Oud 12-12-2003, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 12-12-2003 @ 00:26:
niet miss the fame, maar Mister Vain.....

Mister Vain - Culture Beat
En ik denk dat zij de nieuwe versie bedoelt, en dat is dezelfde naam, behalve dat er "recall" achter de titel komt.
Advertentie
Oud 12-12-2003, 10:36
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 12-12-2003 @ 11:24:
En ik denk dat zij de nieuwe versie bedoelt, en dat is dezelfde naam, behalve dat er "recall" achter de titel komt.
Ok ben niet helmaal op de hoogte blijkbaar, maar die is nog altijd van Culture Beat als ik zo op google zoek....
Heb ik ook weer wat geleerd....
Oud 12-12-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 12-12-2003 @ 11:36:
Ok ben niet helmaal op de hoogte blijkbaar, maar die is nog altijd van Culture Beat als ik zo op google zoek....
Heb ik ook weer wat geleerd....
Oud 12-12-2003, 19:50
SounD
SounD is offline
Ik heb mijn nummer inmiddels gevonden. Voor Charmed vooruitblik gebruiken ze Trashed van Skin

SounD
Oud 13-12-2003, 14:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
SounD schreef op 12-12-2003 @ 20:50:
Ik heb mijn nummer inmiddels gevonden. Voor Charmed vooruitblik gebruiken ze Trashed van Skin

SounD
haha, hebben we hem ook weer
Oud 13-12-2003, 16:08
Verwijderd
beetje vage beschrijving, ik ben momenteel de tekst ook helemaal kwijt van het nummer.

Het is een cover van een ouder nummer, en in de tekst zit dacht ik iets van "would you go out with me" wat vrij vaak herhaald wordt.

Het is aardig aan de rockende kant, in de clip zie je uit de schaduw van de artiesten de hele tijd een silhouet komen van een dansende vrouw.

Veel vager kan het niet, denk ik.
Oud 13-12-2003, 16:58
BBEM
BBEM is offline
ik ben op zoek naar een waarschijnlijk heel bekend nummer dat je weleens op radio veronica hoort. Het is een traag rock-ballet achtig nummer met steeds de zin 'like birds....' zo klinkt het teminste het kan ook best wat anders zijn. Ik vermoed dat het uit de jaren 80 komt.

anyone ?
Oud 13-12-2003, 17:19
Verwijderd
het is toch niet toevallig

eels - i like birds?

kdenk het eigenlijk niet
Oud 13-12-2003, 17:43
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2003 @ 18:19:
het is toch niet toevallig

eels - i like birds?

kdenk het eigenlijk niet
t was ook me eerste zoekresultaat

maar het is meer een soort van rock-ballet en door een vrouw gezongen
Oud 13-12-2003, 18:49
hi
hi is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2003 @ 17:08:
beetje vage beschrijving, ik ben momenteel de tekst ook helemaal kwijt van het nummer.

Het is een cover van een ouder nummer, en in de tekst zit dacht ik iets van "would you go out with me" wat vrij vaak herhaald wordt.

Het is aardig aan de rockende kant, in de clip zie je uit de schaduw van de artiesten de hele tijd een silhouet komen van een dansende vrouw.

Veel vager kan het niet, denk ik.
Jet - Are You Gonna Be My Girl

Die kwam in mij op vooral door je clip beschrijving!
Oud 13-12-2003, 21:01
Debje
Debje is offline
De jongen met halflang blond haar en een zwarte zonnebril zong het in Idols
Het is een Afrikaans liedje...
Ik ben op zoek naar de titel van het originele liedje...
Iemand???
Oud 13-12-2003, 21:18
lana
lana is offline
Citaat:
Debje schreef op 13-12-2003 @ 22:01:
De jongen met halflang blond haar en een zwarte zonnebril zong het in Idols
Het is een Afrikaans liedje...
Ik ben op zoek naar de titel van het originele liedje...
Iemand???
Wes- Alane

Oud 13-12-2003, 22:53
Verwijderd
Ik heb een nummer dat So happy together heet.. er staat bij dat het van The Kinks is, maar is dat ook zo? En als het niet zo is, van welke band dan wel?
Oud 14-12-2003, 08:45
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-12-2003 @ 23:53:
Ik heb een nummer dat So happy together heet.. er staat bij dat het van The Kinks is, maar is dat ook zo? En als het niet zo is, van welke band dan wel?
The Kinks hebben hem misschien ook uitgevoerd (zelfde periode) origineel is van the Turtles.
Oud 14-12-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 13-12-2003 @ 19:49:
Jet - Are You Gonna Be My Girl

Die kwam in mij op vooral door je clip beschrijving!
tnx
Oud 14-12-2003, 12:16
rijk_v
rijk_v is offline
Dat liedje dat die gast met die zonnebril gister bij idols zong, afrikaans liedje?
Oud 14-12-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 14-12-2003 @ 09:45:
The Kinks hebben hem misschien ook uitgevoerd (zelfde periode) origineel is van the Turtles.
aah, dat dacht ik al. Bedankt!
Oud 14-12-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 14-12-2003 @ 13:16:
Dat liedje dat die gast met die zonnebril gister bij idols zong, afrikaans liedje?
kijk eens 4 posts boven je..
Oud 14-12-2003, 16:49
Sitia
Sitia is offline
Een nummer dat eindigt met
hhm yes aah
ja heel wazig, maar dat einde heb k al dagen in mn kop, gezongen door een meisje/meisjes.. Maar k weet dr zo verder f niks meer van
Oud 14-12-2003, 22:51
Verwijderd
Punk-ish cover van "I want you to want me" (origineel van culture club geloof ik)...Gezongen door een of ander wijffie...
Artiest, iemand?
Oud 15-12-2003, 00:51
Verwijderd
Citaat:
dmtdmt schreef op 11-12-2003 @ 17:23:
http://members.ams.chello.nl/m.lilley/watisdit.mp3

welke ios dit ?
ff uppen weer
Oud 15-12-2003, 04:55
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 11-12-2003 @ 17:23:
http://members.ams.chello.nl/m.lilley/watisdit.mp3

welke ios dit ?

Getver ik weet het niet, maar komt me wel bekend voor.
Oud 15-12-2003, 04:59
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
RockRoach schreef op 14-12-2003 @ 23:51:
Punk-ish cover van "I want you to want me" (origineel van culture club geloof ik)...Gezongen door een of ander wijffie...
Artiest, iemand?
Cover wellicht van Letters to Cleo? Origineel is van Cheap trick.
Oud 15-12-2003, 13:36
Verwijderd
koel...
Oud 16-12-2003, 10:07
Verwijderd
In naam van een vriend van me. Ik kan alleen de info geven wat hij me verteld heeft, maar ik heb hem beloofd het eens aan de experts hier voor te leggen .

Hij heeft the Cranberries ooit zien optreden bij een uitzending van Barend en Van Dorp en daar speelden ze een nummer dat begon met iets als "It's my country, I'm Your man".
Dat heeft ie verstaan en dat is alles wat hij zich herinnert. Iemand enig idee? Het is best al een tijd geleden.

(hij heeft het opgezocht bij het programma op internet, maar om de een of andere vage reden was net die datum ertussenuit).
Oud 16-12-2003, 15:17
Debje
Debje is offline
Citaat:
lana schreef op 13-12-2003 @ 22:18:
Wes- Alane

Dankjuh...
Oud 16-12-2003, 16:18
nenne
nenne is offline
Ik ben al heel erg lang op zoek naar een liedje. Ik heb heel internet al afgezocht, maar kan het nergens vinden.

"When / if I die I will see God laughing at me..."

Zoiets...
Verder weet ik geen titel, geen artiest... Het is een vrij rustig liedje, en het wordt gezongen door een man.

Heeft iemand misschien enig idee welk lied ik bedoel? Alvast bedankt!
Oud 16-12-2003, 17:45
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-12-2003 @ 11:07:
In naam van een vriend van me. Ik kan alleen de info geven wat hij me verteld heeft, maar ik heb hem beloofd het eens aan de experts hier voor te leggen .

Hij heeft the Cranberries ooit zien optreden bij een uitzending van Barend en Van Dorp en daar speelden ze een nummer dat begon met iets als "It's my country, I'm Your man".
Dat heeft ie verstaan en dat is alles wat hij zich herinnert. Iemand enig idee? Het is best al een tijd geleden.

(hij heeft het opgezocht bij het programma op internet, maar om de een of andere vage reden was net die datum ertussenuit).
hier staan een heleboel teksten van de cranberries -----> http://www.alwaysontherun.net/cranber.htm
Oud 16-12-2003, 17:51
liesje 19
liesje 19 is offline
Ok: de clip is wit met getekende poppetjes en het is een techno achtig nummer, t wordt ook gebruikt in een reclame van tmf
ohohoh hoe heet die liedje???
Oud 16-12-2003, 17:52
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
schorremorrie schreef op 16-12-2003 @ 18:51:
Ok: de clip is wit met getekende poppetjes en het is een techno achtig nummer, t wordt ook gebruikt in een reclame van tmf
hmm t.raumschmiere is dat denk ik, als je dat zo schrijft, hoe t nummer heet weet ik niet
Oud 16-12-2003, 17:56
hi
hi is offline
Citaat:
schorremorrie schreef op 16-12-2003 @ 18:51:
Volgens mij bedoel je deze?

Monstertruckdriver - T.Raumschmiere

Dit is volgens mij al de 4e keer dat het wordt gevraagd!
Oud 16-12-2003, 17:59
hi
hi is offline
Citaat:
Escapism schreef op 16-12-2003 @ 18:52:
hmm t.raumschmiere is dat denk ik, als je dat zo schrijft, hoe t nummer heet weet ik niet
Je was me voor sorry
Oud 16-12-2003, 18:06
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
hi schreef op 16-12-2003 @ 18:59:
Je was me voor sorry
jij had een beter antwoord
Oud 16-12-2003, 18:07
FireCracker
FireCracker is offline
ok.. ik zoek een vrij oud liedje
Het is een soort van kerstliedje, en het zat bij een britse tv serie ofzo over een sneeuwpop die 's nachts tot leven kwam en dan met het jongetje dat in het huis erbij woonde ging vliegen... het wordt gezongen door zo'n sopraanjochie en verder weet ik het er niks van...
succes
Oud 16-12-2003, 19:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh das dat liedje van 'we're walking in the air, walking in the moonlit sky' ofzoiets... Effe verder zoeken en dan heb je zo t antwoord...
Oud 16-12-2003, 19:06
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Noekie schreef op 16-12-2003 @ 20:05:
Oh das dat liedje van 'we're walking in the air, walking in the moonlit sky' ofzoiets... Effe verder zoeken en dan heb je zo t antwoord...
ja! die dankje <3
Oud 16-12-2003, 19:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hmm, het nummer is erg vaak gecovered. er staat bij google elke keer dat het van nightwish is maar dat geloof ik niet.
het komt uit de film the snowman en hier staat de tekst

http://members.jcom.home.ne.jp/fieda...d/lyrics03.htm
Oud 17-12-2003, 12:56
~ice~
~ice~ is offline
Oké een heel vage beschrijving, maar meer kan ik er niet van maken:

Het nummer begint met veel gitaren in een matig tot snel tempo. Het is een klassieker; hij wordt veel in rockcafés gedraaid.

Ik begrijp dat dit een nogal nietszeggende beschrijving is, maar misschien heeft iemand toch een idee...
Oud 17-12-2003, 13:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij klassieker dacht ik meteen aan Hotel California van the Eagles... maar dat zal 'm wel niet zijn.
Oud 17-12-2003, 13:10
Gerbalife
Gerbalife is offline
Citaat:
RockRoach schreef op 14-12-2003 @ 23:51:
Artiest, iemand?
NOFX heeft em ook gecovered
Oud 17-12-2003, 14:04
~ice~
~ice~ is offline
Citaat:
Noekie schreef op 17-12-2003 @ 14:07:
Bij klassieker dacht ik meteen aan Hotel California van the Eagles... maar dat zal 'm wel niet zijn.
Nee, die idd niet. Het is meer zwaardere, hardere rock. Een echte oldie, dat wel. En ik betwijfel of erin gezongen wordt...
Oud 17-12-2003, 15:30
A loved one
A loved one is offline
Hier dan maar... sorry

Oke, ik zoek een nummer, of eigenlijk meer de band. Ik weet namelijk alleen nog de clip van het nummer, en ik weet niet eens meer of het nummer wel oké was, maar ik vond de clip wel grappig, dus hier gaat ie:

Het gaat over een man en een vrouw in nette kleding (man in pak, vrouw in groene glitterjurk(?) ) die met elkaar dansen in een huis (?), best sjiek allemaal. Op een gegeven moment doet die vent een roos in z'n mond en zo dansen ze verder. Dan doet hij z'n mond open en valt die roos weer uit z'n mond, en dan lacht hij even en gaan ze weer verder dansen. Die man en vrouw zijn niet echt de jongsten meer, het is dus echt een mooi huis waar ze dansen, veel beige/geel tinten verder...

Dat is het... Het is dus een redelijk snel nummer denk ik, maar ik heb echt geen idee wie het heeft gemaakt. De clip kwam wel op MTV (en vaak ook).
Oud 17-12-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 16-12-2003 @ 18:45:
hier staan een heleboel teksten van de cranberries -----> http://www.alwaysontherun.net/cranber.htm
Merci
Ik vind het zo niet, maar ik geef het aan hem door, kan ie zelf uitzoeken of hij iets herkent.
Oud 17-12-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef op 17-12-2003 @ 16:30:
Hier dan maar... sorry

Oke, ik zoek een nummer, of eigenlijk meer de band. Ik weet namelijk alleen nog de clip van het nummer, en ik weet niet eens meer of het nummer wel oké was, maar ik vond de clip wel grappig, dus hier gaat ie:

Het gaat over een man en een vrouw in nette kleding (man in pak, vrouw in groene glitterjurk(?) ) die met elkaar dansen in een huis (?), best sjiek allemaal. Op een gegeven moment doet die vent een roos in z'n mond en zo dansen ze verder. Dan doet hij z'n mond open en valt die roos weer uit z'n mond, en dan lacht hij even en gaan ze weer verder dansen. Die man en vrouw zijn niet echt de jongsten meer, het is dus echt een mooi huis waar ze dansen, veel beige/geel tinten verder...

Dat is het... Het is dus een redelijk snel nummer denk ik, maar ik heb echt geen idee wie het heeft gemaakt. De clip kwam wel op MTV (en vaak ook).
Bob Sinclair - Kiss My Eyes?
Oud 17-12-2003, 19:26
Briseïs
Briseïs is offline
Heeft iemand een id hoe het nummer heet dat in de Net5 reclame voor die In de ban van de ring avond wordt gebruikt?
Oud 17-12-2003, 21:12
NERD
NERD is offline
Citaat:
A loved one schreef op 17-12-2003 @ 16:30:
Hier dan maar... sorry

Ik ken de videoclip en ik weet ook dat de man in kwestie Jean Claude van Damme is. Titel en uitvoerende ben ik even kwijt, misschien dat iemand anders het nu wel weet. Of je doet een poging bij google, zoveel clips zijn er niet met "The muscles from Bruxelles"...
Oud 17-12-2003, 21:24
COELEN
COELEN is offline
hoe heet da nr van: Her i am, signed sealed delivered??
Oud 17-12-2003, 21:50
lana
lana is offline
Citaat:
COELEN schreef op 17-12-2003 @ 22:24:
hoe heet da nr van: Her i am, signed sealed delivered??
Stevie Wonder- Signed, Sealed, Delivered (i'm yours)

Oud 17-12-2003, 21:57
lana
lana is offline
ik zoek de artiest van een langzame reggae versie van "One Step Beyond".
volgens mij is deze versie niet door Madness.

Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 22:19.
Oud 17-12-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 17-12-2003 @ 22:12:
Ik ken de videoclip en ik weet ook dat de man in kwestie Jean Claude van Damme is. Titel en uitvoerende ben ik even kwijt, misschien dat iemand anders het nu wel weet. Of je doet een poging bij google, zoveel clips zijn er niet met "The muscles from Bruxelles"...
Als je weet dat van damme erin speelt, is het zeker weten bob sinclair - kiss my eyes
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten