Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
beetje vage beschrijving, ik ben momenteel de tekst ook helemaal kwijt van het nummer.
Het is een cover van een ouder nummer, en in de tekst zit dacht ik iets van "would you go out with me" wat vrij vaak herhaald wordt. Het is aardig aan de rockende kant, in de clip zie je uit de schaduw van de artiesten de hele tijd een silhouet komen van een dansende vrouw. Veel vager kan het niet, denk ik. |
![]() |
|
![]() |
ik ben op zoek naar een waarschijnlijk heel bekend nummer dat je weleens op radio veronica hoort. Het is een traag rock-ballet achtig nummer met steeds de zin 'like birds....' zo klinkt het teminste het kan ook best wat anders zijn. Ik vermoed dat het uit de jaren 80 komt.
anyone ?
||
![]() |
Citaat:
Die kwam in mij op vooral door je clip beschrijving! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Getver ik weet het niet, maar komt me wel bekend voor.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In naam van een vriend van me. Ik kan alleen de info geven wat hij me verteld heeft, maar ik heb hem beloofd het eens aan de experts hier voor te leggen
![]() Hij heeft the Cranberries ooit zien optreden bij een uitzending van Barend en Van Dorp en daar speelden ze een nummer dat begon met iets als "It's my country, I'm Your man". Dat heeft ie verstaan en dat is alles wat hij zich herinnert. Iemand enig idee? Het is best al een tijd geleden. (hij heeft het opgezocht bij het programma op internet, maar om de een of andere vage reden was net die datum ertussenuit). |
![]() |
|
![]() |
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een liedje. Ik heb heel internet al afgezocht, maar kan het nergens vinden.
"When / if I die I will see God laughing at me..." Zoiets... Verder weet ik geen titel, geen artiest... Het is een vrij rustig liedje, en het wordt gezongen door een man. Heeft iemand misschien enig idee welk lied ik bedoel? Alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Monstertruckdriver - T.Raumschmiere Dit is volgens mij al de 4e keer dat het wordt gevraagd! ![]() |
![]() |
|
ok.. ik zoek een vrij oud liedje
![]() Het is een soort van kerstliedje, en het zat bij een britse tv serie ofzo over een sneeuwpop die 's nachts tot leven kwam en dan met het jongetje dat in het huis erbij woonde ging vliegen... ![]() succes ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, het nummer is erg vaak gecovered. er staat bij google elke keer dat het van nightwish is maar dat geloof ik niet.
het komt uit de film the snowman en hier staat de tekst http://members.jcom.home.ne.jp/fieda...d/lyrics03.htm
|
![]() |
Oké een heel vage beschrijving, maar meer kan ik er niet van maken:
Het nummer begint met veel gitaren in een matig tot snel tempo. Het is een klassieker; hij wordt veel in rockcafés gedraaid. Ik begrijp dat dit een nogal nietszeggende beschrijving is, maar misschien heeft iemand toch een idee...
||
![]() |
Citaat:
|
Hier dan maar... sorry
![]() Oke, ik zoek een nummer, of eigenlijk meer de band. Ik weet namelijk alleen nog de clip van het nummer, en ik weet niet eens meer of het nummer wel oké was, maar ik vond de clip wel grappig, dus hier gaat ie: Het gaat over een man en een vrouw in nette kleding (man in pak, vrouw in groene glitterjurk(?) ) die met elkaar dansen in een huis (?), best sjiek allemaal. Op een gegeven moment doet die vent een roos in z'n mond en zo dansen ze verder. Dan doet hij z'n mond open en valt die roos weer uit z'n mond, en dan lacht hij even en gaan ze weer verder dansen. Die man en vrouw zijn niet echt de jongsten meer, het is dus echt een mooi huis waar ze dansen, veel beige/geel tinten verder... Dat is het... Het is dus een redelijk snel nummer denk ik, maar ik heb echt geen idee wie het heeft gemaakt. De clip kwam wel op MTV (en vaak ook). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het zo niet, maar ik geef het aan hem door, kan ie zelf uitzoeken of hij iets herkent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 10 Roxy | 255 | 06-02-2004 12:16 | |
Muziek |
Huup huup, een luistertopic! telluriet | 251 | 15-12-2003 18:55 | |
Muziek |
MTV The Trip Bjorn008 | 20 | 13-12-2003 15:53 |