Advertentie | |
|
![]() |
|
catch 22 is echt klote.
ik had een half jaartje geleden alone in a crowd gekocht (ik was toen een grote fan van skapunk) en het zoog echt hard! veeeel te poppy, twee of drie wel redelijke nummers, maar de rest was echt bagger. echt niet aan te raden, zoveel betere dingen te krijgen
||
Citaat:
||
Citaat:
less than jake niet poppy en catch 22 wel???? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Choking Victim/Leftover Crack zijn ook cool ja.
Maar dude, Catch22 poppy voor deze laatste cd? Catch22 is juist een van de weinige skapunk bands die ik cool vind, juist omdat ze niet al te poppy waren, en je er zelfs soms wat hardcore in kon terughoren... Less Than Jake, da's pas poppy rommel... Andere coole skapunk band vind ik dus Choking Victim/Leftover Crack/Morning Glory (allemaal ongeveer dezelfde band) en Against All Authority. Verder is skapunk bijna allemaal rommel. |
![]() |
||
Citaat:
haha, maak jij jezelf even belachelijk nu......
|||
Citaat:
![]() Sorry hoor ![]() Ik had de CD gehoord bij mijn vriendje, die er helemaal blij mee is. En het eerste nummer begon dus zo, en die vond ik heel leuk ![]() Op internet staat dat dat nummer "Rocky" heet. En van luisteren weet ik dat het nummer zo begint. Did I miss something? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 18:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heb ze op de deco gezien en vond het leuk maar veel te kort:
25 minuten max. Verder heb ik geen cd's alleen een paar mp3tjes die wel lachen zijn. Weet ff geen titels. Luister het alleen nooit meer omdat het mij net iets te vrolijk en poppy is. Choking Victim is inderdaad beter. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
(BOEK) Catch 22 Vragen Blubor | 5 | 15-06-2005 19:36 | |
Muziek |
rare-bandnaam topic whaha Nrackhnir | 234 | 19-05-2004 14:52 | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
Muziek |
luistertopic. Silent Enigma | 256 | 21-11-2003 20:11 | |
Muziek |
luistertopic voor alle mensen die gaaf zijn muziekvlinder | 297 | 19-11-2003 23:35 | |
Muziek |
Catch 22: "who said Winter sucks? Fuck you, that's not us" Verwijderd | 3 | 25-11-2002 06:53 |