Oud 14-12-2003, 19:12
qwertyuiop
qwertyuiop is offline

Ik hoop dat het voor zichzelf spreekt, en dat het iemand een beetje raakt. Gezien dat mijn definitie van kunst is.

Overigens kon ik het eigenlijke schilderij niet posten, heb alleen scanner, en zijn de drie balkjes dus weg + iets realistischer wimpers.

En eigenlijk zoek ik kunst die hieraan doet denken. En waar jullie het aan doet denken, ook al lijkt het er (qua uitwerking, stijl) niet op. Dus als er iemand een naam weet te reproduceren, antwoord!

Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 19:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2003, 19:18
grandmommy
grandmommy is offline
ik vind het mooi. het is moeilijk, daarom hou ik er van. het doet me denken aan de site van the mars volta
Oud 14-12-2003, 20:18
Nijpjes
Nijpjes is offline
Nee, ik vind het helemaal nix. Maar komt omdat ik niet van abstract hou. En als het geen abstract is, kan ik niet ontdekken wat het moet zijn...je had het over wimpers en dat in combinatie met de titel....nee, wordt er nie wijzer uit...
Oud 14-12-2003, 22:17
funkypunk
funkypunk is offline
ik vind het mooi en donker, zou het liever in het echt en heel groot zien en er dan in verdrinken
Oud 15-12-2003, 08:22
Stoetel
Stoetel is offline
Hij's mooi uitgewerkt. Ik hou wel van je stijltje.
Oud 15-12-2003, 14:11
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
ja verdrinken!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 18:19
funest
funest is offline
hmm et doet me niet zo veel
ik vin je symboliek, zover ik er enige in herken wel beetje flauwtjes. maar goed zou liever hele beeld zien ..om tot beter oordeel te komen
verder vin ik de manier waarop je et uitwerkt, mja et oogt wat afgeraffeld, et komt op mij over dat je meer waarde hecht aan het idee dan aan de uitwerking..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 15:56
Verwijderd
Ik vind het wel mooi, je kan er lang naar kijken en dan nieuwe dingen zien. Waar het op lijkt...weet ik niet zo goed. Ik vind dat oog erg cool gedaan, dat je die achtergrond er nog bij ziet zeg maar, met die tranen erbij.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 16:04
Verwijderd
ne, vind het nix, zit geen gevoel in, te veel illustratief, als je je zo voelt zou je ometen opgaan in dat gevoel en dan gaan schilderen of wat dan ook, probeer niet van te voren al te weten wat je gaat maken, maar laat je als het ware leiden door het gevoel, misschien vind je het een beetje raar advies maar het doet je goed. succes iig
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 16:31
Funky Lowlive
Funky Lowlive is offline
doet me denken aan "Don't Be Light"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten