Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
KT: best ok, moet ik bekennen. 7" zal ik zo eens luisteren.
ooglap: niet aan mij besteed die muziek, maar wel strak uitgevoerd. ik kon alleen geen lijn in die nummers vinden. nine: 2 nummers best leuk, maar dan wordt het hetzelfde voor mij dat rock n roll ritme achtige. a18: super. ik dacht alleen aan t begin al van mn stokje te gaan toen die strobo's zo bezig waren en ik van links naar rechts werd gegooid. rake klappen gehad, maar ik hoop ook wel uitgedeeld. ik vond het vet. thc: kon mij (enig verrast) toch nog wel boeien, mn ballen zijn in mn maag geschoten bij een mislukte stagedive, en steeds meer blauwe plekken verschenen op mijn lichaam, mn kaken begonnen steeds pijner te doen en een leuke snee op mn arm en naast mn oog. naar die black flag cover aaaarrrggghhh!!! alleen na 3 noten stond ik alweer pijn te lijden aan de zijkant... ![]() dus dit valt wat mij betreft best een vette show te noemen.
|
Verwijderd
|
de eerste 3 nummers van nine gaan nog wel, daarna word het toch wel akelig eentonig.
maffe lui trouwens, na afloop (toen we klaar waren met schoonmaken) waren volgens mij de lui van nine (heb t zelf niet gezien, wel gehoord) aan het stoeien, schiet er bij een de arm uit de kom, wat doet ie; rent tegen de muur op zodat de arm weer terug op zn plek schoot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hardcore.
|
Killtraitors: Ben er nu definitief achter dat ik niet psyched ben over deze band.
Ooglap: Pizza Salami Nine: Wat dit met hardcore te maken heeft mag joost weten. Kut.... A18: Vette band. Goede frontman. THC: Goede show, maar ik heb t wel weer gehad met die band. Vond de show zelf maar matig. Die hippe windmillshit is niet aan mij besteedt.
|
nog een grappig detail-verhaal van gisteravond:
ik en Maarten dachten van: als we nu via zutphen naar Hengelo reizen, gaat dat sneller. Alleen waren we vergeten dat het al kwart voor 12 was. De laatste trein in zutphen ging om half 12 weg. We kwamen om kwart over 12 in zutphen aan. Te laat. Probleem. Je gaat nadenken. Hoe kom je terug? met de volgende trein 7 uur in vooruitzicht is dat geen pretje om hele nacht op bank te gaan hangen. Idee: Verzin dat een conducteur in Arnhem je misleid heeft. Dus wij naar de NS, wij vertellen dat verhaal, dat de conducteur ons had gezegd dat sneller ging via zutphen. Nouja, die ns-medewerker zei : 'goed, dan bel ik die man toch even'. Dan sta je wel even te zweten, want die conducteur ontkende het uiteraard (hij had ook niets gezegd) en wij waren zeg maar half fucked. Hij zei 'neem maar taxi, kost 90 euro'. Wij bleven toen gewoon in zijn kantoor zitten en begonnen in te spelen op zijn medelijden enz. Nouja. uiteindelijk moest er een vent naar almelo, die vertraging had vanuit zwitserland (!). Gratis naar Hengelo, de taxi. Hardcore.
||
Citaat:
the chorus (zijn oude band) was ook 1 van de hardste edge bands ooit!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan het dat ik een clip van A18 heb op een dvd van burning heart ofzo. Was in ieder geval een clip met een x'd up drummer en een 'forse' zanger. hardcore. |
![]() |
||
Citaat:
geen idee welke band dat dan wel zou kunnen zijn....
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha ... weet je hoe dat heet. Social engineering ![]() |
![]() |
|
* Killtraitors: klonk leuk, moest alleen iedereen's stempeltjes checken
* Eyepatch: zie hierboven * Nine: achja heeft geen donder met hardcore te maken, maar is best ok muziek. beetje Entombed zeg maar. Die zanger ziet dr btw uit als een kruising tussen Peer (Melkunie reclame) en die tweede pipo uit Dumb and Dumber (niet Jim Carey, maar die ander) * A18: was wel goed. Deed me verder niet zo heel veel * THC: vette show!!!! beter dan hun show in de Winston en hun show in Februari van dit jaar. Ik blijf kippenvel krijgen bij "For Love". |
![]() |
|
Het was wel aardig. Ik had helemaal geen zin in deze show (waarom ging ik dan? dat vroeg ik me eigenlijk ook af) maar het was best ok. Chorus covers en THC was cool. Laatst in Hasselt was vetter, publiek was weer lame gister (zoals ik al verwacht had).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
MM zo te horen een leuke show gemist..
Ach ik had ook nog maar 8 euro op rekening, dus echt veel kon ik ook niet doen(en nee ik kan nog niet rood gaan staan).... Heb me nog wel in da club kunnen vermaken die nacht (kon van die 8 euro van te voren kaartje kopen voor buurtsuper ![]()
||
Citaat:
thnx to een zeker persoon hier ![]()
|
![]() |
Die show was wel okay.
KT gemist Eyepatch aanschouwd. Coole gitaar. Verder geen muziek voor mij Nine. Was wel grappig maar niet voor lang/voor thuis/voor vaker A18. Goeie band. Goeie show. verder niet spectaculair, wel degelijk! THC . Goeie show maar de muziek doet me verder niet heel veel. Die A18 clip kan best kloppen. Dr staan 2 clips op de foreverafternothing cd. En btw, Steve Insted heeft op die cd (ook op de 7") nog de drum ingespeeld. Misschien is hij het op die clip? (ik heb geen idee hoor). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
Groezrock 2005 IEMOW-KOR | 500 | 11-02-2005 14:17 | |
Muziek |
Concerten op een rijtje testement | 117 | 12-12-2003 14:25 | |
Muziek |
KAARTJE OVER VOOR THC VANAVOND, iemand? skarhead | 6 | 15-11-2003 15:17 | |
Muziek |
jouw concertagenda damnation | 107 | 17-09-2003 12:11 |