Oud 05-12-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 05-12-2003 @ 16:57:
terwijl er toch ook best overeenkomsten zijn, als ik erover na denk. zit zelfde humor in, zelfde wilskracht, soms een zelfde gedachte.
Zelfde humor hebben vooral mijn jongste zusje en ik ook...echt lachen, niemand die het snapt, wij wel. En dat van zelfde gedachte ook idd. Ook vaak als één van de twee iets mompeld (zij of ik dus) en niemand het verstaat, dan verstaat de ander het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2003, 18:17
purplerose
purplerose is offline
Haha ik lijk echt voor geen meter op mijn zus(18) echt we zijn bijna het tegenovergestelde, nou qua innerlijk iig, qua uiterlijk(gezicht dan) is het niet onmgelijk dat we zussen zijn maar toch. Een vriendin van mij lijkt echt ontzettend op haar broer, qua innerlijk dan. Maar weer totaal niet op haar zus, dat is best wel raar, want je hoort veel vaker dat de jongste en de oudste wel op elkaar lijken maar de middelste lijkt dan weer op geen van de twee.. vaag
Oud 05-12-2003, 19:33
Cinamon
Cinamon is offline
Njaah..
Humm nu ik al die verhalen lees!
Ik heb zelf 1 broertje van 13..
Hij is op zich héél verschillend, in de zin van: hij is mee zo'n meelopertje, hij moet gezien worden, hij moet altijd aandacht, hij is wel slim, ziet er niet slecht uit en zijn minpunt is dus dat hij dit alles in de gaten heeft! Snotjong!
Maar ondanks dit alles hebben we toch wel íets gemeen.
Onze muzieksmaak is trouwens héél verschillend maar films kijken etc. vinden we wel leuk, sporten en grappen maken da's ons sterke punt!
Oud 06-12-2003, 22:16
iebke*
iebke* is offline
bwa valt wel mee, ik heb een jongere zus van 12... velen zeggen dat we op mekaar lyken van uiterlyk maar niet van karakter, dat is ook zo

men zus blijft liever gezellig thuis, studeert graag, kleed haar liefst zo normaal mogelijk ect... terwijl ik het liefst van al NIET thuis ben enzo, graag uitgaat, enz...
Oud 06-12-2003, 22:55
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ik wijk nogal van mijn zus af: zij is een vrouw en ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 22:58
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 06-12-2003 @ 23:55:
Ik wijk nogal van mijn zus af: zij is een vrouw en ik niet.
ik nomineer deze post voor de 'post van de week-award'
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 23:17
RD
RD is offline
Gelukkig wijk ik wel veel af ja. M'n middelste broer heeft potverdorie Di-Rect gedownload!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 00:08
Another Way
Another Way is offline
Mn broertje is een irritant kut ventje die 0,0 om uiterlijk geeft, bovendien begint hij een gore alto muziek smaak te ontwikkelen. En is ook nog een altijd politieke linkse rakker.
Oud 07-12-2003, 10:03
Sitia
Sitia is offline
Qua uiterlijk lijk ik eigenlijk best op mn broer zegt iedereen.. En kledingstijl heb k wel een beetje hetzelfde als mn zus..

Innerlijk is bij ons alle drie wel anders.. Mijn broer en zus zijn best hard, ik wat gevoeliger.. En zo zijn er nog tig verschillen.
Oud 07-12-2003, 10:28
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb 1 zus (van 19). Qua uiterlijk hebben we wel allebei bruin haar (zij donkerder) en blauwe ogen (zji alweer donkerder) en we zijn allebei even lang maar voor de rest lijken we niet op elkaar (heel ander figuur, andere vorm gezicht, andere motoriek ,andere kledingstijl)

Qua karakter zijn er overeenkomsten maar ook grote verschillen. Zo ben ik iemand van de diepe dalen en hoge pieken terwijl zij vrij gelijkmatig is qua stemming. Qua schoolwerk komt het wel redelijk overeen, de hoeveelheid tijd die zij kwijt was aan huiswerk op de middelbare school ben ik nu ook wel kwijt. Ook zijn onze vrienden heel anders, zij gaat echt met een meidengroepje om terwijl bij mij alles half aan elkaar hangt en het allemaal wat makkelijker gaat (we zien wel terwijl zij altijd alles van te voren plannen omdat ze anders allemaal niet op dezelfde dag kunnen). Humor is ook anders, ik heb nogal droge humor en zij juist weer niet.

Als we samen gaan winkelen hebben sommige mensen gelijk door dat we zusjes zijn terwijl anderen denken dat we gewoon vriendinnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 10:29
Redhair
Redhair is offline
uhm mijn broer van 18 en ik hebben wel de zelfde muzieksmaak met een beetje verschil, uiterlijk lijkt totaal niet... verder ben ik heel bemoeierig (geweest) en kan hij daar absoluut niet tegen, dus vroeger was daar wel veel ruzie mee enzow, maar ik heb bemoeien beetje afgeleert en hij snel boos worden. verder me andere broer van 34 en ik lijken deels op elkaar (hij heeft alleen andere moeder). maar we hebben wel de zelfde humur en soms praten we urenlang met elkaar, vinden we allebei leuk. we zijn even gek enzow, naja lijkt dus oowk wel eenb beetje en wederom het uiterlijk totaal niet. maar kwa innerlijk lijk ik wel op me broers MEESTAL!!!!
Oud 07-12-2003, 18:50
Nyawa
Ik heb geen broers of zussen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:00
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik lijk qua gedrag enzo op mijn broer. En mijn broertje lijkt qua gedrag veel op mijn zus. Mijn broer en ik verschillen wel veel met mijn broertje en zus.
En qua uiterlijk lijk ik eigenlijk op niemand.. Iedereen vind me op mijn neef lijken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 19:01
Lionheart
kHeb 3 zusjes en kverschil best wel met ze

*heeft geen zin t toe te lichten*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten