Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind dat witte model erg melkpak-achtig en plastic achtig aandoen. Vind je dit niet veel meer hebben dan, zo'n mooie Dell? Als je toch persé een merk-pc wilt kun je beter voor een Dell gaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
of deze misschien?
Headstart Pentium® 4 2.80 GHz HT Desktop behuizing • Intel® Pentium® 4 processor 2.80 GHz 512 kb HT • 512 MB DDR-RAM 333 MHz geheugen • Front Side Bus 800 Mhz • 128 MB DDR ATI Radeon 9200 videokaart + TV out • 120 GB 7200 rpm harddisk • 16x48 DVD speler • 4X DVD+/- RW combodrive • 6-kanaals audio • 56k intern PCI modem • 10/100 Mbps Fast Ethernet • USB; Multicard reader • IEEE 1394 Firewire Aansluiting • Windows XP Home Edition & Microsoft Works • Suite 2003/ Plus XP Digital Media Edition • 24 Maanden garantie, waarvan 12 maanden aan huis • Dit artikel wordt standaard geleverd met Internet toetsenbord + muis (kabel), Logitech s3-330 subwooferset, Acer 17" LCD Panel Wit voor 1729,00 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gebruik mijn pc voor school (alles wat met multimedia te maken heeft) en gebruik dus redelijk zware programma's. soms ook tergelijkertijd. Ook heb ik altijd wel msn, kazaa, soulseek of wat dan ook draaien. In ieder geval de 3d kaart hoeft niet perse zware spellen aan te kunnen. plaatje: ![]() Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 16:45. |
![]() |
|
Je had de Aldi pc moeten kopen woensdag.
![]() Maar omdat je daar nu niks meer mee opschiet wordt 't idd wachten op de eerste gek die weer een hele lijst neerzet. Misschien vast handig om te vermelden wat je er mee wilt doen en wat je budget is? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Voor elk van deze doelen zijn er weer andere dingen belangrijk. Als je een beetje behoorlijk wil gamen zou ik persoonlijk geen 9600 (non-pro) nemen. En een 3000+ heb je echt niet nodig als je alleen maar een beetje msnnd, dan kan je van dat geld beter een aantal kraten bier kopen en een feestje geven! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog wel eens zitten kloten met een xt van ze.. Maar wel een beetje duur. Doe het zo: Koop een goede monitor Koop goed invoerapparatuur (muis, toetsenbord) Koop een kast met inhoud. Niet alles bij elkaar, want een goede monitor gaat veel langer mee dan de gemiddelde computer. Een beetje kwaliteitsscherm is ook fijner voor je oogjes. Zal ik eens vragen waar de bovenbuurman met z'n bedrijf'm voor kan leveren?
|
![]() |
Het probleem is dat ik geen geld heb en zo'n aanbieding wil nemen waar je na 10 maanden ofzo kan betalen. Dat kan dus alleen met die complete pc's.
Waar ik mijn pc voor gebruik: Photoshop, Illustrator, 3d software (cinema 4d), Flash, Adobe premiere, MSN, Internet, Muziek, soms ook spellen maar het is niet nodig dat ik de nieuwste en zwaarste spellen kan draaien want ik ben geen echte gamer ofzo. Waar t om gaat is dat de pc snel is en dat ik meerdere (of zelfs alle ![]() Wat ik er per se in wil hebben: -een dvd brander -een grote harde schijf Een 17 inch monitor is voor mij een vereiste en een plat scherm zou leuk zijn. Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 23:59. |
![]() |
|
Dat Packard Bell systeem lijkt akelig veel op het Game-systeem dat ik op m'n website heb staan:
http://www.fluffles.net/computers/hardware/#10012 Enig verschil is dat hierbij de nieuwe 400MHz versie processor gebruikt wordt, je DDR/400 merkgeheugen hebt en de videokaart de Pro versie is ipv de gewone. Maar hier zit geen toetsenbord/muis bij, evenmin een Windows XP licentie. En je moet het systeem zelf samenstellen. Wat wel zo is, is dat Packard Bell een enorme hoeveelheid bloatware en zelfs spyware op de computer zet, en je krijgt er geen echte winxp cd bij, alleen een restore cd waar deze bloat ook al in zit. ![]() Maar als je geen gamer bent, hoef je niet zo'n dure videokaart, maar volsta je met een GeForce 4 MX440SE voor 44 euro. Je zou een 160GB Serial-ATA hardeschijf kunnen nemen voor 156 euro, dat is een behoorlijk snelle HDD (80GB platters). De HCC-dagen komen eraan, je zou ook hier op zoek kunnen gaan naar onderdelen. Maar je hebt zo natuurlijk geen financieringsregels.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||