Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kan het beste gewoon jezelf blijven, anders komt de persoon in kwestie er later achter dat je heel anders bent dan dat jij je in eerste instantie hebt voor gedaan.
Bovendien moet je zorgen dat je niet té opdringerig bent, maar ook weer niet bang te zijn om haar aan te kijken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Versiertips voor mannen werken toch niet.. als je er leuk uitziet en interesse toont is dat al goed genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Zorgen dat je niet stinkt
- Zorgen dat je er niet vies uit ziet - Contact zoeken met degene die je wil versieren - Aardig en leuk tegen diegene zijn - Contact houden met degene die je wil versieren - Aardig en leuk tegen diegene blijven - Afspraakje regelen met degene die je wil versieren - Aardig en leuk zijn tijdens het afspraakje Als dit niet werkt, dan zou het toch niets geworden zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je dat ik hier laatst college over gehad heb?
![]() Uit de sheets van meneer van Oudenhoven: Vrouw: Niet doen:
Wel doen:
Man: Niet doen:
Wel doen:
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 13:11. |
![]() |
|
Versieren is geen vies woord hoor, en de vlag denkt een lading die groter is dan alleen iemand voor een keertje oppikken, maar omvat tevens het antwoord op de vraag: hoe kom ik in contact/aan de praat/misschien wel op het stadhuis met dat leuke meisje?
En aangezien jij noig steeds niet verder bent gekomen dan hoi, raad ik je aan dit topic heel erg goed te bestuderen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (of zeggen mensen dat alleen om het makkelijker te maken voor zich?)
||
![]() |
Citaat:
Zoals je al suggereert, is de brede betekenis van je woorden een direct gevolg van inflatie. |
![]() |
||
Citaat:
Dus: Als ik het ruitertje ben van dat mooie meisje, schenk ik haar in woorden mijn paarden aan te raken. Je vat het weer iets te overdrachtelijk op! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|