gisterochtend
deze staat voor eenzaamheid.
soms, voel ik me heel eenzaam, terwijl ik dat niet hoef te zijn.
de mensen zijn er wel... om me heen, maar niet in me, zeg maar. figuurlijk dan... ze zijn er wel, maar niet voor mij... of, misschien voel ik dat alleen zo.
gistermiddag, na 15.10 uur:
ik moest langer op school blijven, omdat ik om 17.00 uur moest werken. Ik woon in Jdorp en werk in Den Helder. anders moet ik zo ongeveer gelijk weer naar mn werk als ik net 10 minuten thuis zit. dus meestal overbrug ik dat op school omdat mijn school ook in Den Helder is.
in ieder geval, op gegeven moment was er bijna niemand meer, behalve mevr. S (en wat schoonmakers, en de directeur en de decaan). die liep al een paar keer langs. later kwam ze aanzetten met een kop thee en een koek (voor mij... omdat ik daar zo eenzaam zat

lol!). en schoof ze aan... eigenlijk best leuk gepraat. kan altijd wel goed met haar praten... ze gaf me een vertrouwd gevoel. vandaar deze 'hug' op de foto. is niet letterlijk gebeurd, maar gewoon een goed gevoel... en een knuffel geeft me ook vaak een goed gevoel.
gistermiddag vanaf 17.00 uur.
ik kwam op mn werk en keek op de weekplanning van volgende week. sta ik daar toch ff 2 avonden, de zaterdag én de zondag ingepland. ik sotnd gewoon 24 uur (!!) ingepland. ik vond dat echt te veel. Eerst zei ik dat tegen J. die gaf me gelijk, maar zei dat ik hiermee wel naar Y moest, omdat zij de roosters maakt. dus ik naar Y. Heb op een kalme manier gezegd dat ik niet meer zoveel ingeroosterd wil staan. zij was heel erg boos. want IK moest flexibel zijn en IEDEREEN had het druk en ik moest niet alleen aan mezelf denken. heel boos... ze reageerde heel overspannen. ik kon dat er gister niet bij hebben, en voelde de tranen opkomen, maar heb ze ingeslikt zeg maar. toen kassa gaan draaien, maar wat was ik opgelucht toen D me over kwam nemen en ik de rest van de avond mocht schoonmaken en in de winkel moest helpen...
gesprek gehad met F onze bedrijsleider. die heeft als het goed is vandaag met Y gepraat, want hij wilde weten wat er aan de hand is. en ik morgen weer gesprek met F en later nog een keer met Y.
sorry, moest het ff opschrijven en wilde geen nieuw topic openen.
-xxx-