Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja maar die goedkope kunnen volgens mij niet zo hard, dus das logisch.
||
Citaat:
Mocht de presentator (ben ook weer zijn naam kwijt) een stukje in een Ferrari rijden maar hij moest dan wel beloven datie hard zou gaan... Een paar dagen later was diezelfde Ferrari aan gort gereden door de eigenaar.
||
Citaat:
Zelf ooit 70km/h gereden op fiets ![]()
|
Zelf gereden: 145km/u in 'n Hyundai Coupé en 'n Peugeot 806 en 306 en 'n Renault Laguna
![]() ![]() Meegereden: 175km/u in 'n Porsche Carrera 4, jammer genoeg mocht hij niet harder want 't was motorstilte op 't circuit eigenlijk ![]()
|
Zelf gereden: 255 in een Mitsubishi Lancer Evolution VII (had ik gewonnen voor een uur)
Meegereden: 290 in een Brabus SEC V12 (heeft een vriend van me een tijdje gehad)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |