Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn klasgenoten helemaal depressief ![]()
||
Citaat:
haha op de silo? das wel minder dan ja.. aaw ik ken dus de gast die de nieuwe now&wow aan het opzetten is, maar ik heb m al een tijdje niet gesproken, maar die hijskraan is wel erg sneu haha en ergens toch wel grappig.. ![]()
|
FRI DECEMBER 26 (2e kerstdag)
SUPER BIMBO – FRIEKBOETIEK NOW Cleon Macknack Eric de Man Roog MC Nova Lacroix WOW Rockstar Dim Browsky L.Diablo Gay Punk Go Wild ‘Spacemaker’ Djoreen VJ Nyo Isis Valentine Disco Ed and many more..... FACTS Doors open: 23.00 Entree: € 20 ONLY DOORSALE – be there early Location: St. Jobsveem, Lloydstraat 30, Rotterdam INFO Het een-na-laatste feest in het St. Jobsveem: Op 26 december zal de SUPERBIMBO NOW & WOW weer aandoen. Het thema ‘Friekboetiek’ zal meer zijn dan een metafoor van het ‘overconsumentisme’ in deze polariserende samenleving. Koopzieke sukkels zullen keer op keer rondjes blijven lopen in monoculturele plebs-koopgoten en P.C. Leeghooftstraten om therapeutisch aan hun gerief te komen. ’H.Boss Fout in de oorlog’ en 'Tommy Bilvinger' zullen het die avond moeten opnemen tegen Hangluljongerenorgaan ‘De Makke Geit’ en Slagerij ‘Verse Beesten’. Volgende feestje alweer... wie gaan???? pan-am & Noé (weet ze zelf nog niet maar ok) gaan zeker ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
WED DECEMBER 31
NEW YEARS EVE – WHATYOUNEEDISJUSTABEAT NOW Jack de Marseille (Fr) Laidback Luke Benny Rodrigues Lacroix Victor Coral Miss Bunty WOW Jermaine S. Hitmeister D. DJ Real el Canario Joost van Bellen FACTS Doors open: 22.00 Entree: € 37,50 PRESALE , ex. comm. (€ 45 doorsale) Location: St. Jobsveem, Lloydstraat 30, Rotterdam Presale-adresses: at the end of this message INFO Het allerallerlaatste feest in het St. Jobsveem! WHATYOUNEEDISJUSTABEAT wordt een spetterende (afscheids) New Years Eve Party. De sfeer zal enigszins ‘macaber’ aan gaan doen omdat ‘horrorglamour’ een aanbevolen dresscode is. Wilt u misschien onthoofd worden op een guillotine van Chanel of wilt u even de voeten kietelen van een zelfmoordterrorist in een OsamaBinLadenkast? Zonder toonaangevende parties en dance-clubs dreigt Rotterdam steeds meer een ‘Spookstad’ te worden. Laten we hopen dat 2004 een beter jaar gaat worden en dat we ons positieve internationale imago weer gaan verbeteren. Thema lijkt me wel grappig.Ieder geval een goede invulling van het nieuwe jaar.Ik heb net kaartjes gehaald!Gaan er nog meer mensen? |
![]() |
|
up
![]() Nieuwe dansvloer voor NOW & WOW II Afgelopen donderdag (22 januari) is een begin gemaakt met het creëren van een dansvloer op onze nieuwe locatie: de Maashaven Graansilo. Jarenlang waren de silo's gevuld met duizenden kilo's graan. Nu al het graan uit de silo's gehaald is, kan best een aantal pilaren gesloopt worden om een fantastische dansvloer te creëren. De eerste 7 pilaren - van een reeks van 35 - zijn donderdag met dynamietstaven tot een enorme explosie gebracht. ..het gaat goed komen ![]() ![]() |
![]() |
|
Ff tussendoor in deze ouwe thread:
SPDFRX komt na de heropening vast op vrijdag. Dit is wat ik via via te horen heb gekregen en dat vind ik best wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|