Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
On-topic: ik vind het mooie en idd simpele gedichten ![]()
|
![]() |
nou ja ieder zijn of haar eigen mening. Mag he? Maar ja, mijn mening was gewoon dat IK hem wel GEWELDIG vond, en dat het mij gewoon geraakt heeft. Kijk als hij je niks deed kan me voorstellen dat je zulke reacties overdreven vind, maar je kan je dan ook wel voorstellen dat mensen die hem wel geweldig vonden zo reageren, toch?
voor de rest heb ik graag reacties over me gedichies en niet of hij nou wel of niet interessant genoeg is om over te dichten
|
Erg naief te denken dat mensen hem toen hij leefde niet geweldig vonden, ook toen zijn er gedichtjes, liedjes, weet ik het wat van hem ontstaan, alleen nu staat het erg in de aandacht.
En ik vind ook dat wanneer zoiets wordt geschreven als hierboven staat, daar het respect voor opgebracht moet worden, want er zijn werkelijk mensen in de wereld die hem geweldig vonden. Dat is een persoonlijke mening en kan niet over gediscusseerd worden.
|
![]() |
Dit zijn toch politieke boodschappen? Niet dat ik dat slecht vind hoor
![]() Even goeie vrienden, ik doe niet graag mee aan discussies, heb altijd het gevoel dat ik discussieer met mensen die uit het goede hout gesneden zijn. Ook jij, Secreet ![]() Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Ik ga iets nummeren:
1 Dogmatisch avondje hier. Niet kunnen discussiëren over meningen? Hoe kom je dan aan een mening? 2 Mag je geen politieke onderwerpen dichten? Nu, het wordt al vreemder naarmate het later wordt. Waar mag je dan wél over dichten? Alle onderwerpen zijn vrij, het gaat om de gedachten. 3 Citaat:
Gedichten zijn ietwat kinderlijk, maar ze passen zeker in het hedendaagse wereld- of forumbeeld. 5 gr, t |
![]() |
|
Mag ik hier ook nog gedichten posten over Pim Fortuyn van voor z'n dood want die zagen er echt heeeeeel anders uit!
Met die gedichten wordt geimpliceerd dat hij alleen maar voor z'n mening uitkwam en andere politici niet... ![]() Niet alles was even doordacht...waarom ineens toch zoveel commotie??? Er ontstaat nu desrespect voor de andere politici, zou dat Pim's wil geweest zijn??? ![]() Sorry ik vind 't maar niks!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wie was die moslim die zo tegen homo's e.d. uitviel tegenover zijn eigen geloof? Gaan we nu alleen op pim afgeven? vrijheid van meningsuiting behoort geen grens te zijn..>Schrijvers zouden dat toch moeten begrijpen...Cencuur enzo?
||
![]() |
Citaat:
Dit slaat gewoon helemaal nergens op. Al dat sentimentele gedoe. En het laat ook weer eens zien hoe fucking hypocriet de Nederlanders nou weer wel niet zijn. Toen ie nog leefde lag er een grote ban op die vent en nu is het op eens een held? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Probeer een gedicht te maken zonder de politiek erin verwerkt. Zonder je politieke mening. Dit is IMHO anderen gewoon overtuigen van je politieke mening, deels dan. Nou vraag jij je misschien af: waarom is die gast zou kritisch bezig? Heel simpel, om jouw topic titel: PIM FORTUYN: deze gedichtjes zijn simpel, maar tis de waarheid. Het is niet DE waarheid. Het is hoogstens JOUW waarheid. Maa rgoed. Desondanks sterke..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben het ook wel met woodstock eens, maar dat geld natuurlijk maar voor sommige mensen! Degene die dit geschreven heeft was volgens mij niet iemand die Pim pas NA zijn dood ging ophemelen denk ik. Ik was ook zeker niet voor hem & zijn ideen, maar het is volgens mij wel waar wat Secreet schreef; hij heeft wel gezegd; de islam is achterlijk, en dat moet hij ook zeker niet zeggen, maar je moet er dan ook wel op letten WAAROM hij dat heeft gezegd. Ik weet zeker dat best veel mensen, als een bepaalde groep personen iets heel erg over hem/haar zegt, ook niet zullen zeggen: wat een aardige groep personen is dat. natuurlijk moet hij dat in zijn functie niet zeggen, maar ik kan het ook wel weer begrijpen. (en ik ben echt niet voor hem hoor). maargoed sorry dat ik hier weer over doorga, ik weet dat het ergens anders thuishoort maarja.... over de gedichten; die vind ik idd wel simpel maar eigenlijk nog helemaal niet zo slecht! xxx
|
![]() |
|
goed dan de dichtseltjes; we worden krities, maar dichters moeten daar tegen kunnen
![]() de laatste geeft nog het duidelijkst blijk van enige fantasie, die verschillende harten zijn leuk gevonden. de overige gedichtjes idd uiterst simpel, maar in hun simpelheid toch ontroerend. dat zou professor Pim leuk hebben gevonden, al die trouwe fans.
|
![]() |
nou mensen bedankt voor jullie meningen. Ieder zijn of haar eigen mening zeg ik maar altijd he! zolang het daar maar bij blijft.........respecteer elkaars mening zeg ik maar altijd, je ziet wat er van komt
|
![]() |
Ik vind de gedichten echt goed! MIJN COMPLIMENTEN!
Misschien was hij niet de perfecte man. En hij zei dingen waar ik absoluut niet mee eens was! Maar hij zei wel, wat de meeste mensen denken. Dat was zijn mening! Hij hoefde daarom toch niet dood. Ik vond het afschuwelijk! Als je om zo'n reden word vermoord! |
![]() |
|
Mijn mening er over, 'k zal er maar geen nieuwe topic voor openen als er al eentje is:
Het wordt beschreven in de boeken Het wordt verteld op de tv Iedereen heeft het er over Maar toch maak je het zelden mee Het is ‘on-Nederlands’, maar wel ‘Amerikaans’ Als of die dingen daar dagelijks gebeuren Het gebeurd hier net zo goed We moeten eens ophouden met zeuren Elke dag worden er mensen dood geschoten Maar nu is het iemand die we kennen van tv En opeens, heel plotseling Zit driekwart van Nederland er mee Ik teken geen register Ik loop niet mee met een stille tocht En ik stem ook niet op de lijst van Pim Ik geef ook nu toe dat ik hem niet mocht Dat zegt niet dat ik het hem gun Dit gun ik geen enkel mens Maar ik ben geen hypocriet Er is en blijft bij mij een grens (Voor de duidelijkheid, ik vind het dus wèl heel erg wat er is gebeurd, maar ik ga nu niet opeens positief over hem doen of wat dan ook. 'k zeg niet dat mensen hier dat doen, maar veel mensen doen het wel. Persoonlijk vond ik het van Ann en Eefje ed en Rowena ed erger, ook al is het niet met mekaar te vergelijken.)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|