Citaat:
********** schreef op 19-11-2003 @ 23:22:
hate to say it maar depressieve mensen zijn vaak enorm egoïstisch, dat weet je zelf ook wel als je het bent geweest. Ik denk niet dat je de schuld helemaal bij jezelf moet leggen als zij het alleen maar over depressief zijn kan hebben. Ze zal er eerst uit moeten komen.
|
Zij (= ik

) is niet depressief hoor. Alleen de keren dat ik een dipje heb kan hij me niet helpen.
Verder hebben we wel gezellige gesprekken, tuurlijk, alleen de laatste weken niet. Want hij heeft me laten zitten, en dat ging een beetje de hele tijd zo door. Er is verder niks goed gemaakt, het stapelde zich alleen op.
En we wouden gewoon vrienden zijn, omdat het wel klikt. Je hoeft niet percé dingen gemeen te hebben.
Ik heb geprobeerd wat ik kan om onze 'vriendschap' te redden, ik heb vaak genoeg geprobeerd een gesprek te voeren en ik heb oplossingen aangedragen (het was mijn idee om dit te posten). Maar helaas weet hij niks te zeggen, en niks te doen (alhoewel er zoveel dingen onder z'n neus lagen).
Daarom is het voor mij nu gewoon genoeg geweest. Ik heb onze vriendschap min of meer 'afgekapt', en in ieder geval gezegd dat ik hem een tijdje niet hoef te spreken.
Toch bedankt voor de reactie's