Oud 10-12-2003, 10:36
dynamische zeep
dynamische zeep is offline
eej luitjez, tenx voor alle posi & negatieve reacties op de vorige, maar jullie zijn nog niet van mijn zooi verlost, hier is der weer eentje

Dit keer iets serieuzere shit, hij is nog niet helemaal af, (overgangen & beat iets meer continu op sommige punten)maar dit is wat het ongeveer wordt : confuzion

het kan trouwens zijn dat de bass niet zuiver is, mijn boxen willen nog wel eens het geluid iets anders weergeven dan het werkelijk is...
Oud 10-12-2003, 10:44
konflict
konflict is offline
vanaf 2.13 vind ik 't wel cool, niet echt origineel maar het zou wel werken op de dansvloer. ik kan hier niet echt goed naar je mix luisteren (brakke koptelefoon) maar het is zo te horen wel beter dan je vorige track.

maar het intro voor de 2.13 vind ik het nogal vaag en er zit weinig structuur in, ook al is het misschien nog maar een intro. probeer niet teveel dingetjes in 1 track te stoppen en beperk je tot een aantal samples/synths.

met fruityloops gemaakt zeker?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 10:48
dynamische zeep
fruityloops... had gekund, ben daar wel een poosje mee bezig geweest maar overgestapt op reason, maar je kan nog wel merken dat ik de structuur daarvan nog een beetje teveel gebruik, moet dit programma ook nog echt onder de knie krijgen (gaat al wel beter..
Oud 10-12-2003, 12:10
konflict
konflict is offline
ah ok, reason 2.5 schijnt wel erg tof te zijn maar ik gebruik 't zelf niet (heb wel ooit nog 'ns reason 1.0 geinstalleerd maar het is niet mijn ding).

wat ook nog wel 'ns wil helpen om je track wat vetter te laten klinken is een mastering plugin of programma. ik weet niet of reason vst plugin support heeft, maar je zou 'ns op zoek kunnen gaan naar T-RackS (de standalone versie, niet de pluginversie dus).
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 17:48
Aphex
Aphex is offline
Download al niet meer - Angelfire kan maar even mp3 vast houden.
probeer iets anders.
Oud 11-12-2003, 22:22
dynamische zeep
T-rackS? k'zal es kijken of ik wat kan vinden, tnx
Oud 12-12-2003, 16:14
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik vind het slecht, en dat is niet omdat ik niet van dat soort muziek hou.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 13:10
Droyd
Droyd is offline
Ik vind em erg leuk om naar te luisteren. Je melodieën vind ik erg goed, alleen ga je op een te snelle (of misschien gewoon onjuiste, puur op het gevoel dan) manier over naar iets anders vind ik. De overgangen kunnen idd beter.

Vanaf 2 minuten wordt het idd erg goed

Jammer dat op het Artistiek forum relatief weinig mensen intresse tonen voor muziek...Kvin je track goed, maar het zou nog stukken beter kunnen.
Oud 16-12-2003, 01:24
dynamische zeep
Droyd, tnx

Ben ondertussen eventjes bezig geweest met de overgangen, beats e.d. en de iets verbeterde versie klinkt als dit

Citaat:
Droyd schreef op 14-12-2003 @ 14:10:
Jammer dat op het Artistiek forum relatief weinig mensen intresse tonen voor muziek...
jepz... maar ieder zijn voorkeur
Oud 18-12-2003, 14:40
dynamische zeep
maar als er verder toch nog een paar mensen zijn die de moeite zouden willen nemen ff te luisteren hiernaar, en wat commentaar erover kunnen geven, zou dat zeer okeej zijn...

p.s. of de term d'n'b opgaat voor geheel dit nummer is betwijfelbaar....
maar aangezien ik verder ook geen id heb hoe het anders te noemen, laat ook maar...
Oud 18-12-2003, 17:36
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Klinkt vet, 3.06 is cool

als tip : bij het begin die bass wat harder of watvoor instrument het ook is
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 18:23
infamous
infamous is offline
waamee maak je het?
Oud 19-12-2003, 19:32
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Als je even de moeite had genomen om drie posts door te lezen zou je het wel weten...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:59
infamous
infamous is offline
ja sorry, heb 3u geslapen vannacht ;p

ik ben nu net met logic bezig
wel wazig programma maar wel cool
Oud 20-12-2003, 15:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
best nice. ga zo door.
Met citaat reageren