Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor meer informatie met betrekking tot het werken achter de computer en het voorkomen of verminderen van RSI:
http://www.unimaas.nl/am/organisatie...e/amum1201.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jammergenoeg heb ik geen digitale camera, anders had ik ff foto gemaakt. ik heb ook niet een prachtsuperantirsi-ingerichte werkplek, maar ik vind dat 't bij mij toch redelijk goed is: trackball (bal zit in het midden, dus geen rsi in duim zoals bij veel andere verkeerde trackballs) en een ergonomisch toetsenbord, m'n monitor staat hoger en ik heb een best wel goeie bureaustoel incl armleuningen. vooral die bureaustoel helpt heel goed vind ik.
overigens: je monitor wat hoger zetten kan je gewoon doen door er wat boeken onder te leggen. waarom zou je moeilijk doen?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ach, bij de Viking hebben ze daar allerlei spullen voor en ik heb nog wat geld over .. dus ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() over die tafel: je kan 'm niet per persoon instellen, maar alleen voor jou. nou neem ik aan dat jij de enige persoon bent die op die pc werkt, maar bijvoorbeeld bij mij werkt m'n vriend ook op mijn pc. dus dan is het wel lastig volgens mij. ach, boeit verder ook niet, dit is een goede, niet al te dure oplossing. mijn meubel is niet zo heel heel goed.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Regel 1 bij mij: er komt maar 1 iemand achter mijn PC en dat ben ik ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Toetsenbord en monitor. ![]() Waar staat de PC? Juist! Naast de tafel. ![]() Een van de ingredienten voor een intensief potje Corkscrew. ![]() De arbeidsvitaminen! ![]() De bron van al het kwaad: 't Bureau. ![]() Voetbal missen tijdens 't werk? Dacht 't niet heh! Oh, mijn excuses voor de kutkwaliteit; blame m'n webcam. En nee, ik heb geen zin om 'm steeds bij te draaien :> Edit -- Mezelf vergeten. Nou, ik zou mezelf toch niet willen onthouden aan jullie! ![]() En zo geschiedde. Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 12:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn 'echte' werkplek, waar ik dus werk [bij een bedrijf dus]
[IMG]http://**********.endoria.net/picture.php?action=photos&extra=**********&t=jpg&file=stage_computer[/IMG] een geweldige teringzooi ![]() ![]() mijn eigen pc en stuf, beetje wazig alleen :/ [IMG]http://**********.endoria.net/picture.php?action=photos&extra=**********&t=jpg&file=workplace[/IMG] ik: ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 08:45. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|