Oud 25-12-2003, 23:18
Mark
Mark is offline
Ik heb een dvd speler in mijn pc. Nu heb ik laatst WinXP geinstalleerd. Dit door de cd in de dvd speler te plaatsen. Zo heb ik WinXP geinstalleerd. De dvd speler werkt dus goed. Echter zodra ik winxp heb geinstalleerd herkend winxp de dvd speler niet meer. Ik kan drivers installeren. Helpt allemaal niets.

Mijn dvd speler is de volgende:

LG DVD-ROM DRD 8080B

Momenteel heb ik win98se draaien, die herkent hem namelijk wel.

Wat te doen, ik wil graag winXP draaien.
Oud 25-12-2003, 23:55
Orion16
Orion16 is offline
Wat is het probleem, je kunt geen films kijken? Dan moet je DVD-afspeelsoftware hebben. Als onder apparaatbeheer alles OK is, is er niks mis met je DVD-speler. Ook niet als je de inhoud kan bekijken zonder problemen. Maar als je geen films kunt kijken moet je gewoon dvd-afspeelsoftware hebben.

Verder alles netjes Windows-updates gedraaid, DirectX 9.0 geinstalleerd, beste drivers voor je grafische kaart geinstalleerd? (in geval van Nvidia Geforce en Ati Radeon zou ik voor de Omega drivers gaan )
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 00:02
Mark
Mark is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 26-12-2003 @ 00:55:
Wat is het probleem, je kunt geen films kijken? Dan moet je DVD-afspeelsoftware hebben. Als onder apparaatbeheer alles OK is, is er niks mis met je DVD-speler. Ook niet als je de inhoud kan bekijken zonder problemen. Maar als je geen films kunt kijken moet je gewoon dvd-afspeelsoftware hebben.

Verder alles netjes Windows-updates gedraaid, DirectX 9.0 geinstalleerd, beste drivers voor je grafische kaart geinstalleerd? (in geval van Nvidia Geforce en Ati Radeon zou ik voor de Omega drivers gaan )
windows herkent de dvd speler gewoon niet. Niet bij Apparatenbeheer, niet bij "deze computer" zoals dat bij win98se heet. Nergens kan ik hem vinden. Het is zo vreemd, omdat ik winXP wel kan installeren met dezelfde dvd speler.

Help!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten