Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het altijd hardstikke gezellig op school, we hebben best een leuk groepje, leuke docenten en op die manier zijn de lessen ook wel door te komen. Het huiswerk vind ik idd minder maar soms lukt het wel om dat in de les af te krijgen.
|
Dit jaar heb ik er echt geen zin meer in, geen leuke groep en van de lessen wordt ik ook niet echt enthousiast. Ik heb wel al heeel veel zin om te gaan studeren, het is dan ook anders je kiest ervoor aan die opleiding te beginnen, in een richting die je interesseerd en het is dan echt ook je keuze om eventueel te stoppen. Studeren
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 17:42. |
![]() |
|
Het lijkt me harstikke leuk om een opleiding te doen die ik zélf heb gekozen, volgens mij krijg je dan wel meer zin om naar school te gaan. Maar op de middelbare school? Nee ik heb nooit zin om naar school te gaan
![]()
|
Op het ogenblik is mijn motivatie nul, aangezien ik toch over ga stappen naar een andere studie (deze opleiding bevalt niet). Maar ik vind het wel gezellig
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het echt schitterend om naar school te gaan. Sta (als ik het eerste uur heb) met plezier om 6:00 op. En heb het er echt voor over om elke dag ruim anderhalf uur te reizen. Heb nu namelijk echt het gevoel dat ik het ergens voor doe, namelijk om arts te worden. Je leert niks overbodigs en dat maakt alle vakken leuk.
|
Ik vind het niet leuk, moet mezelf ook echt dwingen om die 2 dagen in de week braaf te gaan. Stage lopen vind ik veel leuker en heb ik ook echt plezier in. School is slaapverwekkend..
![]() Maar goed, eigen schuld, had ik maar niet lui moeten zijn..(had ik een HAVO diploma gehad en naar t HBO kunnen gaan)
|
Nu ik weet hoe erg ik school nu vind, viel de Havo eigenlijk best wel mee
![]() Maar ja, dit is het leukste wat er is. Zou echt niet weten wat ik anders moet doen. Dus dan maar dit he ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ligt aan een aantal dingen:
a) heb je de studie gekozen of je het leuk lijkt of omdat je niks anders wist (kon) b) maak je erg veel uur. ik vind mijn studie wel leuk (soms saai of te theoretisch) en maak erg veel uur. Dit maakt het soms erg vervelend om naar school te gaan. Zeker omdat ik soms om 6:45 op moet (3 dagen per week) wat ik erg vroeg vind brr (zeker met dit weer) |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik ben al vanaf de vorige vakantie aan het aftellen naar de volgende..... (nog 2 lesdagen, 6 toetsdagen, 1 vrije dag, 1 basketbal/kerstontbijtdag en 1 weekend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Over het algemeen ga ik met een frisse tegenzin naar school, maar dat komt alleen omdat ik te lui ben om actief met m'n werk bezig te gaan, niet omdat ik het niet leuk vind wat ik doe.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
niet graag naar school gaan lex_95 | 7 | 04-04-2014 16:50 | |
Psychologie |
School Verwijderd | 32 | 04-04-2006 11:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Lentetuin princessummer | 3 | 23-05-2004 09:50 | |