Advertentie | |
|
![]() |
|
kruiswoord puzzel:
1 een groene gedoogde plant 3 hash soort 5 dunne vloei das echt iets voor de-kansloze-zondag-ochtend-wanneer-je-toch-altijd-gaar-op-bed-ligt-maar-toch-ineens-zin-heb-in-een-kruiswoordpuzzelopbladzijde24vanjelievelingskruiswoordenpuzzelboek ![]()
|
Verwijderd
|
Weet je wat nou het leuke is aan halve uren? Ze zijn altijd halve uren ook als je ze omdraait. Van kwart over tot kwart voor duurt een halfuur en omgekeerd, van kwart voor tot kwart over duurt ook, altijd een half uur. Dat is er nou zo mooi aan halve uren, die symmetrie en balans. Een stukje vastigheid in woelige tijden.
![]() |
![]() |
|
nou mijn situatie is dan super eng
![]() mijn klok loopt dus 13 minuten vooruit. dus als het halve uur voorbij is op deze klok is hij het dus niet op de andere, waardoor ik dus laatst vast zat in een tijd paradox. dat is dus echt erger dan koude kebab. want daarin herhaald elk halfuur zich continu. maar je klok loopt dus 14 minuten voor, waardoor je dus helemaal gek word omdat je dus 44 minuten leeft wat dus niet symetrisch is, en je kan daardoor dus niet meer de wereld overnemen. gelukkig is die situatie nu voorbij ![]()
|
Verwijderd
|
af·stands·be·die·ning (de ~ (v.))
1 het bedienen van instrumenten die op een afstand apparatuur regelen of instellen => afstandsbesturing 2 instrument om iets van een afstand mee te bedienen hoho tijdsparadox :/ goatv www.goatse.cx ? maar dus 13 is wel ok, iig beter dan 18 toch? of 9 :/ |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 23 cha0s | 500 | 28-02-2004 13:33 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 21 Verwijderd | 500 | 27-01-2004 17:46 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 20 Verwijderd | 500 | 19-01-2004 15:13 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 |