| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
same time, same place....dus eigenlijk heb je alleen aflevering 2 gemist, gister dus! so don't worry!
|
|
||
|
Citaat:
Beneath You, ep 2 van seizoen 7.
|
|
|
|
bbc knipt echt heel erg. als je same time same place gezien hebt. volgens mij hebben ze daar dat stukje uitgeknipt waar dat gollumbeest een stukje huid van willows buik pelt en dan opeet. je ziet er wel iets van maar lang niet alles.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
jupz jullie hebben gelijk
het viel me idd pas bij Same time, Same place op dat ze stukje ertussen uit hadden gehaald... inderdaad dat stukje dat dat beest dat stukje huid opeet...dat was op net5 veel goorder ![]() mja ach, ik neem ze gewoon allemaal op, hoef ik ze tenminste niet op dvd te gaan kopen, veelste duur
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*moet nu haar dvd met vamp willow minstens 3 dagen missen* ![]() maar gelukkig heb ik nu seizoen 1. ook leuk.
|
|
||
|
Citaat:
) dus ik kan ze je morgen teruggeven als in: ik kom morgen naar jou hehe, kan ik meteen de BO!'s doorspitten oh BBC had echt geknipt in Selfless gister...dat hele stuk voordat Anya uit dat huis komt lopen en dat Willow haar ziet, was heel anders dan de versie die wij gezien hebben in NL...
|
|
||
|
Citaat:
![]() is goed.
|
|
||
|
Citaat:
tssj. in het buffymagazine staat een geniale geweldige fantastische vamp willow litho. en ik wil m hebben. en die van willow en tara ook. maar nee, daar moet je natuurlijk weer voor in engeland wonen... *sigh*
|
|
|
|
omg, eergister is de BBC echt te ver gegaan met het knippen in episodes!
In 'Conversations with dead people' waren ALLE stukjes waarin je dat enge beest/demon zag samen met Joyce op de bank, bij Dawn thuis, er uitgeknipt! alsof dat zo eng was...tsssk...naja opzich was dat ook wel eng, maar hallo, dat hoort toch ook bij Buffy??? in principe is het een horrorserie! dus waarom zoveel knippen??? nou dat wou ik ff kwijt want ik vond het belachelijk en t hele effect van de Dawn/Joyce-scenes was weg kut BBC... mja ik blijf t wel opnemen en kijken hoor
|
|
||
|
Citaat:
ik heb alles al wel gezien, mja met een kutkwaliteit op mijn compu, dus dit is toch wel heel cool
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
*op dr knietjes* danku!
oe leuk Tru Calling nieuws promo voor de nieuwe ep Leonard Roberts (forrest ) *grin* *blij*eeen ![]() Citaat:
![]() voor de mensen die het ook volgen: het is toch best een leuke serie? als Eliza er niet in zou spelen zou ik het denk ik nog wel volgen het is alleen op zo'n rotavond, geen één nieuwe serie zou hoge rating krijgen met zulke concurrerende programma's ono
|
|
|
Verwijderd
|
De promo is geweldig.
Forrest. Hopen dat Tom Lenk ook een keer langs komt huppelen. According to mediaweek.com tru calling got a 3.4 in ratings last night with the putting out the fire episode. The premiere got a 4.1 and last night a 3.4 ouch. Something tells me this show will be next to go i agree with whoever said that they fear this show will be next. They cancelled skin after three airings so. Unless if the ratings dont go up who knows with fox. Ohjeej.
|
|
|
||
|
Citaat:
ze moeten het gewoon op een andere avond doen... dan gaan de ratings echt wel up... ![]() (ja! Tom Lenk en Danny Strong en Alexa )
|
|
|||
|
Citaat:
whahaha dr stond zo'n enorme fout in de veronica gids ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Giles draait zich op tijd om en slayed die Bringer. dus hij is niet dood ofzo daar was ik ook bang voor toen ik die aflevering voor het eerst zag
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb t gister wel gezien maar goed vroeg me dus even af hoe die aan de dood was ontsnapt zeg maar!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
kwam net even niet op de naam van The First oke dank je voor het bijpraten whoej nog een kwartiertje
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 20:16 | |
| De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
| Films, TV & Radio |
Angel Spoiler topic Qimm | 95 | 02-11-2003 14:26 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
| Muziek |
Soundtracks topic Stevill | 48 | 10-01-2003 22:11 | |
| Films, TV & Radio |
Buffy sd | 35 | 24-03-2002 21:34 | |