Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Paint? Wat heb jij gesnoven? Een slechter programma dan Paint voor beeldbewerking bestaat eenvoudigweg niet! PhotoShop? Sinds wanneer is dat niet meer om grafische objecten mee te maken? Moet ik voor het maken van een eenvoudige lijn soms illustrator gebruiken? (Of een ander Adobe programma, ik heb bijna alles in huis gehaald). |
![]() |
||
Citaat:
|
nou heb ik op 't moment geen illustrator geinstalleerd (wacht nog steeds op een goeie CS versie)
maar het trekken van een lijn daarin is zooo simpel... de dikte daarvan aanpassen ook... en je kan 'm heel netjes buigen...
|
De Pen Tool is iets anders dan de Pencil Tool. Met die laatste moet je inderdaad een vrij vaste hand hebben, maar met de Pen Tool kun je tussen twee punten (Anchor Points) een lijn trekken en zelf de kromming bepalen (Convert Point Tool). Vervolgens moet je naar het Paths-tabblad gaan en kiezen voor Stroke Path, en dan kun je een methode kiezen om die lijn te trekken (met Pencil, Brush, Eraser, whatever).
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
* * * [Contest - zomer 2004] * * * LaMazulu | 260 | 06-09-2004 20:22 |