| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@S: heb je er een plaatje van? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb ik een tijd terug zien staan in Miljonair geloof ik. Is een pak zonder echte schoudervullingen en de boort staat niet, maar ligt zeg maar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. En verder een donkerbruin ribcolbertje, mooie laarzen, nieuwe spijkerbroek en een wollen trui. Dat laatste komt allemaal in de vakantie .
|
|
|
|
ik wil graag n nieuw horloge
ik wil graag 10 minuten gratis winkelen in de Bijenkorf of H&M ik wil graag nieuwe pantoffels ik wil graag voldoendes ik wil graag het creme mod-style mantelpakje van Zara ik wil graag rode pumps ik wil graag naar een concert van outkast ik wil graag een nieuw kapsel ik wil graag geld |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik wil graag een mooi vrouwelijk pak, dat is zoooo graag en een grote jurk en petticoats en vanalles maar dat zijn allemaal van die droomdingen ![]() Oja ook nog een olympus p-10 photoprinter, een 4 megapixel fotocamera, een eigen videocameraatje (zo'n camcorder) en dat ene leuke jochje Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 15:30. |
||
|
|
|
|
Een nieuwe zwarte losvallende trui met wijde hals, want die ik nu heb is helemaal gekrompen (2x aangehad
)Een paar donkerbruine Dick Boons met hak, het liefst die uit de nieuwe collectie ![]() Of een paar zwarte Dick Boons met stiletto hak en drukknopen aan de zijkant <3 Een mooie bewerkte sjaal met meerdere kleuren Bijpassende hangoorbellen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het pak op zich is wel aardig.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=501561
|
|
|
Verwijderd
|
-DE spijkerbroek van Seven 4 all mankind
-zwarte Gucci laarzen met sporen -bruine overknee laarzen met stiletto hak -gele trenchcoat -baggy spijkerbroek van Replay -zwarte riem met haren van de Bijenkorf -colbertje in de kleur van Kanis & Gunnink -Burberry regenlaarzen -zwart bikers jasje -bruin/camel wollen vest van Anna Rita N -felgroen zomerjurkje met roze bloemenprint -oja, en geld! |
|
|
||
|
Citaat:
verder wil ik graag nog een galajurk, een mooie armband (degene die ik gezien had was verkocht) en.. een MINI!
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
het bandje is te mooi voor mij I guess.. zullen heel snel krassen op komen mezelf kennende
en het klokje was denk ik mooier geweest met romeinse cijfers, of gewoon van die zilveren puntjes op 12, 3, 6 en 9. maar vind het zo ook niet verkeerd
|
|
||
|
Citaat:
![]() http://electronic.mainseek.com/11412...ve-500204.html Werkt dat ? Het is in ieder geval de Archos studio 20 gb |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
haha wat ongelofelijk lelijk
|
|
||
|
Citaat:
Ik wil krullen. En ballerina schoentjes.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat wil de mens het liefde hebben loveyou1997 | 10 | 27-02-2014 10:32 | |
| De Kantine |
Wat zou jij graag willen hebben? twinkebel | 112 | 20-03-2007 11:16 | |