Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"zoek wat je dwars zit en werk het weg" En dat wegwerken, ja, eh... daar zul je dus je formules voor moeten kennen. Deze regel is trouwens ook interessant bij Integreren, doe niet moeilijk, laat die machten met rust en volg de regels (negatieve en gebroken machten, gewoon mee verder rekenen). C.R.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Wat ook belangrijk is bij wiskunde: raak niet achter. Dat is mijn probleem altijd. Ik sta nog wel een 6, maar heb wel moeite met leren. Laat niet alles tot het laatste eind komen (sja, het advies wat je altijd krijgt...).
Je moet ook ontzettend goed op je uitwerkingen letten. Ik kreeg vandaag een 7 terug, terwijl ik bijna alles goed had. Ik was overal vergeten erbij te schrijven hoe ik het had berekend (op GR >> de mierenneuker!!!)
|
![]() |
He,
Er zijn hele handige boekjes te koop. Ze heten "Overzicht Wiskun A (of b, aan de hand voor welk vak) ze zijn van educaboek. isbn: 90-11-02354-4. Hierin staat een overzicht van alle stof wiskunde 1e tot 5e klas havo. Je kan ze ook kopen voor mavo en vwo. Alles staat er in. Nou veel succes, en vragen over huiswerk kan je altijd stellen via e-mial: 100@planet.nl Met vriendelijke groet, Mike |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk kan je het andere mensen vragen, maar vraag dan wiskunde B'ers, die komen me altijd wat snuggerder over, en wiskunde A is al helemaal niet van boven het niveau van wat we nu hebben (als ik die boekjes allemaal zie). En voor de rest (het is al gezegd), je mag het niet hoeven leren om een voldoende te halen, als je moet leren snap je het niet, en als je het niet snapt maar geleerd hebt ben je onzorgvuldig, en werk je niet snel omdat het geen routine is, en krijg je dus niet alles af. Ook schijnt opletten en doorwerken in de les erg positief te werken ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|