Oud 28-11-2003, 11:18
Chaucus
Chaucus is offline
Eerst doe t Tofke_H t topic van Linda85 dicht, omdat er nu 2 open zijn...ok kan ik inkomen.
Dan vraagt Linda85 waarom haar topic wordt gesloten en niet de andere, omdat dat toch een geupt oud topic is
Reactie van Tofke:

Citaat:
Gaat het over hetzelfde? Ja. En zo oud is dat topic nog niet.
Daarbij wordt er nogal veel in gechat in die topics. Zelfs dat Jon zo'n topics moet gaan sluiten.

En over logica gesproken. Het is een ongeschreven wet dat na 2 delen bij een nieuw soort "vervolg" topics dat onderwerp in de koelkast voor een tijdje. Die logica kunnen we nu ook volgen als je dat zou willen.
Nou ja is ook nog te volgen, maar als oogie dan dat andere topic ook dichtdoet met de mededeling:

Citaat:
Dit topic is oud en het is weer een puzzeltopic waar we al twee van hebben gehad.
Dan vraag ik me toch wat af...
Kijk dat van dat gechat kan ik met wat goede wil wel begrijpen, maar kan iemand mij vertellen wanneer een topic nou oud is????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2003, 11:29
Aries
Aries is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-11-2003 @ 12:18:
Eerst doe t Tofke_H t topic van Linda85 dicht, omdat er nu 2 open zijn...ok kan ik inkomen.
Dan vraagt Linda85 waarom haar topic wordt gesloten en niet de andere, omdat dat toch een geupt oud topic is
Reactie van Tofke:

Nou ja is ook nog te volgen, maar als oogie dan dat andere topic ook dichtdoet met de mededeling:

Dan vraag ik me toch wat af...
Kijk dat van dat gechat kan ik met wat goede wil wel begrijpen, maar kan iemand mij vertellen wanneer een topic nou oud is????
ik erger me ook groen en geel aan die kerel

zie hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=674825
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:32
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Aries schreef op 28-11-2003 @ 12:29:
ik erger me ook groen en geel aan die kerel

zie hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=674825
Ik wil hier even stellen dat ik geen problemen heb met bepaalde personen, maar mn vraagtekens zet bij de duidelijkheid van het gevoerde beleid
....
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:37
Aries
Aries is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-11-2003 @ 12:32:
Ik wil hier even stellen dat ik geen problemen heb met bepaalde personen, maar mn vraagtekens zet bij de duidelijkheid van het gevoerde beleid
....
gaat 't niet om ..
FB's mogen hun privileges niet misbruiken omdat ze wat tegen bepaalde mensen hebben ..
wat ie trouwens tegen mij heeft ?? ik ken 'm helemaal niet dus

maar goed ik heb jon al ingelicht dus ..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:39
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Aries schreef op 28-11-2003 @ 12:37:
gaat 't niet om ..
FB's mogen hun privileges niet misbruiken omdat ze wat tegen bepaalde mensen hebben ..
wat ie trouwens tegen mij heeft ?? ik ken 'm helemaal niet dus

maar goed ik heb jon al ingelicht dus ..
Over "gaat t niet om" gesproken...je bent off-topic bezig....
Ik hoop dat er ook iemand on-topic (en ook off-person) wil reageren
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
En dat "oud" topic is weer open. Mijn collega heeft hoogstwaarschijnlijk het topic op M&M niet gezien.

In principe heeft Boogie gelijk. Na 2 gelijkaardige topics gaat een onderwerp de koelkast in, en worden geupped topics gesloten.

Maar eerder deze week hebben we (Boogie en ik) over dat Mysteriax gedoe zitten praten, vermits er op dat moment meerdere topics open waar daarover. In hoevere we moesten gaan sluiten, zonder te veel harten te gaan pijn doen. Op dat moment hebben we besloten dat we nog 1 topic open zouden laten, want toen ook gebeurt is.

Nu zijn we een hele resume posts verder en is er eigenlijk een derde deel. Verwijzend naar hierboven wordt die eigenlijk dan gesloten, maar omwille van de zovele harten heb ik gisteren mijn vingers open gezet en daar dwars doorheen gekeken, met het gevolg dat dat "oude" topic open is gebleven. Uiteraard kon Boogie dit niet weten, maar in zijn inbox staat dat nu allemaal mooi uitgelegd.

Vandaar voor de duidelijk: In dit geval blijven dat topic open, en kan er verder gesproken worden, zonder te veel chat in volgende url: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=509316

Have fun!

Citaat:
Chaucus schreef op 28-11-2003 @ 12:39:
Over "gaat t niet om" gesproken...je bent off-topic bezig....
Ik hoop dat er ook iemand on-topic (en ook off-person) wil reageren
Moet je echt niet opletten, dat doet hij in zowat al zijn posts. Daarbij begint hij veelvuldig flames.

@ Aries : Ik hoop dat ze in jou school een fansoenlijke afdeling informatica hebben, zodoende mijn mailing later deze dag met voldoening behandeld zal worden. Zoniet zullen wij hier op het forum wel maatregelen tegen over jou nemen.
Oud 28-11-2003, 12:04
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-11-2003 @ 12:58:
En dat "oud" topic is weer open. Mijn collega heeft hoogstwaarschijnlijk het topic op M&M niet gezien.

In principe heeft Boogie gelijk. Na 2 gelijkaardige topics gaat een onderwerp de koelkast in, en worden geupped topics gesloten.

Maar eerder deze week hebben we (Boogie en ik) over dat Mysteriax gedoe zitten praten, vermits er op dat moment meerdere topics open waar daarover. In hoevere we moesten gaan sluiten, zonder te veel harten te gaan pijn doen. Op dat moment hebben we besloten dat we nog 1 topic open zouden laten, want toen ook gebeurt is.

Nu zijn we een hele resume posts verder en is er eigenlijk een derde deel. Verwijzend naar hierboven wordt die eigenlijk dan gesloten, maar omwille van de zovele harten heb ik gisteren mijn vingers open gezet en daar dwars doorheen gekeken, met het gevolg dat dat "oude" topic open is gebleven. Uiteraard kon Boogie dit niet weten, maar in zijn inbox staat dat nu allemaal mooi uitgelegd.
Mijn dank...en miss wel van meerdere mensen...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:27
PV
PV is offline
Bij deze topics is het sowieso een dom beleid om na 2 volle topics de volgende die wordt geopend, te sluiten. Het is een spel dat doorgaat tot 7.8 ofzo + er zijn steeds nieuwe mensen die eraan beginnen en die zouden er dan niet meer over mogen posten. Beetje vreemd als er dan maar 1000 posts over zouden mogen worden gedaan.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 14:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PV schreef op 28-11-2003 @ 13:27:
Bij deze topics is het sowieso een dom beleid om na 2 volle topics de volgende die wordt geopend, te sluiten. Het is een spel dat doorgaat tot 7.8 ofzo + er zijn steeds nieuwe mensen die eraan beginnen en die zouden er dan niet meer over mogen posten. Beetje vreemd als er dan maar 1000 posts over zouden mogen worden gedaan.
De praktijk heeft duidelijk aangetoont dat er gewoon door dezelfde mensen (mensen die dus in topic 1 +2 hebben gepost) gechat wordt. Nieuwe mensen (mensen die dus op eens DK ontdekken, of zelfs het hele forum) hebben later hun kans. Als het topic uit de spreekwoordelijk koelkast gehaald wordt.
Een fototopic heeft op vele onderdelen datzelfde beleid en daar is geen commentaar over, ook al komen er steeds nieuwe leden bij.
Oud 28-11-2003, 15:17
PV
PV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-11-2003 @ 15:06:
De praktijk heeft duidelijk aangetoont dat er gewoon door dezelfde mensen (mensen die dus in topic 1 +2 hebben gepost) gechat wordt. Nieuwe mensen (mensen die dus op eens DK ontdekken, of zelfs het hele forum) hebben later hun kans. Als het topic uit de spreekwoordelijk koelkast gehaald wordt.
Een fototopic heeft op vele onderdelen datzelfde beleid en daar is geen commentaar over, ook al komen er steeds nieuwe leden bij.
Maar dat slaat toch nergens op in dit geval? Zolang het 'chatten' over de verschillende puzzels gaat maakt het toch niet uit.. andere mensen moeten dus maar maanden wachten met dat spel spelen omdat ze door een domme regel er geen topic over mogen posten?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PV schreef op 28-11-2003 @ 16:17:
Maar dat slaat toch nergens op in dit geval? Zolang het 'chatten' over de verschillende puzzels gaat maakt het toch niet uit.. andere mensen moeten dus maar maanden wachten met dat spel spelen omdat ze door een domme regel er geen topic over mogen posten?
Die puzzeltopic zijn toch nog open

En nee, ze moeten geen maanden wachten, jij overdrijft om het in het belachelijke te trekken.

Daarbij gaat het over topics in de stijl van : "zeg iets liefst over de persoon bij jou post". "verklaar de avatar van de persoon boven je". "zeg iets over de sign van de persoon boven je" "de laatste letter is de begin letter van het volgende woord". enzo
Oud 28-11-2003, 20:17
PV
PV is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-11-2003 @ 18:22:
Die puzzeltopic zijn toch nog open

En nee, ze moeten geen maanden wachten, jij overdrijft om het in het belachelijke te trekken.

Daarbij gaat het over topics in de stijl van : "zeg iets liefst over de persoon bij jou post". "verklaar de avatar van de persoon boven je". "zeg iets over de sign van de persoon boven je" "de laatste letter is de begin letter van het volgende woord". enzo
Ja dat is ie gelukkig Bij topics als jij nu opnoemt snap ik die regel ook wel. Mijn posts gingen ook alleen over die puzzeltopics, en jij reply'de d'r in het algemeen op dan.. misverstandje
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 09:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
ok
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten