Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerst een half jaartje een blok beugel
Toen slotjes Toen die slotjes er uit gingen na een jaar, kreeg ik een nacht beugel (alleen plaatje boven) Maar toen kwam ik weer terug bij de ortho, en toen bleek dattie die slotjes dr te snel uitgehaald had, dus had ik weer een spleetje tussen mn tanden En toen ging die ortho twee debiele slotjes op mn voortanden plakken, dat zag dr niet uit... En ehm... Na een maand mocht dat er ook uit en nu heb ik ijzeren draadjes achter mn tanden, daar zie & voel je niks van ![]()
|
![]() |
heb een blokbeugel gehad toen ik nog op de basisschool zat, in begin van de eerste had ik plakkertjes/slotjes waar ik aan 't eind van de tweede mee klaar was.
sindsdien alleen nog maar onder een spalkje.. wanneer mag die eigenlijk weg? ![]()
|
Naja, dan zeg ik het nu maar ff.
Volgende week(de 23e) krijg ik een beugel ![]() Ik had teveel tanden waardoor het uiteindelijk niet echt mooi stond(onder vooral). Ik heb 4 kiezen moeten laten trekken wat wel klote was op zich. Een beugel wordt hip?!?!?! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had heel erge hazentanden vroeger, en toen heb ik eerst een buitenboordbeugel gehad, en daarna een plaatjesbeugel.. het zal wel 2 of 3 jaar hebben geduurd in totaal. Nu heb ik nog steeds zo'n ijzerdraadje achter mn ondertanden, en ik heb een beugeltje die ik nog heel erg lang in moet eigenlijk, een of twee keer per week snachts. Maar die heb ik eigenlijk nooit meer in, hij past ook niet meer echt..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net klaar met alle beugels en hoef ook nooit meer naar de ortho
![]() Maar ik kreeg dus ook die gipsvormen mee, ook degene die er bij m'n allereerste bezoek gemaakt is. Nou... ik heb echt bewondering voor ze: m'n voortanden stonden heel erg naar voren, alles stond scheef, m'n onderkaak stond te ver naar achter en er zaten ook veel tanden te hoog. Na 1,5 jaar blokbeugel, 1,5 jaar slotjes en nog 2 jaar allerlei andere beugels staat het nu toch goed. En ik ben er wel trots op eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kheb iig nog een gat van 0,5 cm tussen twee kiezen dankzij een zéér late wisseling.
Laatst gewijzigd op 18-12-2003 om 18:08. |
![]() |
|
![]() |
Heb nu al 6 jaar beugels
Eerst een losse beugel, daarna een buitenbeugel,toen blokjes boven en onder, daarna een nachtbeugel, en 6 januari gaan m'n wijsheidstanden deruit gesneden worden en dan heb ik nog een draad aan de achterkant van m'n ondertanden om deze op z'n plaats te houden.
||
Citaat:
![]() ik heb ehm eerst een jaar of zo een beugel gehad, zo tegen je verhemelte, met één ijzerdraadje om je tanden heen.. dan zo'n jaar een half met een slotjesbeugel (zo heet dat toch, ![]() ![]() ik hààtte mijn slotjesbeugel, het deed verd*mde zeer, telkens dat aanspannen, en m'n wangen die constant open lagen, en dan dat gefrutsel met die was die je er op moest doen.. ouch ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saailentijn #1948 Dekaloog | 500 | 10-03-2016 21:58 | |
Muziek |
Beugelbekkie! gekmeisje18 | 4 | 02-05-2005 20:27 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forumer van dit programma? Verwijderd | 500 | 05-03-2004 16:50 | |
Films, TV & Radio |
Beugelbekkie? Kip-en-Eend | 72 | 28-07-2003 22:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
beugelbekkie : overbeet corduroy | 26 | 12-03-2003 10:49 | |
Psychologie |
ben ik te lelijk king112 | 111 | 06-10-2002 11:16 |