Oud 19-11-2003, 10:35
Communiceerbig
Communiceerbig is offline
Hoi ik vind een meisje leuk die heel knap is, en ik zelf ben helemaal niet knap?
Ik wordt er onzeker van, hoe doen jullie dat dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 10:41
miro
miro is offline
Ik ben ook niet mooi, maar tegenover vreemde mensen ben ik zeker niet onzeker.

Als je haar echt heel leuk vindt zul je je er toch overheen moeten zetten. Want als je zo over jezelf denkt dan wordt het (waarschijnlijk) niks. Zet je er overheen en denk iets als "als ze me niet wil dan is ze wel goed gek, dat heeft dan niks met mij te maken". Sowieso, jij vindt jezelf niet knap, daar kunnen anderen heel anders over denken. Bovendien is het niet zo dat er alleen maar naar uiterlijk gekeken wordt.

Dus get over it en doe wat.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:42
miro
miro is offline
Kut, en nou kom ik er pas achter dat dit waarschijnlijk n geintje is. Maargoed, misschien een goede raad voor iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:45
Communiceerbig
Citaat:
miro schreef op 19-11-2003 @ 11:42:
Kut, en nou kom ik er pas achter dat dit waarschijnlijk n geintje is. Maargoed, misschien een goede raad voor iemand anders.
nee het is geen geintje!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:46
Communiceerbig
Citaat:
miro schreef op 19-11-2003 @ 11:41:
Ik ben ook niet mooi, maar tegenover vreemde mensen ben ik zeker niet onzeker.

Als je haar echt heel leuk vindt zul je je er toch overheen moeten zetten. Want als je zo over jezelf denkt dan wordt het (waarschijnlijk) niks. Zet je er overheen en denk iets als "als ze me niet wil dan is ze wel goed gek, dat heeft dan niks met mij te maken". Sowieso, jij vindt jezelf niet knap, daar kunnen anderen heel anders over denken. Bovendien is het niet zo dat er alleen maar naar uiterlijk gekeken wordt.

Dus get over it en doe wat.
Okee zo onzeker ben ik ook weer niet, maar zij is hartstikke knap daar wordt ik wel onzker van.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:04
Qimm
Qimm is offline
dan moet je het maar opgeven of je er niks van aantrekken

tja watvoor advies valt erop te geven.
Als je lelijk bent dan ben je dat, kun je van binnen nog wel net zo mooi zijn.
Probeer iig een positieve houding aan te nemen, spontaan doen en opgewekt. Veel meer is er niet over te zeggen ben ik bang.
Oud 19-11-2003, 11:06
Verwijderd
Verplaats je even in dat meisje. Je bent heel knap. Iemand die helemaal niet knap is, vindt je leuk. Vind jij dat leuk? Nee? Nou dan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:09
Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2003 @ 12:06:
Verplaats je even in dat meisje. Je bent heel knap. Iemand die helemaal niet knap is, vindt je leuk. Vind jij dat leuk? Nee? Nou dan.
Zo, alles goed vandaag?

Normaal gesproken verdeel ik mensen niet in knap en lelijk, ik neem aan dat zij dat ook niet doet. Gedraag je dus een beetje cool, wees een beetje charmant en vergeet wat je van je eigen uiterlijk vindt. Komt wel goed.
Oud 19-11-2003, 11:13
Communiceerbig
Jullie maken ervan dat ik zeg dat ik lelijk ben, dat heb ik niet gezegd.
Alleen dat zij erg knap is.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Communiceerbig schreef op 19-11-2003 @ 12:13:
Jullie maken ervan dat ik zeg dat ik lelijk ben, dat heb ik niet gezegd.
Alleen dat zij erg knap is.
je zei dat jij niet mooi bent.

voor sommigen geldt: niet mooi = lelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:18
Communiceerbig
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-11-2003 @ 12:17:
je zei dat jij niet mooi bent.

voor sommigen geldt: niet mooi = lelijk.
laat ik het zo zeggen, ik weet het eigelijk niet zo.
Maar in ben ieder geval niet knap.
En lelijk laat ik even achterwege.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:34
la_bella
la_bella is offline
hé what the fuck waarom allemaal negatieve reacties?! het maakt toch niet uit of je mooi of lelijk bent, als je van iemand houdt zie je dat niet (klink voor vele mensen cliché maar ga jij ook alleen maar met mooie mensen om?!)
denk er es over na, ga jezelf mooi vinden, doe een totale make-over (op voorwaarde dat deze lukt he) en ga van jezelf houden. ik weet hoe: je maakt een lijstje waarin je al je positieve dingen opschrijft zoals "wat heb ik onwijs mooi haar zeg" of "in deze kleren voel ik me altijd zo mooi", je gaat dit uitsralen en voila, op deze uitstraling vallen normale mensen! (buiten degenen die niet verder dan het uiterlijk kijken en geloof me dan is ze het niet waard)
succes!
Oud 19-11-2003, 11:41
Verwijderd
la_bella heeft gelijk.

