Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik zou er in ieder geval niet te veel van verwachtten. Citaat:
![]() |
![]() |
|
je hebt hem versierd, maar niet gezoend?
![]() ![]() bedoelde hij nu een triootje over internet? of wat? ![]() ow ja... en... OMFG, waarom moeten wij je hierbij helpen... alsof wij weten hoe jullie A'damse BreezaH cultuur in elkaar zit... neuk gewoon alles wat je kan neuken en zeik niet zo... ow en: IK HOU VAN JOU!!! mag ik nu ook? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn advies voor vandaag is: pas op dat hij dat niet tegen half Amsterdam zo 'aardig' is, het komt nogal playerachtig over. p.s: (bijna) iedere jongen wil een trio met 2 meisjes hoor... misschien wilde hij alleen kijken of je daar beschikbaar voor was ![]() |
![]() |
|
sorry
maar ik zeg zovaak hallo schatje ![]() en dan hoef ik er ook niet altijd iets achter te zoeken.. dat trio gedeeltje, ach het kan ook gewoon een poging zijn, en als het niet lukt.. pech.. maar als het wel lukt.. mooi ik zou er niet teveel achter zoeke.. eerder nix...
|
Dumpen dat puberjoch. Gaat gegarandeerd ellende opleveren als ie nu (al) dit soort onzin uitkraamt. Een trio bespreken doe je niet via msn, en zeker niet als je m zo kort kent. Duidelijk op 1 ding uit. En niet op jou. Hij houdt niet van je.
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |