|
|
Bekijk resultaten poll: Vind jij jezelf te zwaar? | |||
Nee!!!!!! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 15.50% |
Ja!!!!!! |
128 | 27.95% |
Een klein beetje te zwaar |
156 | 34.06% |
Een klein beetje te licht |
52 | 11.35% |
Ik zit nu op een optimaal gewicht |
51 | 11.14% |
Aantal stemmers: 458. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
JA!!!!
Serieus, ik ben echt veeeeeel te zwaar. Ik ga geen lengte en gewicht noemen ofzo, sorry. En ja, natuurlijk probeer je daar wat aan te doen (ging op m'n 7e voor het eerst naar een dieetiste), maar heb zo langzamerhand de moed wel opgegeven, al heb ik er absoluut geen vrede mee, maar ja, wat moet je dan? Ik let wel gewoon op met eten, niet te veel snoepen, zo mager mogelijk, maar een echt dieet niet meer...
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben 1.50m en weeg tussen de 46.5 en 47.5 kilo. Wil het liefst rond de 44/45kg zitten. Voel ik me gewoon beter bij. Dus ik heb op 'een klein beetje te zwaar' gestemd. Maar eigenlijk heeft het niet echt met gewicht te maken, ik wil liever een platter buikje en wat minder forse bovenbenen. Dus in het nieuwe jaar ga ik sporten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb daar zo'n hekel aan: mensen die zich te zwaar vinden of mensen die zeggen dat ze het perfecte gewicht hebben:
advies als je naar me toekomt met de vraag "ben ik te dik" niet doen ik reageer alsvolgt: "ja en niet zo'n klein beetje ook, ga uit mijn gezicht en ga afvallen" advies voor mensen die zichzelf te dun vinden en naar mij toekomen: ik reageer daar niet op dus kom niet bij mij zeuren! en voor mensen die zichzelf perfect vinden: "dat ben je niet, je moeder zou zich schamen voor jou" nou ik bedoel maar..
||
![]() |
Citaat:
natuurlijk zijn er altijd mensen die om complimentjes zitten te azen. maar ik vind niet dat je daar in eerste instantie vanuit moet gaan.
|
Verwijderd
|
Leuke poll... beter dan een vraag over "Ben je te zwaar?" waar toch wel veel op gereageerd wordt.
Ben ik te zwaar? - Een duidelijk nee volstaat ![]() Vind ik mezelf te zwaar? - Hier kan een langer antwoord... Ik voel me goed in dit lichaam, hoewel ik het liefste heb dat er nog een kilo of 2 a 3 af gaat... Ik wil namelijk dat mn vetpercentage tussen de 3 en 5 % ligt... en daar zit ik nu net 2 % ossow ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je het beste laten opmeten door een sportarts.... miss kan heet huisarts het ook, maar da weet ik nie... En anders ga je es langs bij een fysiotherapeut. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Psychologie |
hoe weer de weg te vinden, de leegte te vullen, jezelf te vinden Ninnoc | 4 | 01-07-2004 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem??? LucyWillow | 7 | 15-05-2004 20:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weeg ik te zwaar? o0BeKsKuH0o | 84 | 31-07-2003 13:00 | |
Psychologie |
schuldig voelen nadat je gegeten hebt.. ~~dolce~~ | 32 | 22-07-2003 21:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jouw ideale gewicht? DarkCat | 256 | 29-12-2002 20:02 |