Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke nieuwe auto die je maakt zal dus niet net dat beetje extra hebben. Dit vind ik persoonlijk heel erg zonde, want daardoor ben ik overnieuw begonnen, omdat ik de Unique upgrades bij een Skyline had gezet op het eind. Ik wil ze echter op een Mazda RX-7. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja ik was ook erg ver.... Totdat mijn broertje weer zo'n stomme l*l was om een savegame van internet te halen (omdat ie te lam is om zelf te spelen) en dus mijn profile te overschrijven.
Mijn profielnaam staat er nog wel, maar die profile.(?) is denk ik aangepast. Weet iemand hoe ik deze misschien kan herstellen? Grtz Bart
||
Citaat:
![]() ik zou best willen rondscheuren in mijn bakkie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() Mijn koekblik ![]() *Alleen nu nog die vieze nos en andere witte stikkers weghalen ![]()
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 17:41. |
![]() |
|
Gewoon naar dat sticker menu gaan en daar op je layer gaan staan waar de sticker zit *niet klikken* en dan op change color klikken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zag het alleen veelste laat dat die er nog opzaten ![]()
|
![]() |
Volgens mij rijdt iedereen in een mazda
![]() Ik heb vanmorguh het spel uitgespeed, er zijn 112 levels niet veel meer dus dan 111.Kheb het spel voor de gamecube en het ziet er erg vet uit, leuk spel maar wel aardig snel uitgespeeld. Soms is het wel beetje moeilijk te zien waar je heen moet en je moet er echt goed voor gaan zitten, kheb tot nu toe pas 1 errortje gehad dat ik door een hek heen reed en vast zat, verder zijn de onzichtbare muren beetje lafjes maar al met al het geld dubbel en dwars waard. Mijn beste drift is 57000 ookal botste ik toen wel ![]() Beste totaal score zegt weinig aangezien de level grootte verschillend is en je zelf aantal laps in kan stellen. Mijn top snelheid ligt dacht ik rond de 340 maar weet ik niet pcies wel jammer dat als je underground mode hebt gehaald jeje auto niet meer kan veranderen.En niet sommige levels nog een keer kan doen wat wel bij gamekings werd gezecht ![]()
||
Citaat:
maak ff een account op picserver ofzow!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een redelijk spel, maar het is geen €50 waard.
Rij je net voor de finish, komt erop eens een auto aan die je onmogelijk kon zien, en vlieg je in slow motion door de lucht. Dan rijden de AI-tegenstanders lekker over de finish, ook al lag je de hele tijd eerste. Als dat gebeurt, wordt ik echt ![]() ![]() Verder is het maar mogelijk om met vier spelers online te gaan? Het spel heeft ook een beetje last van veel reflecties. De reflecties op je auto zijn wel mooi, maar om nou op elke baan regenwater te zien dat weer reflecteert, is iets te overdreven. Verder is de texure van de spiegel op de auto erg low-res. Maar de muziek is wel erg cool. Ook word ik helemaal ziek van de verplichting om allerlei rotzooi te unlocken in games. Als ze eens een Need for Speed maken waar je met veel meer spelers online kunt, en iets betere graphics, dan ben ik tevreden. Hiermee niet, de illegale kopie had ik naar een paar daagjes spelen er weer afgeknikkerd.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
need for speed undergound op de DS? wr_faya | 4 | 27-02-2005 15:45 | |
Games |
Need for speed: Underground 2 Marcade | 214 | 06-01-2005 16:20 | |
Games |
need for speed online (ps2) sam_fischer720 | 4 | 25-02-2004 15:28 | |
Games |
Need For speed underground Dumbass | 4 | 03-02-2004 19:20 | |
Games |
Heb Need for Speed Underground uitgespeeld? Verwijderd | 37 | 08-01-2004 07:04 |