Oud 12-12-2003, 18:08
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-12-2003 @ 17:55:
Nee, iemand die weet dat dat soort dingen in Staphorst niet op de basisschool worden gezegd.
Dat geeft maar weer eens aan hoe oneerlijk jij bent. Alsof jij de hele dag op alle basisscholen in Staphorst rondhangt om alles te peilen. Op een islamitische basisschool ben jevast nog nooit geweest maar daar weet je zogenaamd ook al alles van om allerlei beweringen te kunnen doen.

Oud 12-12-2003, 18:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 12-12-2003 @ 19:08:
Dat geeft maar weer eens aan hoe oneerlijk jij bent. Alsof jij de hele dag op alle basisscholen in Staphorst rondhangt om alles te peilen. Op een islamitische basisschool ben jevast nog nooit geweest maar daar weet je zogenaamd ook al alles van om allerlei beweringen te kunnen doen.

Ik heb nooit beweerd alles van Islamitische scholen te weten! En ik ken mensen die in Staphorst op de basisschool hebben gezeten.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 18:14
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-12-2003 @ 19:11:
Ik heb nooit beweerd alles van Islamitische scholen te weten! En ik ken mensen die in Staphorst op de basisschool hebben gezeten.
Dus? Ik ken een heleboel mensen die op islamitische scholen hebben gezeten en zeer goed terecht zijn gekomen in deze maatschappij, zeer goed nl spreken en niemand overlast bezorgen. Telt dat ook?
Oud 12-12-2003, 18:28
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Yousra schreef op 12-12-2003 @ 19:14:
Dus? Ik ken een heleboel mensen die op islamitische scholen hebben gezeten en zeer goed terecht zijn gekomen in deze maatschappij, zeer goed nl spreken en niemand overlast bezorgen. Telt dat ook?
Telt mee voor wat?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 19:07
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-12-2003 @ 19:11:
En ik ken mensen die in Staphorst op de basisschool hebben gezeten.
Hee, ik ook!
Oud 12-12-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-12-2003 @ 16:58:
Ze zullen geen rare dingen zeggen over Moslims, Joden of andere bevolkingsgroepen.
Goh. Stel ze eens een vraag over homoseksualiteit zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten