Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek naar de naam van een liedje van een reclame..
de reclame gaat over bier, waar een man het zelf brouwd, en het liedje gaat iets van; 'And i'm so proud, i'm so proud, i'm so proud of you. My compliments to you, *Kan k niet verstaan* i'm so proud baby *Weer iets dat ik niet kan verstaan*' ?? Alvast bedankt..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Adverteerder/merk: Hertog Jan Bier Oorspronkelijke titel: I'm so proud Componist: onbekend Uitvoerende: Curtis Mayfield |
![]() |
|
Ik heb ooit een clip op TMF gezien met een Aziatische vrouw die in een kerk met rozeblaadjes gooit, ik weet alleen dat de eerste 2 woorden ''so there'' zijn.... weet iemand heel toevallig welk liedje dat is??
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
basiskennis meid ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb al heel erg lang een liedje op m'n comp staan. Er staat bij dat het Coldplay - Parachutes is, maar het is heel erg duidelijk geen coldplay. Het begint met een vrolijk gitaar geplingel en eigenlijk is het wel een coldpaly achtige lief popliedje, en het woord parachutes kom er ook in voor...
Weet iemand van wie het wel is?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lied heet gewoon "Down Under", en is idd van Men At Work. Trouwens wel mijn complimenten voor uw muziekkennis, mijn zusje had dit niet geweten, en ik durf te wedden dat zo'n 90 % van m'n klagenoten het ook niet hadden geweten. Maar dat allemaal terzijde... ![]() groetjes bck (F) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zoek een nr. waarbij een of andere witte clip bij hoort. het is muziekaal.
tot nu toe heel erg vaag maar... hij wordt nu op TMF gebruikt voor TMF zelf met allemaal stukjes van verschillende clips, de clips hebben een blauwe gloed over zich. vaag, maar wie kan me helpen? iemand?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |