Advertentie | |
|
![]() |
|
Afgezien het feit dat ik erg stil was
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() maar ik had gezegt dat ik stil zou zijn, niet? ![]() ik vond het verder wel leuk om iedereen te zien. alleen voelde ik me niet zo lekker. had ook zitten twijfelen of ik wel zou gaan maar dacht dat het na wat blows wel weer over zou gaan. niet dus ![]() o, en als er nog ergens een pakje verdroogde shag gevonden is met lange en korte vloei erin, was dat van mij. maar die had ik ook alleen maar mee genomen omdat ik mn andere pakje niet kon vinden. gooi maar weg ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmm.. kan iemand zich nog uitspraken herinneren? De enige die ik onthouden heb was van fishy.. in de konmar: heej, dit lijkt wel op de konmar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
uitspraken hmm. nou ik hoop niet dat iemand zich nog kan herinnerne dat ik languit op m'n bek ging ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jah dat je vol op je plaat ging was wel ff mooi
![]() Ik ben ook nog is mijn sjawl vergeten, en al m'n boodschappen. Maar die mag henk wel hebben, als dank voor zijn gastvrijheid zeg maar. owja, en ik heb ook nog wat foto's, alleen zijn die niet zo boeiend, het zijn er ook maar 4, het was iets te mistig in de kamer op nog normaal foto's te kunnen maken, en daarna was ik te stoned om het nog te kunnen. iig, de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Nouja, zoals je ziet, niet echt gelukt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh was die ei-bacon salade van jou? volgens mutant was het prima dipsaus whaha |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd, fantastische dipsaus!!! Vooral toen ik honger had, de kaasgaten waren er prima bij. Exo durfde niet meer te proeven, we hadden hem die thee al doen proeven en toen vertrouwde hij niemand meer
![]() Heeft Deadlock Beiers gepraat? Ik weet wel dat ik Fries en Oostenrijks dialect heb opgehaald, maar op dat moment was ik al flink wazig. Voor de rest: niemand heeft gekotst, cHa0s snurkt als een gek, Birthmark is niet wakker te krijgen en heeft dus op bed bij Henk Mul blijven liggen omdat we hem er niet afkregen, ik heb gebikkeld en op de vloer gelegen, Exo is over Shinning gevallen (of mocht ik dat niet zeggen ![]() ![]() Was het dat? Ahnee, Belthaine, dat pakje hebben we idd gevonden, die vloei kwam een paar keer van pas ![]() Birthmark en ********** zijn door een lat van het bed gegaan(wat echt niet normaal is, omdat ik de hele avond op dat bed heb gezeten en gelegen, in t begin zaten ze zelfs met 4 erop en dat bed hield het... gewoon veel te wild ja! ![]() Maar ik vond het echt übergezellig en zeker voor herhaling vatbaar. (ow ja, ben ik nog door birthmark geschopt op de grond, hij vanuit het bed ofzo, 's ochtends, ik weet t niet meer...) |
![]() |
|
mutant is goffik
henk mul is de perfecte filosoof chaos snurkt vlooienband praat engels in haar slaap aragantonis gaat als enige mee bier halen (haalt zelf overigens niets) zeehond is tekno (overigens meen ik hem achteraf ergens van te kennen) en de volgende keer iets actiefs gaan ondernemen om te voorkomen dat ik weer bij henk mul in bed beland...
Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 16:45. |
![]() |
|
alruin en alsem is leuk, thee is niet lekker, uhm, fear and loathing is 'n leuke film. ik snurk. birthsjoerd was de weg kwijt en belde toen op, bleek dat ie voor de deur stond. er waren veel mensen wazig, er was 'n blauw rookgordijn, de confusion was dicht, het was gezellig, uh... i didn't get smitten, en uh... juh. tadaa. dus.
|
Broertjes, ik praat helemaal niet in m'n slaap.
Anyway, 'k ben net thuis. Dadelijk even douchen, eten en slapen. Meet was neukend puik, werkelijk mieters. Die thee kon wel wat minder bitter, trouwens. 'k Ging met cHa0s enneuh... dinges als laatste weg. Was wel kewl. Henk mul is een grappig gastje. Doelloos rondlopen is loohoooos ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |