Oud 24-11-2003, 09:30
Verwijderd
Zo ja, wanneer en wat is er meegenomen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 09:34
Yvat
Yvat is offline
nee gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 09:36
Yohst
Yohst is offline
Autoraampje ingeslagen, laptop gejat :/
Oud 24-11-2003, 09:39
miro
miro is offline
Alleen in de auto 3 keer, gelukkig niet in huis. Ze hebben t wel n keer geprobeerd misschien (dr zaten "openbreeksporen" op de achterdeur)

Bij een vriendin van mij is wel laatst gewoon overdag ingebroken, naast een hoop inboedel ook n jaguar en n porsche meegenomen (gewoon de sleuteltjes uit t huis gestolen)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 09:56
wissie
wissie is offline
Gelukkig is er bij ons nog nooit ingebroken. Het is wel een keer geprobeerd geloof ik, maar hoe dat precies zat weet ik niet meer. Toen het niet lukte zijn onze fietsen die nog buiten stonden in de achtertuin meegenomen, heel stom dat die niet binnen stonden eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 10:18
Remqo
Remqo is offline
Er is wel een paar keer aan het slot gekloot, maar ze zijn nooit naar binnen geweest.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 11:58
Envy
Envy is offline
Nee, nog nooit. Wel in ons oude huis, maar het enige wat toen meegenomen is is een altblokfluit . Mijn vader wist trouwens niet eens dat hij was gestolen (dacht dat hij hem egwoon kwijt was ofzo) totdat de politie het teruf kwam brengen
Oud 24-11-2003, 12:01
Verwijderd
Nog nooit bij mij, maar wel eens in het gebouw waar ik toen woonde. Ze waren door de voordeur binnengekomen en hadden een deur ingetrapt bij mij op de gang; maar goed, dat was voor een heleboel drugs (een hele beautycase vol met pillen). Toch wel eng dat ze zo makkelijk kunnen binnenkomen....

In het gebouw waar ik nu woon zijn de deuren super stevig, die trap je niet zomaar door... en de controle is ook veel groter; we wonen hier met zes mensen en iedereen kent elkaar wel, wanneer er dus een vreemde rondwandelt, valt dat op.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:15
Thomas
Thomas is offline
Ik heb nog nooit een inbraak van enige aard meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:29
the tourist
the tourist is offline
Gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:35
Balance
Balance is offline
Nee, maar er is wel eens ingebroken in een (kleine) dansschool op het moment dat ik daar aanwezig was. Dat was behoorlijk eng, want we hoorden iets vallen, gingen kijken en zagen dat er een ruitje ingetikt was en een slot vernield. Op dat moment wisten we niet of de inbrekers al weg waren of dat ze nog aanwezig waren en dat is geen fijn gevoel...
Oud 24-11-2003, 12:37
Verwijderd
Nee.

'I dare them, I double-dare the motherfuckers'
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 12:41
Silver rain
Silver rain is offline
Ja maar niet in het huis zelf. Er waren fietsen gejat en nog dingen uit de auto (zonnebril, shag etc)
Oud 24-11-2003, 13:57
Blubje
Blubje is offline
ja, 2 keer. in ons vorige huis.

beide keren zijn de videorecorder (een keer met de video van de kleine zeemeermin erin ), cd speler en alle cd's meegenomen, ook nog wat videobanden.

dat is toch niet de moeite eigenlijk om voor in te breken, bedenk ik me nu ineens?
Oud 24-11-2003, 13:58
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
mjah in ons vorige vorige huis in de kelder
waren fietsen gestolen geloof ik
maar ik was toen een jaar of 6
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, tijdens de vakantie 2 jaar geleden.
We hadden alle belangrijke dingen weggebracht naar familie, maar toch was er nog een en ander meegenomen: de mobiel van mijn ma, de mobiel van mijn zusje (die van mij niet, die was mee op vakantie ), de nieuwe computer (echt superkut voor mij eigenlijk ) en de tweede auto. Verder nog wat geld en juwelen. Echt klote.

Zit nog een staart achter dit verhaal. Twee mannen hebben ingebroken. Later heeft de ene de andere vermoord omdat die met zijn vrouw naar bed is geweest. Hij heeft toen het lijk van die man in de gestolen auto van ons gelegd en in het Albertkanaal (vlak over de grens in Belgie) geduwd). Een maand na de inbraak is dat gebeurd ongeveer, toen hebben ze de auto opgetakeld uit het Albertkanaal. We konden hem terughebben, maar ja een auto waar een lijk in heeft gelegen, das niet echt leuk om die terug te krijgen, dan komen steeds weer angsten op zeg maar.
Oud 24-11-2003, 14:32
Verwijderd
2 keer in de auto (autoradio weg) ; was niet zo slim van mijn paps, 1 keer is onze aanhangwagen gejat, verder een keer een fiets (station) en m'n cd's zijn op vakantie gejat

maaruhm niet in huis dus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:33
Verwijderd
Gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 24-11-2003 @ 10:39:
Alleen in de auto 3 keer, gelukkig niet in huis. Ze hebben t wel n keer geprobeerd misschien (dr zaten "openbreeksporen" op de achterdeur)

Bij een vriendin van mij is wel laatst gewoon overdag ingebroken, naast een hoop inboedel ook n jaguar en n porsche meegenomen (gewoon de sleuteltjes uit t huis gestolen)
dat is minder
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 14:59
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Remqo schreef op 24-11-2003 @ 11:18:
Er is wel een paar keer aan het slot gekloot, maar ze zijn nooit naar binnen geweest.
Oud 24-11-2003, 15:00
Alyssa
Alyssa is offline
nee, nooit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:07
Big Boi
Big Boi is offline
Twee keer zelfs.

De eerste keer hadden ze het keukenraam ineggooid terwijl wij savonds lagen te slapen en toen hadden ze de dvd speler, spelcomputers, mobieltjes, contant geld meegenomen. Zo;n 1500 euro.

De tweede keer hadden ze weer een raam ingegooid maar dat was later in de ochtend toen wij allemaal al weg waren. Dit was zo;n twee maanden later gebeurd na de eerste keer. Toen hadden we dus net alle spullen terug van de verzekering en hadden ze ongeveer hetzelfde weer meegenomen. Totaalwaarde toen was ongeveer 2500 euro.
Oud 24-11-2003, 15:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nee, ze hadden wel ooit bijna mn moeders fiets meegenomen, maar die had zo ook niet op slot gedaan terwijl ie buiten stond (lekker slim)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 15:51
Gothic
Gothic is offline
2x in 1 jaar

Laatste keer hadden ze beide computers meegenomen, met alle CD's, back ups ed... Alle digitale foto's van 3 jaar weg... en playstation 2.

Daarvoor: DVD-speler, nitendo, videocamera, fototoestel en nog wat dingen...
Oud 24-11-2003, 15:53
Machiavelli
Machiavelli is offline
Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2003, 16:02
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nee, wel al 5 keer bij de buren.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 16:12
Quiana
Quiana is offline
Nee, gelukkig niet.
Oud 24-11-2003, 16:30
AlopiA
AlopiA is offline
nee, nog nooit, ze hebben wel eens een brandende lap door de brievenbus gegooid
Oud 24-11-2003, 16:44
zwoesj
zwoesj is offline
Niet in huis, maar wel 2 of 3 keer in de schuur, fietsen gejat. En ook 2 keer in de auto, radio weg.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:01
Lives
Lives is offline
Ja, helaas
3 keer echt ingebroken en 1 poging tot inbraak.

1e keer zijn ze door het hele huis beziggeweest. 2 videocamera's, veel sieraden en nog veel meer... ik was toen een jaar of 7. Het licht was door het hele huis aan en mijn moeder vond 3 colbertjes van de mannetjes die binnen waren geweest.
Een paar spullen zijn nog teruggevonden.

2e keer zijn ze binnen geweest, maar ze werden denk ik gestoord door iets... zijn ook weer weggegaan, het was gewoon overdag. Mijn buurvrouw zag dat het kinderen waren, die afgezet waren door een auto.

3e keer zijn ze in de gang en mijn ouders slaapkamer geweest, uit de gang hadden ze de sleutels van mijn vaders auto meegenomen, die buiten stond.. dus die was ook weg. Verder de kast van mn ouders overhoop gehaald en een doos met allemaal bonnetjes meegenomen (ze dachten zeker dat het geld was). Dit was trouwens gebeurd toen we al een alarm hadden, ze hadden het kastje van de muur geslagen. De auto was een paar dagen later teruggevonden in Utrecht.

De poging tot inbraak was 2 jaar geleden, de eerste dag van de kerstvakantie. We kwamen thuis en toen we de auto uitstapte hoorden we dat het alarm afging... maar mijn vader was niet gebeld door de alarmcentrale. Toen zijn mijn ouders naar binnen gegaan, een vriendin en ik waren wat langzamer en wij stonden dus nog buiten, we zagen toen dat het raam aan de voorkant op een kier stond aan de achterkant was de ruit ingeslagen van de keukendeur, ze waren kennelijk geschrokken van het alarm en zijn weer weggegaan.

Sorry, vrij lang verhaal geworden. Vrij nutteloos denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:01
Verwijderd
Nee, nooit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 17:07
Dory
Dory is offline
Nope.
Oud 24-11-2003, 19:12
Tommy Knoxville
Tommy Knoxville is offline
een enge man heeft een keer mijn lolly van me afgepakt...
Oud 28-11-2003, 13:32
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Remqo schreef op 24-11-2003 @ 11:18:
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:46
Evil creature
Evil creature is offline
Ik heb zelf wel eens ingebroken in ons huis. Toen had ik namelijk geen sleutel bij me en er was niemand thuis. Ik ben toen het dakterras opgeklommen via de schutting en ben toen via de deur van het dakterras naar binnen gegaan. Ik wist vantevoren dat ze die altijd vergeten op slot te doen.
Oud 28-11-2003, 13:58
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Alyssa schreef op 24-11-2003 @ 16:00:
nee, nooit
Wel een keer vanaf de hotelkamer en trouwens ook een keer de autoradio, maar verder niet thuis
Oud 28-11-2003, 14:10
Agnès
Agnès is offline
Niet echt ingebroken, wel een fiets gejat en autoruit ingeslagen, autoradio kwijt verdomde kuttuig!
Oud 28-11-2003, 17:55
Verwijderd
jah, 500 gulden gejat
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 18:19
.Pure
.Pure is offline
nee, nog nooooit *afkloppen*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 18:22
Surjirro
Surjirro is offline
Ja, raampje ingebeukt en laptop weg. Ook een keer met ijzerdraadje de deur opengedaan via de brievenbus. Zo zijn ze binnegekomen en bankpasjes gestolen.
Oud 28-11-2003, 18:40
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ja kheb zelf ooit ingebroken bij ons thuis. met sleutel

enne...toen had k 3 koekjes gestolen
Oud 28-11-2003, 18:41
PV
PV is offline
Nee, nooit
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 12:01
Verwijderd
jaaa toen ik in groep 3 zat..bij ons in huis terwijl wij beneden lagen te slapen toen kwam ik beneden om wat te pakken en toen zag ik dat de buitendeur open stond ik riep mijn pa en die kwam naar beneden..alle kasten stonden open enzo..achteraf waren de rijbewijzen, portemonnee's enzo gestolen en ze hebben gewoon tv zitten kijken want de tv stond aan en dat deden ze nog op hun gemak ook (dat tv kijken) want ze hadden bier gedronken en onze vakantie foto's bekeken nouja dat was t wel een beetje
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 13:27
Angel
Angel is offline
Wel ooit geprobeert, 10 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 14:56
Dminor
Dminor is offline
Wij hebben zo op het eerste gezicht twee deuren met een slot of twee, en wat doen de slimmerds die ons huis wilden leegroven? Ze lopen om en proberen de deur open te krijgen met vier sloten
Het is ze niet gelukt overigens.
Oud 29-11-2003, 14:57
<<~TüRKLaDy~>>
<<~TüRKLaDy~>> is offline
nope, mn mobiel is wel een keer gejat maar nu heb ik gelukkig weer een nieuwe.. dar ga ik mooi wel goed op letten..
Oud 29-11-2003, 15:32
Atje85
Atje85 is offline
Nee, nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 16:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nope.

Maar wel fietsen uit de schuur. En een autoradio uit de auto :\. Terwijl we gewoon zaten te eten .
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 17:51
Skibi
Skibi is offline
Bij ons in huis nooit (goddank) wel een keertje fietsen uit de tuin, onze autoradio en een poging tot inbraak (tegengehouden door alarm). En ook nog eens gezakkenrolt, telt dat ook mee?!?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 17:52
Tox
Tox is offline
nee
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten