|
|
|
|
75B
En ja ik zou wel een maatje groter willen hebben. Dat ziet er gewoon beter uit. Ik vind borsten mooi Vroeger dacht ik altijd 'ze groeien nog wel', maar na mijn 18e verjaardag besefte ik dat dat niet echt meer het geval was... nouja, nu heb ik het geaccepteerd.
|
|
||
|
Citaat:
Want bijna iedereen met D vind dat te groot en de meeste met C zijn tevreden. B wil meestal ietsjes meer en de meeste met A ook.. Dus eigelijk als je zou kijken vinden de meeste C de ideale cupmaat.. Hmm zou ik hier een poll over mogen beginnen? Wat ze de ideale cupmaat vinden? Of niet aangezien er al een topic over is.. ?
|
|
|
|
75 C/D
liever een gewone 75C gehad, vallen ze toch iets minder op! En idd, ook jammer dat je bij de H&M geen leuke setjes kan kopen (die mensen die die lingerie ontwerpen snappen toch ook wel dat iemand met cupC/D geen push-up nodig hebben?!)
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 18:48 | |
| Seksualiteit |
Raad de cupmaat! Verwijderd | 12 | 19-12-2003 12:56 | |
| Lichaam & Gezondheid |
[poll] Wat is je cupmaat? x-spekkie-x | 57 | 11-02-2003 08:40 | |
| Lichaam & Gezondheid |
wat is jouw cupmaat? steentje | 127 | 26-01-2003 16:27 | |
| Lichaam & Gezondheid |
cupmaat Miss*Pain | 23 | 17-01-2003 11:27 | |