Advertentie | |
|
![]() |
|
Twee keer zelfs.
De eerste keer hadden ze het keukenraam ineggooid terwijl wij savonds lagen te slapen en toen hadden ze de dvd speler, spelcomputers, mobieltjes, contant geld meegenomen. Zo;n 1500 euro. De tweede keer hadden ze weer een raam ingegooid maar dat was later in de ochtend toen wij allemaal al weg waren. Dit was zo;n twee maanden later gebeurd na de eerste keer. Toen hadden we dus net alle spullen terug van de verzekering en hadden ze ongeveer hetzelfde weer meegenomen. Totaalwaarde toen was ongeveer 2500 euro.
|
2x in 1 jaar
![]() Laatste keer hadden ze beide computers meegenomen, met alle CD's, back ups ed... Alle digitale foto's van 3 jaar weg... en playstation 2. Daarvoor: DVD-speler, nitendo, videocamera, fototoestel en nog wat dingen...
|
![]() |
Ja, helaas
![]() 3 keer echt ingebroken en 1 poging tot inbraak. 1e keer zijn ze door het hele huis beziggeweest. 2 videocamera's, veel sieraden en nog veel meer... ik was toen een jaar of 7. Het licht was door het hele huis aan en mijn moeder vond 3 colbertjes van de mannetjes die binnen waren geweest. Een paar spullen zijn nog teruggevonden. 2e keer zijn ze binnen geweest, maar ze werden denk ik gestoord door iets... zijn ook weer weggegaan, het was gewoon overdag. Mijn buurvrouw zag dat het kinderen waren, die afgezet waren door een auto. 3e keer zijn ze in de gang en mijn ouders slaapkamer geweest, uit de gang hadden ze de sleutels van mijn vaders auto meegenomen, die buiten stond.. dus die was ook weg. Verder de kast van mn ouders overhoop gehaald en een doos met allemaal bonnetjes meegenomen (ze dachten zeker dat het geld was ![]() De poging tot inbraak was 2 jaar geleden, de eerste dag van de kerstvakantie. We kwamen thuis en toen we de auto uitstapte hoorden we dat het alarm afging... maar mijn vader was niet gebeld door de alarmcentrale. Toen zijn mijn ouders naar binnen gegaan, een vriendin en ik waren wat langzamer en wij stonden dus nog buiten, we zagen toen dat het raam aan de voorkant op een kier stond ![]() Sorry, vrij lang verhaal geworden. Vrij nutteloos denk ik. |
![]() |
|
Ik heb zelf wel eens ingebroken in ons huis. Toen had ik namelijk geen sleutel bij me en er was niemand thuis. Ik ben toen het dakterras opgeklommen via de schutting en ben toen via de deur van het dakterras naar binnen gegaan. Ik wist vantevoren dat ze die altijd vergeten op slot te doen.
|
Verwijderd
|
jaaa toen ik in groep 3 zat..bij ons in huis terwijl wij beneden lagen te slapen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wij hebben zo op het eerste gezicht twee deuren met een slot of twee, en wat doen de slimmerds die ons huis wilden leegroven? Ze lopen om en proberen de deur open te krijgen met vier sloten
![]() Het is ze niet gelukt overigens. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
De Kantine |
Is er bij jou wel eens ingebroken? Of is een poging daartoe weleens gedaan? telluriet | 58 | 30-08-2004 01:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] KIET | 0 | 10-03-2004 23:02 |