Je bent wat je uitstraalt. en je uitstraling heeft te maken met hoe je over jezelf denkt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:27
lovely girl
lovely girl is offline
Zolang jij uitstraalt dat je jezelf veel minder mooi vindt, dan straal je dat ook uit. Probeer echt tevreden met jezelf te worden, zodra je dat uitstraalt ben je voor de meeste meiden veel aantrekkelijker... ook voor die ene mooie meid.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
la_bella schreef op 19-11-2003 @ 11:34:
hé what the fuck waarom allemaal negatieve reacties?! het maakt toch niet uit of je mooi of lelijk bent, als je van iemand houdt zie je dat niet (klink voor vele mensen cliché maar ga jij ook alleen maar met mooie mensen om?!)
In dit geval maakt het blijkbaar wél uit.
Bovendien is het veel aantrekkelijker om met iemand te praten die er wel mooi uitziet. Ik zou niet gauw een gesprek aanknopen, met als eventueel doel een 'relatie', als ik die persoon niet op het eerste gezicht aantrekkelijk vind.
Ik denk dattie zich daar zorgen over maakt.
Maar een positieve uitstraling is iig al beter dan een negatieve, probeer gewoon 'leuk' te zijn ipv mooi.

La_bella wat ben jij heerlijk naief )
Hoe hard iedereen ook roept, uiterlijk maakt wél uit. Ik kan iemand nog wel net zo lief, leuk en aardig vinden, maar als ik hem niet aantrekkelijk of opwindend vind dan is er al geen hoop. En natuurlijk zal je iemand waar je van houdt wel mooi vinden ookal is dat misschien niet zo
Oud 19-11-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2003 @ 12:06:
Je meent het ook nog he?
Maar ik moet toegeven dat ik het hier wel mee eens ben.
Aan lelijke jongens ga ik me altijd ergeren.
Vooral als ze irritant lachen ofzo, gatver!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:43
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Communiceerbig schreef op 19-11-2003 @ 11:35:
Hoi ik vind een meisje leuk die heel knap is, en ik zelf ben helemaal niet knap?
Ik wordt er onzeker van, hoe doen jullie dat dan?
Wie vind haar knap? Alleen jij of iedereen?
En wat wil je? vind je haar heel leuk? je bent dus verliefd... oké, en waarom is zij anders dan andere meisjes waarop je verliefd wordt? ik bedoel die worden dan ook heel knap... of is ze knap en weet ze dat en doet ze heel arrogant?
als ze arrogant is zou ik dr zowieso laten gaan...

Ik snap het probleem dus niet echt... je hebt normaal geen moeite met een meisje maar omdat ze knap is wordt je onzeker... of heb je dat bij elk meisje?

pak dan een niet knap meisje als je je daar beter bij voelt
pff, vraag dan gewoon hoe je het moet aanpakken als je een meisje leuk vind en dat je er onzeker van wordt... of ze knap is of niet... maakt geen ruk uit...

en of je je voelt aangetrokken tot iemand heeft ook niets met knap of niet knap te maken...

KLAAR
Oud 19-11-2003, 14:04
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, wat heet knap...niet ieder meisje valt op dezelfde types.....zo val ik absoluut niet op jongens die ik tegenkom tijdens uitgaan.....boeren dus....jochies....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 14:29
Reneetje
Reneetje is offline
ik zou niet, ervan uitgaande dat ik zelf een superbabe ben, met een gedrocht gezien willen worden. maar dat zal bij jou allemaal best nog wel meevallen. dus ga er maar voor dan he
Oud 19-11-2003, 16:11
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
la_bella schreef op 19-11-2003 @ 12:34:
denk er es over na, ga jezelf mooi vinden, doe een totale make-over (op voorwaarde dat deze lukt he) en ga van jezelf houden. ik weet hoe: je maakt een lijstje waarin je al je positieve dingen opschrijft zoals "wat heb ik onwijs mooi haar zeg" of "in deze kleren voel ik me altijd zo mooi", je gaat dit uitsralen en voila, op deze uitstraling vallen normale mensen! (buiten degenen die niet verder dan het uiterlijk kijken en geloof me dan is ze het niet waard)
succes!
lelijk van binnen zijn is ook lelijk zijn.
Dus dat maakt wel uit.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:13
Verwijderd
het leven zit niet zo in mekaar dat de mooie alleen met de mooie mogen en de lelijke alleen met de lelijke.
Kijk naar Micheal Dougless(niet mijn type) en Catherina Zeta-Jones(ronduit knap)...
als ze je leuk vind vind ze je leuk, dus gewoon doen en kijk maar wat ze van je vind. En als ze je niet leuk vind, dan ligt dat heus niet aan het niet knap zijn in jou woorden, maar misschien ben je dr type niet,
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:24
Verwijderd
Zo lang jij geen afzichtelijk monster bent en zij geen oppervlakkige doos, lijkt mij dat geen probleem... je hoeft dus niet onzeker te zijn...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 17:23
Fleur
Fleur is offline
Als je maar mooi bent van binnen *kuch*
Oud 19-11-2003, 17:28
STP
STP is offline
Als ze verliefd is prikt ze daar wel doorheen, als zij er überhaupt al hetzelfde over denkt. Vaak heb je van jezelf een negatiever beeld als de mensen om je heen...

Hoe ik daar mee omga ? Gewoon voor lief nemen.
Oud 19-11-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
la_bella schreef op 19-11-2003 @ 12:34:
Als je van iemand houdt. Maar in de gemiddelde schoolsituatie, waarin het gaat om iemand die je nauwelijks kent, hou je niet van elkaar. Dan is het puur uiterlijk gericht. Dus kom niet aan met onzin als 'het gaat erom dat je van elkaar houdt'. Jij kunt ook niet houden van een ranzig gedrocht met etterende pusbulten. Hooguit als vriend.

Citaat:
succes!
Lief bedoeld, maar zó naïef. Wat heb je eraan als je jezelf mooi gaat vinden terwijl je gewoon lelijk bent? Je kunt beter realistisch zijn in plaats van achter meisjes aan te lopen die je toch niet kunt krijgen. Zeker op die leeftijd niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-11-2003 @ 15:04:
Tja, wat heet knap...niet ieder meisje valt op dezelfde types.....zo val ik absoluut niet op jongens die ik tegenkom tijdens uitgaan.....boeren dus....jochies....
Je hebt wat met een boer meid.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 19-11-2003 @ 23:37:
Je hebt wat met een boer meid.
idd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 13:38
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
misschien valt zij wel helemaal niet op uiterlijk....
En zij zal zichzelf ook echt wel minder knap vinden dan dat jij haar vind hoor
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 14:13
Another Way
Another Way is offline
Knappe meiden gaan voor knappe gozers.

So forget it..
Oud 20-11-2003, 15:50
barbara.inc
barbara.inc is offline
ik ben zelf ook echt niet knap,maar heb wel altijd knappe vriendjes
Gewoon eroverheen stappen en leuk met haar praten. Als ze niet enorm oppervlakkig is, zal ze echt wel verder kijken dan je uiterlijk hoor... (als je al lelijk bent, veel mensen zijn slecht in staat om hun uiterlijke kwaliteiten goed in te schatten...)

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:19
la_bella
la_bella is offline
godverdomme waarom word ik hier bestempeld als naief?! ik probeer deze jongen alleen maar te helpen en ja ik geloof echt dat je mooier wordt als je van jezelf houdt is dat dan naief zijn?!
Oud 20-11-2003, 17:41
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-11-2003 @ 15:13:
Knappe meiden gaan voor knappe gozers.

So forget it..
Ai
Ik zie ook wel lelijke kerels met een mooi meisje rondlopen, dus dat is niet altijd waar.
Maar meestal is het wel zo wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:18
twuunkle
twuunkle is offline
Citaat:
la_bella schreef op 20-11-2003 @ 18:19:
godverdomme waarom word ik hier bestempeld als naief?! ik probeer deze jongen alleen maar te helpen en ja ik geloof echt dat je mooier wordt als je van jezelf houdt is dat dan naief zijn?!
Ik denk idd dat je veel mooier bent als je je mooi voelt of goed in je
vel zit of vrolijk bent...
bijvoorbeeld een vriendin van me die heeft net een maandje geleden haar beugel eruit gehaald, en die beugel stond haar absoluut prima maar ze werd er onzeker van,
en nu straalt ze zo veel meer uit, echt heel mooi gewoon!
En ik ken een meisje die helemaal niet zo heel mooi is als je kijkt naar haar gezichtsbouw maar ze heeft zo'n onwijze uitstraling! Ze is gewoon helemaal zichzelf en er trots op en dat is heel mooi om te zien, echt ze sprankeld gewoon! (ik wou dat ik zo sprankelde! ) en ze heeft ook een onwijs mooie vriend.
dus ik denk wel dat het kan als je in jezelf vertrouwt en trots bent op hoe je eruit ziet en durft te zijn zoals je echt bent...
Oud 21-11-2003, 18:29
la_bella
la_bella is offline
bedankt twuunkle!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten