|
|
Bekijk resultaten poll: Eens met de stelling | |||
Ja, stalken is onaanvaardbaar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 68.42% |
Nee, ik stalk zelf graag |
10 | 26.32% |
Nee, want... |
2 | 5.26% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit]ow het lijkt erop dat mensen het hier nogal 'stoer' vinden om met wetsartikelen te komen, alleen dan zeggen dat ze 'er even niet op kunnen komen' als je dan al zon praatjes hebt neem dan iig de moeite om even je wetbundel te pakken (aannemende dat er nog een studie aan die praatjes gekoppeld zit) of surf even naar www.wetten.nl, kleine moeite ![]() Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 14:05. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Tenminste ervanuit gaande dat jij zelf wél een wettenbundel tot je beschikking hebt. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een goede vriendin van mij wordt al jaren gestalkt. Ze durft er echter niets tegen te doen (wil geen aangifte doen uit angst).
Echter, hij heeft toegegeven tegen vrienden van hem, dat hij alleen maar doorgaat ermee om haar bang te houden, zodat ze geen aangifte gaat doen. Hij is er erg bang voor. Dus het heeft op sommige mensen wel een bepaalde invloed. |
![]() |
|
wat een idiote poll, duh dat stalken onaanvaardbaar is, de vraag heeft ook niet bijster veel met je stelling te maken
ik zie niet in waarom er voor elk delict een andere procedure zou moeten gelden. de politie heeft op dit moment juridisch genoeg middelen om zo iemand aan te pakken, alleen praktisch kennelijk niet. dan moet je daar wat aan doen, niet aan de wet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij ambtenaren houden zoiezo al verschrikkelijk van regeltjes dus de kans dat de praktijk veranderd onder de huidige regelgeving lijkt me vrijwel nihil... Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 15:27. |
![]() |
|
Deze topic komt van het Jongerenkabinet-wisselforum. Dit wisselforum sluit binnenkort, en daarom heb ik besloten deze topic te verplaatsen. Kunnen jullie hier nog even doorgaan.
N&Aforumbazen: sluit of verplaats hem maar, als jullie hem niet willen hebben.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|