Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Canned Heat- Out On The Road Again op, bekend nummer, maar of deze het is die je bedoelt weet ik niet zeker. ik zal nog eens kijken of John Sebastian (lovin'spoonful??? toch?) er ook op staat.
Laatst gewijzigd op 05-12-2003 om 12:46. |
![]() |
|
![]() |
Ja ik heb ook een liedje wat heel leuk is....
Het is heel lang....en er wordt Bismillah ingezegd.... Zo van: Bismillanh I will not let it go...let it go... Het is een beetje opera ofsoh...
||
Citaat:
of het is een opera versie waarvanik de naam niet weet, maar weet bijna op zeker dat je deze bedoelt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je wel ![]() Ik had de setlists gevonden op internet, en daar stond dit: Canned Heat -A Change Is Gonna Come/Leaving This Town -Woodstock Boogie -Going Up The Country -Let's Work Together -Too Many Drivers At The Wheel John B. Sebastian -How Have You Been -Rainbows All Over Your Blues -I Had A Dream -Darlin' Be Home Soon -Younger Generation Ik geloof dat het nummer van Canned Heat Going up the country was, maar die van John Sebastian weet ik niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
When John Sebastian left the group in October 1968, it soon crumbled. He went on to enjoy a reasonably successful solo career and made a memorable appearance at The Woodstock Festival the following year, performing "Younger Generation ", which became a highlight of the movie, and "I Had A Dream ", which opened the Woodstock album.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alleen kan kazaa niets vinden nu, dus ik zal het straks eens proberen te downloaden ![]() dank je wel iig! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry maar ik kan serieus niet begrijpen dat je die niet wist. ![]() Ik zoek trouwens zelf ook een liedje. Het begint met een beetje een vervaagde stem die steeds sterker word. Hij zingt steeds: "you turn me on". Het klinkt als Ash maar ik weet niet zeker of ze 't zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ieder zijn eigen smaak....je hoeft je er niet mee te bemoeien jah... Dus als ik een liedje niet bij naam ken kan dat best. Jij kent bijv ook een naam niet van dat liedje van jou. Dus bemoeial...hou je mond ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus zoek het onder Arabische titels!? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Adverteerder/merk: Wereld Natuur Fonds Product: Fondsen/Stichtingen Titel commercial: Spaar het woud, koop FSC hout Reclamebureau: Imagine' Eerste uitzending: onbekend Afkomst muziek: Bestaande muziek Oorspronkelijke titel: Old and Wise Componist: Eric Woofson, Alan Parson Uitvoerende: Dana Winner |
![]() |
|
Okeej komtie hoor:
Het is de reclame van een of andere verzekering, er zitten twee mannen in een auto (oranje getunede) deze draat snoeiharde jaren 70's-80's muziek, deze rijden dan een plein op waar dan de "gang"staat en het raampje opendoen en dan meegaan bewegen op de muziek. en dan verschijnt er ff apeldoorn bellen in het beeld Hoe heet dat nummer?!!!! ben hopeloos op zoek Groeten
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.ster.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb um gevonden! groeten ![]() ![]()
|
![]() |
hey hoi, ik zoek een nummer van Skunk Anansie, het refrein gaat ongeveer zo:
I've lost my beliefs, both of you can have me Weet ik niet zeker, heb het nummer alleen om mp3, nogal slechte kwaliteit. Ik zou ook graag de lyrics willen (heb op letssingit.com gekeken, ik ken alle nummers en deze staat er niet tussen), of ben ik dan in de verkeerde topic?
|
![]() |
ik hoor op 538 heel vaak een vet cool trance/dance nummer voorbij komen. vanavond ook weer. net toen de top 40 was afgelopen. nu vraag ik mij toch af.... hoe heet dat nummer. mn moeder zat op dat moment te luisteren... en zei zij dat het de nieuwe van dj jean was. klopt dit.... zo ja, hoe heet dat nummer????????????
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Muziek |
Huup huup, een luistertopic! telluriet | 251 | 15-12-2003 18:55 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |