Advertentie | |
|
![]() |
|
- Stukje stokbrood eerst in een pannetje doen, als ie bruin wordt er kruidenboter op doen en nog heel even d'r in doen.
- Stukje stokbrood bedekken met veel paprika, ui, kaas, tomaat (en wat je nog meer wil). - Een kom maken met heel veel kleine stukjes appel. Suiker en kaneel erbij doen en goed roeren. Vervolgens wat appeltjes in een pannetje. Koud is dit overigens ook heel lekker.
|
Wij doen altijd:
* verschillende soorten groente: paprika, prei, champignons, tomaat * wat fruit: ananas (is heel lekker om te roosteren op de plaat zelf, niet in je pannetje), soms fruitmix gewoon om dr koud bij te eten * krielaardappeltjes * ei of pannenkoekmix, anders wordt het zoveel van het zelfde (ei met stroop is trouwens heel lekker, vind ik) * vlees: schnitzel, kipfilet, eventueel biefstuk of rosbief (maar dat wordt snel taai) * vis: kabeljauwfilet (eventueel al kant en klaar gemarineerd), zalm, grote garnalen enz. * stokbrood (met gemalen kaas en dan laten smelten of met kruidenboter)
||
Citaat:
![]() Gourmetten is leuk mens. Wij (ik en mijn ouders) zijn er zo 1,5 uur mee zoet! Lekker kletsen, beetje in je pannetje roeren, lekker eten. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1,5 uur hebben we d'r ook wel over gedaan, maar om nou te zeggen dat dat het leuk maakt? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ach ja, zo vind iedereen wat anders gezellig..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat eet/drink jij op oudjaar? dennis018 | 22 | 06-01-2010 11:31 | |
De Kantine |
Maandag 28 desaaimber ga ik forumers spotten! #783 Verwijderd | 500 | 27-12-2009 11:28 | |
Eten & Drinken |
Gourmet ideeën! Missy | 12 | 02-12-2006 14:47 | |
Films, TV & Radio |
favoriete scene's AXL | 38 | 23-06-2006 20:40 | |
Eten & Drinken |
Steengrillen, gourmetten of fonduen? Love_Fulfilled | 51 | 30-12-2004 13:08 | |
Eten & Drinken |
gourmetten Miss_kausalaya | 13 | 27-12-2003 09:23 |