Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik weet t
![]() @ Arnoldi, bedankt man ![]() @ artless bedankt man, ik kan me nu ff 5 min op iets anders concentreren, en dat is wel de meest ongelovelijke flamepost richting jou. ten eerste denk ik wel dat je het hebt gelezen, (vraag me niet waarom) ten 2e hoop ik van harte dat je van een trap valt en dat je linkerscheenbeen door je huid schiet en je knie verbrijzeld (ja dit is niet aardig, sla me maar ![]() //edit// aub reageer, kheb wel zin in een nutteloze flamewar over het inet (daar is het toch voor tegenwoordig, anoniem anderen afzeiken ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 20:55. |
![]() |
|
Scrolllock>>
Met die lege gevoelens moet je alleen oppassen dat het niet ten koste gaat van andere belangrijke zaken, zoals school of het werk. Bij mij ging het dus wel verkeerd... Probeer zo veel je kan met vrienden iets te gaan en laat niet de hele tijd de gedachte bij haar zijn. Als je kan lachen met je vrienden of weet ik wie, houd je de gedachte nog steeds, maar wel op een 'luchtige' manier... Maar...Als het uitgaat heb je nog steeds die leegloopgevoelens die je nu ook hebt. En dat is dus het vervelende aan jouw probleem...Het is ontiegelijk lastig om het probleem uit de wereld te helpen. Meer kan ik helaas niet meer voor je doen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat hoort erbij, maar als je er echt onder gaat lijden...probeer het een beetje om te draaien. Ik zeg altijd: je hebt twee soorten missen.
Je hebt naar missen, van iemand die je nooit meer zult zien, iemand die doodgaat of het uitmaakt en je nooit meer zal willen zien. Dat is kut, dat is een rouwproces. Je hebt ook lekker missen. Dat is dat je weet dat je van iemand houdt, en jij van haar, en straks, nog drie nachtjes slapen, dan zijn jullie weer samen, en hmm, wat zal dat heerlijk zijn. Ik ben bang dat jij vast een voorschotje neemt op dat rouwproces, dat het voelt alsof je haar kwijt bent en kwijt blijft. Maar dat is toch nergens voor nodig joh. Laat je heerlijke roze wolken verliefde periode niet verpesten door teveel in dat missen te gaan hangen. Wat ik in die tijd deed was iedere dag even een keertje bellen, 5 minuutjes maar. Dat hielp. Even zijn stem. Je kunt ook gaan mailen of MSN-nen, maar dan mis je dat directe contact. Een brief naar haar schrijven, of een gedichtje voor haar maken. Of een kadootje maken, of uitzoeken. Je kunt zoveel doen waardoor je je bij haar voelt zonder dat ze er is. Kleren ruilen, zodat je haar luchtje hebt. Een leuke foto! En het wordt in de loop van de tijd wel minder. Hoe langer het duurt, hoe zekerder je wordt van haar en jullie liefde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Doch mannetje, je houdt niet van dit meisje, je bent gewoon verliefd. Ik denk dat je het niet eens aandurft om nu al van dit meisje te houden. Het is niet erg, hoor, want ieder pubertje 'houdt van' zijn of haar vriendje of vriendinnetje. Het spijt me trouwens als ik neerbuigend of onaardig over kom, want dat is niet eens mijn bedoeling. Ik kan me enkel ontzettend ergeren aan kinderen die zomaar gooien met de term 'houden van'. Brr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het je doel is om ruzie te zoeken met mensen die ook maar enigszins neagtief reageren op jouw topic kan ie net zo goed meteen dicht. |
![]() |
||
Citaat:
DAT heet nou verliefdheid dat gaat vanzelf over of in houden van of in niets
|
@ artless.. dus houden van kan alleen op een volwassen leeftijd en niet als 16 jarige? of heeft het meer met geestelijke volwassenheid te maken, waarmee je dus steld dat mensen die geestelijk gehandicapt zijn niet van iemand kunnen houden?
kun je me mss uitleggen hoe je hierover denkt? niet als flame, maar hopelijk als (hoogwaardige) discussie, mss beter via pm omdat het niet echt ontopic is. @ forumbaas, okej ik ging waarschijnlijk wat te ver, mijn doel is niet het uitlokken van een flamewar. mn excuzes richting dit forum. ow en juno, ontzettend bedankt voor de tips, ik zal es gaan kijken ![]() ik zie het trouwens ook niet als een missen van een overledene, ik zie er erg naar uit haar weer te zien, al bedenk ik dan wel steeds daarna dat dat nog lang duurt.
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 17:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik houd het hierbij trouwens, ik weiger hierover te discussiëren. |
![]() |
|||
Citaat:
Er is niks mis met de behoefte om even alleen te zijn of met je vrienden of weet ik veel met iemand anderd dan je vriend/vriendin.Moet je je dan schuldig gaan voelen als je zonder je partner ook kan vermaken ,heb je dan een probleem ? Nee het is echt gezond om je leeg en hopeloos te voelen als je degene 24 niet kan zien ![]() Citaat:
Maar overdrijven is ook niet goed. Het kan soms ook aangeven dat je afhankelijk van iemand bent en dat moet je proberen te ontwijken want als het uitgaat ben jij kapot.
|
![]() |
[QUOTE]ZerO schreef op 29-12-2003 @ 19:11:
[B]Jah dat slaat echt nergens op.Wat een onzin.Tuurlijk wil je bij mekaar zijn als je verliefd bent ,tuurlijk is het jammer als je degene waarop je verliefd bent een dag niet kan zien ofzo maar om nou te gaan overdrijven is echt niet gezond. Er is niks mis met de behoefte om even alleen te zijn of met je vrienden of weet ik veel met iemand anderd dan je vriend/vriendin.Moet je je dan schuldig gaan voelen als je zonder je partner ook kan vermaken ,heb je dan een probleem ? Nee het is echt gezond om je leeg en hopeloos te voelen als je degene 24 niet kan zien ![]() ik bedoelde maar zo van dat als je niet meer het gevoel hebt dat je graag bij je vriend(in) wilt zijn. Dat dat denk niet echt een goed gevoel is...en dat je dan eerder een probleem hebt, dan dat je je juist heel graag bij je vriend(in) wilt zijn. En ik bedoelde het niet zo dat je je kut moet voelen als je iets leuks doet zonder hem/haar, want dat vind ik juist goed. Want zoals ik ookal getypt had, is het denk vooral in het begin dat je zo veel en graag bij elkaar wilt zijn. Maar als je een tijdje iets hebt dat dat gevoel dan minder wordt...en dat is idd geen probleem ik had het meer over als je juist helemaal het gevoel niet meer zou hebben, om graag bij elkaar willen te zijn...mss beetje moeilijk uit te leggen...
||
Citaat:
Maar de topic ging over een jongen die in mijn ogen overdreven bezig is wat slecht voor hem zelf kan zijn en zijn omgeving.Dus daarom vond ik je reactie ook overdreven. Ik snap wat jij bedoeld maar het past eigenlijk niet zo in de topic he.
|
![]() |
nee zo...ok, ik snap het..
maar ik denk haast wel (tenminste hoop het voor hem) dat het vooral de beginfase is...dat je elkaar wel heel veel wilt zien enzo.. anders is het idd een probleem..als je na bijv 2 maanden nog zo een wanhopige leegte voelt als je hem/haar even niet ziet...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Werktitel: Fallout Verwijderd | 2 | 30-05-2007 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
sprookje: Prinses Prullaria # deel 1 muckymouse | 6 | 03-11-2005 15:55 |