met iemnad die onwijs van me houdt dan zonder zo`n iemand....

Laat je ex lekker
Oud 16-11-2003, 11:08
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 13-11-2003 @ 21:35:
De liefde voor haar is aan mijn kant iig helemaal weg, ze hoeft er ook niet op te rekenen dat we nog vrienden blijven, daar heb ik dus echt geen zin in...

nou, dan vraag ik me af waarom je in hemelsnaam dit topic geopend hebt! want in je topic blijkt ergens wel dat je haar mist en zo want anders zou je er niet om geven...

iig, ik denk niet dat ze hem echt 'gebruikt'... ze heeft waarschijnlijk gewoon iemand nodig die haar steunt en zo en jij geeft haar dat blijkbaar niet meer... dat ze een relatie met hem heeft, is haar en zijn keuze, dus, dat moet je mss maar met haar bespreken...

als ik jou was zou ik zelf een contact zoeken en haar duidelijk maken dat je haar mist!!??!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 13-11-2003 @ 21:43:
Sommige mensen kunnen 'niet alleen blijven' en storten zich in relatie na relatie.
Precies, dat het is soort dat het gevoel heeft niet compleet te zijn als ze alleen zijn. Daar kun je maar beter ver van blijven, tenzij je het leuk vindt om een substituut te zijn voor andermans ellende.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:13
Thomas
Thomas is offline
Het kan allebei de kanten opgaan, maar het hoeft echt niet perse zo te zijn dat zij haar gevoelens probeert te maskeren door een nieuwe vriend te nemen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 13-11-2003 @ 22:07:

Vind je 2 mnd niet erg snel dan? Of ben je zelf zo iemand die dat doet? Ze was er helemaal kapot van, enne.. volgens mij had ze totaal geen behoefte aan een andere vriend voorlopig omdat ze eerst maar ns van zichzelf moest gaan houden. En nu heeft ze alweer een ander..

Het gaat er niet om of ik er mee zit, maar alleen wat jullie hier over denken. Plz lees ff voordat je dingen uit gaan kramen waar ik niets aan heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 19:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
framboosje schreef op 16-11-2003 @ 12:08:

als ik jou was zou ik zelf een contact zoeken en haar duidelijk maken dat je haar mist!!??!!
Ik mis haar niet??
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 16-11-2003 @ 20:54:

Vind je 2 mnd niet erg snel dan? Of ben je zelf zo iemand die dat doet? Het gaat er niet om of ik er mee zit, maar alleen wat jullie hier over denken. Plz lees ff voordat je dingen uit gaan kramen waar ik niets aan heb.
Ik had het hele topic gelezen, dat doe ik altijd, voor ik reageerde.
Ten eerste ik "kraam" nooit zomaar dingen uit, ten tweede dat is mijn mening, die vroeg je toch? Niet zeuren dan.
Het is haar zaak, het is uit, dat zij niet lekker in haar vel zit: je kunt dr met haar over praten maar over het feit dat ze een nieuw vriendje heeft heb jij absoluut geen flikker te zeggen dat is haar zaak. en DAT is mijn mening over jou 'verwarrende verhaal'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten