Advertentie | |
|
![]() |
|
ooh... michael jackson heeft ZOOVEEL leuks...
ik heb al zijn platen ik luister er wel minder naar dan vroeger en platen zijn ook een stuk ingewikkelder dan cd's. je moet ze omdraaien en alles, zeg maar, de hele tijd alles in de gaten houden, en soms heb je daar geen tijd voor. sowieso ging ik er nog eens voor zitten en een avondje 'MJ'en
|
![]() |
Michael Jackson rulez gewoon!!
Alle Cd's & liedjes van hem zijn gewoon mooi!! ![]() Mijn favoriete liedjes van hem is: I Can't Stop Loving You, Man In The Mirror & Heal The World....doet ook wel wat met me...maar zoals ik al zei....allemaal ![]()
|
ai, ik ben heuse fan geweest dus veel liedjes.
Ken je het gevoel,dat je niet durft ademen uit schrik iets van het liedje te missen? -> Speechless prachtig nummer! Smooth criminal, liberian girl, keep the faith,who is it,in the closet,whatever happens, ghosts,threatened,.... allemaal toppers ![]() (ik heb een filmpje waar ik Mj nadoe, nog geen maand geleden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, de (mini)film Ghost is ook harstikke fet, ik weet niet of mensen die kennen? Daarin zingt hij nrs. als 2 Bad en Ghost. En zijn live-optreden bij de MTV-awards van '95 is ook elite, evenals de clip van Remember the Time.
||
Citaat:
Ghost is echt zo cool! ![]() Michael Jackson heeft gewoon heel goeie clips! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
alleen butterflies is volgens mij in de vs alleen uitgebracht, maar na die 3 dus stopte sony met het promoten. Maar break of dawn is wel een mooi nummertje en misschien zal het mensen aanzetten tot alsnog het kopen van invincible misschien dat het er daarom opstaat |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Nou, de special edition-versies zijn wel erg interessant, als je kijkt wat er zoal aan toegevoegd is: op die van Thriller staat de originele demo-versie van 'Billie Jean' (echt interessant!)en krijg je echt heel erg veel te horen over de achtergrond van het album.
Op 'Bad' staan nummers die het niet op het originele album gehaald hebben (Streetwalker is goed!) en ook hier krijg je weer meer te horen over de achtergrond van het album. De special editions zijn ![]() |
![]() |
|
ik las trouwens ook ergens dat er in het voorjaar van 2004 waarschijnlijk een nieuw MJ album uitkomt, genaamd Resurrection.
Wat denken jullie, is dit gewoon onzin of kan het wel waar zijn? De tracklist zag er zo uit volgens hen: 1 - Xscape 2 - Respect 3 - Faint (featuring Ja Rule en Ashanti) 4 - No Excuse (featuring Eminem) 5 - The Way It Is 6 - Open Your Mind 7 - Strong 8 - The Pressure I Feel 9 - Sun In The Night 10 - Never Stop Me 11 - Trash 12 - Trust In My Heart 13 - Forever 14 - I’ll Give My Life 15 - Take My Hand mij lijkt wel het goed als er een nieuw album uitkomt, vooral omdat deze niet van sony zal zijn en er dus wel meer dan 2 singles van uitkomen. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb al een demo versie van xcape gehoort, en MJ heeft al een paar nummers opgenomen met Ashanti waaronder Get Out Of My Mind die gewoon van een officiele site te downloaden is. |
![]() |
||
Citaat:
maar de demoversie klonk er stoer ja jackson die in het begin van het nummer ontsnapt uit een gevangenis ![]() klinkt een beetje zoals elk openingsnummer van een album, zeg maar zoals jam, scream, unbreakable met een vlotte 'beat' |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
De Kantine |
welke 10 albums staan permanent bij jou in de cdlade? Orpheo | 47 | 15-08-2006 21:12 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
Michael Jackson: Schuldig of niet? joopie12 | 153 | 03-02-2004 15:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
jullie mening over het branden van cd's thunic | 66 | 10-11-2003 19:08 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |