Oud 01-12-2003, 22:19
Verwijderd
Wordt dat eigenlijk nog gespeeld?
Ik heb hier wel halflife liggen en ik bedacht me opeens dat dat toen eigenlijk best gaaf was. Is d'r nog een beetje een hldm community en daarbij behorende goede servers? If so, ga ik die zooi maar weer eens installeren...

Ik hoor het graag van u.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 22:32
Verwijderd
dat level bounce is echt geniaal, daar heb ik eventueel dan wel eens zin in om tegen jullie te spelen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:39
Verwijderd
Ik kan me alleen zo nog die map met een boel kistjes en ergens een open ruimte met een gun bedenken. Die was iig vet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 06:08
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Tot de vorige LAN speelden wij telkens dat level "crossfire" gaar + nog een custom map (zelfde idee) "doublecross".

Erg gaaf, vooral met die bom.

We speelden dan in teams en dan was het doel van team om met hele team (levend) in bunker te zijn en niemand van andere team in bunker als bom afging.

De wapens van HL vind ik ook de beste verzameling ooit - maar graphics etc zijn gedateerd. (gameplay (helaas) niet)
Oud 02-12-2003, 07:54
Dopelord
Dopelord is offline
Citaat:
Glow schreef op 01-12-2003 @ 23:39:
Ik kan me alleen zo nog die map met een boel kistjes en ergens een open ruimte met een gun bedenken. Die was iig vet.
Stalkyard.bsp

Die map is echt cool, btw ik heb zelf ook een map gemaakt en ik heb 'm een keer op een lan-party gespeeld.

Iedereen vond hem cool, hij is klein, maar fijn.
(btw in dat level had ik iedereen ingemaakt)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:49
Rerisen Phoenix
Citaat:
Dopelord schreef op 02-12-2003 @ 08:54:
Stalkyard.bsp

Die map is echt cool, btw ik heb zelf ook een map gemaakt en ik heb 'm een keer op een lan-party gespeeld.

Iedereen vond hem cool, hij is klein, maar fijn.
(btw in dat level had ik iedereen ingemaakt)
DL-Link?
Oud 02-12-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 02-12-2003 @ 07:08:
Tot de vorige LAN speelden wij telkens dat level "crossfire" gaar + nog een custom map (zelfde idee) "doublecross".

Erg gaaf, vooral met die bom.

We speelden dan in teams en dan was het doel van team om met hele team (levend) in bunker te zijn en niemand van andere team in bunker als bom afging.

De wapens van HL vind ik ook de beste verzameling ooit - maar graphics etc zijn gedateerd. (gameplay (helaas) niet)
Dat de graphs gedateerd zijn kan me eigenlijk weinig schelen..gameplay , daar draait het om.

Maar je hebt dus verder geen idee of het nog veel gespeeld wordt, -goede servers enzo?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:16
Elky
Elky is offline
Half-Life zelf sucks gewoon online, klaar uit.
Het is counterstrike meer niet.
Oud 02-12-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Elky schreef op 02-12-2003 @ 11:16:
Half-Life zelf sucks gewoon online, klaar uit.
Het is counterstrike meer niet.
Jij bent serieus een verschrikkelijke nerd.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:58
Elky
Elky is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-12-2003 @ 12:12:
Jij bent serieus een verschrikkelijke nerd.
vertel?
Oud 03-12-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Elky schreef op 02-12-2003 @ 12:58:
vertel?
Je komt hier met een dwaze, ontoegelichtte toemerking in een topic wat over halflife DM gaat. WTF heeft cs daar mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 12:19
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
mag ik je serial key als je er toch niks meer mee doet ?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 17:14
Verwijderd
Jongetjes jongetjes, ik wil weten wat de huidige stand van zaken is omtrent HL DM.

Echt niemand die nog een beetje actief speelt? Of mensen kent die het actief spelen. Of gehoord heeft dat d'r ergens nog iemand is die een neefje heeft met 1337 hl dm skills en die nog dagelijks uitoefent op een nog 1337ere server?

Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 19:43
Rerisen Phoenix
Citaat:
Glow schreef op 04-12-2003 @ 18:14:
Jongetjes jongetjes, ik wil weten wat de huidige stand van zaken is omtrent HL DM.

Echt niemand die nog een beetje actief speelt? Of mensen kent die het actief spelen. Of gehoord heeft dat d'r ergens nog iemand is die een neefje heeft met 1337 hl dm skills en die nog dagelijks uitoefent op een nog 1337ere server?

Men wil meer dan (T)DM, als het alleen DM is dan krijg je gewoon geen 'elites' omdat iedereen liever iets doet met meer opties en speltypes.
Oud 04-12-2003, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 04-12-2003 @ 20:43:
Men wil meer dan (T)DM, als het alleen DM is dan krijg je gewoon geen 'elites' omdat iedereen liever iets doet met meer opties en speltypes.
Hmm..nah valt denk ik ook wel mee hoor..zeker als je ziet hoe populair bijv een UT instagib is...
Veel hl-dm spelers zijn langzamerhand overgestapt op CS ..en veel omdat 'de rest' ook overging naar CS. Hl DM zelf is nog steeds een topgame, met hoogstens vrij gedateerde graphics.
Maps waren altijd erg goed uitgebalanceerd, wapens echt geweldig bij elkaar en de gameplay bood behoorlijk veel dingen waar je echt flink voor moest oefenen (bunnyhoppen, gauss jumpen..etc)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten